Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Pakkien antaminen ei koskaan tunnu hyvĂ€ltĂ€ đ€Šđ eikĂ€ varsinkaan kun tein sen sulle.
Suotta poet mielipahaa. Ei sille mitÀÀn voi, jos ei kiinnosta.
Ah, joku varasti vihkisormuksen aamulla. đ”
Aamuiset ei siis multa. Ei todellakaan.
Jos mÀ en saa sua niin.... joku muu saa sut
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen yhteensattuma, ettÀ just pikkujoulupÀivÀn aamuna sattuu tÀllaista.
EnpÀ tiedÀ saako mua kukaan koskaan kokonaan, parisuhteet nÀyttÀÀ olevan aika työlÀitÀ. Mutta ei tÀssÀ ole aikomusta selibaatissa vuosikymmeniÀ viettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ruuhkaa ?
Ei ole tullut kÀytyÀ.
PitÀisikö?
VielÀ ehtii myöhemminkin.
Nonniin, portviiniÀ alkoi tehdÀ mieli ostaa.
Vierailija kirjoitti:
EnpÀ tiedÀ saako mua kukaan koskaan kokonaan, parisuhteet nÀyttÀÀ olevan aika työlÀitÀ. Mutta ei tÀssÀ ole aikomusta selibaatissa vuosikymmeniÀ viettÀÀ.
Selibaatin katkaisuun ei tarvita parisuhdetta. Seksisuhde riittÀÀ.
Ole huoleti, oon kuin kannellinen sinetöity kaivo, ei saa kukaan muukaan đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Janoinen murtaa minkÀ tahansa sinetin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukkoon menemisestÀ. Toimin arjessani sujuvasti. Lanttu sÀteilee. Huomaan asioita, hetkiÀ. Tunnistan tuntemuksiani. Olen myös lukossa. Ollut jo kauan. Syy, erÀs nainen. Olen yksilö piittaamatta siitÀ, mitÀ jostakin suhtautumisesta eli tÀssÀ tapauksessa lukkoon menemisestÀ saatetaan yleisellÀ tasolla ajatella.
VÀhÀn sama tilanne. Eli pÀrjÀÀn suht hyvin muualla, mutta jos nÀen kaivattuani, menen jotenkin pois tolaltani. Vaikka olen tÀhÀn ihastunut kunnolla, yritÀn melkein paeta. Mietin, uskallanko hÀntÀ edes puhutella, ja miten hÀn siihen reagoi. Tunteistani en uskalla kertoa varmuuden vuoksi, ehkÀ sitten myöhemmin.
Helppo samaistua. Keskiviikkona oli hyvÀ tilaisuus avata suu ja kysyÀ vaikka "miten menee?" mutta pÀÀssÀ hakkasi ajatus,
Mun kaivattu jÀtti vastaamatta useamman kerran. Sellainen nostaa kynnyksen liian ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on 50v seksisuhde saman ihmisen kanssa niin laskettaneen jo parisuhteeksi.
HUOMAA TĂMĂ Et kyllĂ€ nyt tee sit nĂ€in et sanoit ok ja oot vaan jatkossa hiljaa. Jooko đ
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ruuhkaa ?
EipÀ tarvitse mennÀ, vaikka on nÀitÀ sydÀmeen vaikuttavia kaipaussuruja Konjakkipullo on ollut vuosikausia sÀÀstössÀ ylÀkaapissa, jos sitÀ joskus tarvitsisi ns. wanhuuden heikkouteen tulevaisuudessa. Jospa sen avaisi kuitenkin ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pakkien antaminen ei koskaan tunnu hyvĂ€ltĂ€ đ€Šđ eikĂ€ varsinkaan kun tein sen sulle.
Peru ne.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Perutaan hÀÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on 50v seksisuhde saman ihmisen kanssa niin laskettaneen jo parisuhteeksi.
MitÀs, jos puolet siitÀ ollut selibaattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janoinen murtaa minkÀ tahansa sinetin
Voi sua, sitĂ€ toivonkin đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀs, jos puolet siitÀ ollut selibaattia?
Sitten se on 25v seksisuhde.
Sopii. Ehdotan vaan.