Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Laitan viestin, mutta lupaan, ettei siihen ole vastauspakkoa, vaikka toivon sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
#797 lÀpÀttÀÀ.
MÀ oon silloin tÀllöin
kirjoittanut 'ei E', se on totta.
Sitten on se feikkihandu, jolle:
'Ei mun handu'. Oon
nÀin kommentoinut. Fakta, en kiistÀ.
Voisit rekisteröidÀ nikin, niin sun ei tarvis jatkuvasti selittÀÀ mikÀ on sulta ja mikÀ ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Jos viettÀisit tÀmÀn illan kaivattusi kanssa, mitÀ tekisitte ?
Aloitan. Panisimme.
EhkĂ€ mentĂ€is hyvĂ€n harrastuksen pariinđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitasko jutella vielÀ tÀÀ lÀpi, kerran. Ettei mun tartteis sekoilla enÀÀ yhtÀÀn.
Voidaan kyllÀ jutella kaikki vielÀ lÀpi. HyvÀ se olisi
Voisitko laittaa viestiÀ, vaikka ensi viikolla, jos viikonloppu huono? Kiitos.
Laittaisin jos olisi yhteystiedot eli kÀsittelemÀttÀ jÀÀ. Mikset itse laita?
Olen jo tehnyt liikaa. KyllÀ sulla on mun yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ P :n vastaus viipyy nÀihin
Kuka kysyy?
Edelleen kaipaan hÀntÀ, jonka kohtasin jokirannassa RovaniemellÀ. YstÀvyys onneksi on ja minulla on salainen rakkauteni, jota vaalin.
-myrsky
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kaipaan hÀntÀ, jonka kohtasin jokirannassa RovaniemellÀ. YstÀvyys onneksi on ja minulla on salainen rakkauteni, jota vaalin.
-myrsky
Vai niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasin vai?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
SÀÀtö
Ootko mun jĂ€ssikkĂ€ ? JÀÀkarhu đđ€Ł
No huhhuh, nyt joku löysi jo mumminsakin tÀÀltÀ. Sano vielÀ ettÀ se on kuollut. EttÀ henkimaailmasta kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miten alkaisin edes seurustelee, tai tapailee jotakuta, kun miehiÀ roikkuu linjoilla kokoajan. Johan sillÀ kumppanilla menis hermo.
Kyl ne kaikkoaa kun laitat someen jonkun MĂ€ ja Markku -postauksen
Olin vÀlillÀ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvÀ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvÀ, ettÀ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kÀrsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tÀmÀ nÀinkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikÀ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillÀ olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Kun saan kirjoitushommat pakettiin, palaan ketjuun laittamaan sulle ne perinteiset ;)
Miten tÀÀltÀ voi tunnistaa edes ketÀÀn. EihÀn tÀÀllÀ kukaan ole kertonut mitÀÀn tietoja. Tuo Rovaniemi-juttu on tÀnÀÀn ollut ainoa, jossa on vÀhÀn tunnistetta edes. Onko jonkun mummo kertonut joskus ettÀ: "Mutta ukki ei ollut koskaan oikeasti elÀmÀni rakkaus. Tapasin aidon elÀmÀni rakkauden RovaniemellÀ jokirannassa vuonna 1947. Mutta valitettavasti Martti oli varattu ja olimme aina vain ystÀviÀ, mutta rakastan silti aina hÀntÀ salaa..."
Vierailija kirjoitti:
Miten tÀÀltÀ voi tunnistaa edes ketÀÀn. EihÀn tÀÀllÀ kukaan ole kertonut mitÀÀn tietoja. Tuo Rovaniemi-juttu on tÀnÀÀn ollut ainoa, jossa on vÀhÀn tunnistetta edes. Onko jonkun mummo kertonut joskus ettÀ: "Mutta ukki ei ollut koskaan oikeasti elÀmÀni rakkaus. Tapasin aidon elÀmÀni rakkauden RovaniemellÀ jokirannassa vuonna 1947. Mutta valitettavasti Martti oli varattu ja olimme aina vain ystÀviÀ, mutta rakastan silti aina hÀntÀ salaa..."
Joku voi nÀhdÀ vÀhÀn enemmÀn kuin muut.
Kirjoitteleekohan tekoÀly tÀnnekin, kun nykyÀÀn kirjoittelee kuulemma paljon viestejÀ nettipalstoille.
Laittaisin jos olisi yhteystiedot eli kÀsittelemÀttÀ jÀÀ. Mikset itse laita?