Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on niin paljon virheellisiä käsityksiä miehistä?

Vierailija
06.11.2025 |

Kuten että etsimme jotain palvelijaa parisuhteeseen tai ajattelemme raiskauksia / väkivaltaa kun liikumme tuolla ulkona. 

Kommentit (366)

Vierailija
161/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan ystäväpiiriini kuuluu paljon miehiä, ja vietän heidän kanssaan aikaa mieluusti. Aina olen kokenut oloni turvalliseksi ja että minua kohdellaan kuin ihmistä kuuluukin. Minulla on myös hieno isä, jota arvostan valtavasti. Hän on näyttänyt esimerkillään, että mies saa olla välittävä, tunteellinen ja kiltti. Oma kumppanini taas on myös turvallinen mies, lempeä ja kunnioittava. Osallistuu kaikkeen, kuuntelee ja pistää merkille sanomiseni. Miettii asioita minunkin näkökulmastani. Sanoo ajatuksensa ja tunteensa avoimesti. Koen itseni todella onnekkaaksi ja onnelliseksi, että lähipiiriini kuuluu niin monta hienoa miestä!

Kaikki paha, mitä olen miesten puolelta kohdannut, on ollut oman lähipiirini ulkopuolelta. Esimerkiksi minut on hakannut naapurismies päihtyneenä, vaikka en koskaan muuta kuin ystävällisesti tervehtinyt häntä ohimennen. En todellakaan pelkää lähipiirini miehiä, mutta tuntemattomien miesten parissa olen varuillani.

N33

Vierailija
162/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on kans niitä mätiä tyyppejä ihan samalla lailla. Naiset itsekin ovat sellaisia tavanneet, mutta eivät taida naisten tapauksessa yleistää että kaikki naiset ovat sellaisia jos löytyy yksikin? Miehissä hypätään heti tuomitsemaan kaikki pahimman mukaan.

Naiset voivat olla v-mäisiä luonteeltaan, mut harvemmin aiheuttavat fyysistä harmia miehille. Naisen uhka miehelle on olematon verrattuna miehen uhka naiselle. Silloin kun uhka on.

V-mäinen nainen on fyysinen uhka myös miehille jotka ottaa kohteekseen, kun aina löytyy näitä ritareita jotka uskoo kaiken paskan mitä v-nainen kuiskuttelee korvaan toisesta miehestä ja sitten on jo apina matkalla nyrkit pystössä.

Kuten game of thrones opettaa, niin nainen voi olla myös erittäin vaarallinen manipulointitaitojensa ansiosta ilman että itse suoraan aiheuttaa vahinkoa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset täysin väärässä ole miesten suhteen, mutta ıdiootteja kylläkin ovat. Nuo paskat miehet juurikin vetää naisia puoleensa kuin höyryävä sontaläjä paskakärpäsiä. Naiset itse niitä valitsee, koska naisten omat valintakriteerit ovat sellaisia, että huonot piirteet sivuutetaan, jos pinnallisissa puolissa on tarpeeksi hyvää.

Vierailija
164/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla kuin 1/10:sta miehestä mätä omena. Ehtii ahdistelemaan monia naisia. Yleensä se on sama tyyppi, joka on asiaton useille naisille. 

Valitettavasti kaikenlaisia ahdistelukokemuksia on paljon ihan nuoresta tytöstä lähtien. 

Alkaen luokkaretkestä, jolloin ei saanut tytöt yksin liikkua laivalla. Naapurinmiehen seksuaalissävytteiset kommentit, kaverin isän outo tuijotus jne. 

Mutta onhan niitä mätiä omenoita naisissakin. Aivan sekopäitä tulee vastaan esim vaikka treffaillessa, mutta ei mies silti pidä kaikkia naisia sellaisina. Aina 1/10 sattuu normaalikin nainen kohdilleen. Mies

Etkö muka yleistä, vaikka pidät 9/10 naisista sekopäisinä?

Feministit pitävät 100% miehistä sortajasikoina että ei t

Olen feministi, enkä pidä miehiä sortajasikoina yleisesti.  Suurin osa tuntemustani miehistä ovat hyviä perusihmisiä, kuten naisetkin. Sinulla harvinaisen vääristynyt maailmankuva.

Vierailija
165/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on oiva esimerkki siitä, kuinka nainen ei yleistä edes kokemaansa väkivaltaa kaikkiin miehiin, vaan jaksaa uskoa ja toivoa törmäävänsä kunnolliseen. Propsit hänelle, moni varmaan päätyy myös toisenlaiseen ratkaisuun.

Minun silmissä tämä ei eroa paljoakaan joidenkin miesinceleiden meiningeistä. Naisista ajatellaan kaikkea pahaa mutta sellainen on kuitenkin saatava.

On kyllä ihan vieras ajatusmaailma tuokin. Naisincel ei huutele vihaansa netissä, ehkä siksi?

Mitäs tällä palstalla sitten on?

Keski-ikäisiä. Pääosa keski-ikäisistä on edelleen perheellisiä, ja kokeneet ihmissuhteita elleivät tällä hetkellä sellaisessa. Muutama yliksen ylivuoto ei muuta kokonaiskuvaa.

Vierailija
166/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on oiva esimerkki siitä, kuinka nainen ei yleistä edes kokemaansa väkivaltaa kaikkiin miehiin, vaan jaksaa uskoa ja toivoa törmäävänsä kunnolliseen. Propsit hänelle, moni varmaan päätyy myös toisenlaiseen ratkaisuun.

Minun silmissä tämä ei eroa paljoakaan joidenkin miesinceleiden meiningeistä. Naisista ajatellaan kaikkea pahaa mutta sellainen on kuitenkin saatava.

On kyllä ihan vieras ajatusmaailma tuokin. Naisincel ei huutele vihaansa netissä, ehkä siksi?

Mitäs tällä palstalla sitten on?

Niin, jo tieto siitä että kirjoittaja on mies aiheuttaa yleisen inho- ja alapeukutusreaktion joten aika mielenkiintoista että naiset on tälle(kin) täysin sokeita.

Vierailija
167/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämänhallinnantaidot ovat heikommat kuin naisilla. Niitä miehiä, jotka saavat ilman parisuhdetta huolehdittua hyvin elämästään, terveydestään ja ihmissuhteistaan on vähemmän kuin naisia. Ei osata itse tehdä elämästä mielekästä vaan tarvitaan nainen avuksi. Naiset pärjää paremmin itsekseen. 

Tämä huutelu täällä miten naiset pärjää niin mahtavasti yksin on sellainen ihme legenda mitä en ymmärrä, kun ympärillä kaikki naiset ahdistelevat yksinolonsa kanssa ja juoksevat epätoivoisesti deiteissä miesten perässä ettei vaan yksin tarvisi olla.

Itsekseen pärjääviä miehiä on liian vähän, se tässä on ongelma. Vie naisten voimia olla miehen kanssa, joten helpompi olla yksin. Deittiapeissa on huomattavasti vähemmän naisia kuin miehiä.

Vierailija
168/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ajattele seksiä käytännössä ollenkaan. Huvittaa aina lukea väite, että se olisi mielessäni koko ajan. 

Hienoa, jos sinulla ei ole. Elämäsi varmasti helpompaa näin. 

Osalla miehistä on. Ainakin palstan perusteella (oikeassa elämässä en keskustele miesten kanssa seksistä, niin en voi tietää heidän ajatuksiaan). Palstan mukaan tosimies ajattelee seksiä koko ajan, eikä välitä naisten tunteista. Tämä ei paranna käsityksiä.miehistä.

Olen eri ja mies myös. Minullakaan ei ole seksi ensimmäisenä mielessä koskaan. Olen tinderissäkin ja treffailen paljon naisia. Ei me useimpien kanssa koskaan edes jutella seksistä. Silti aina 100% naisilla on sellainen pinttynyt väittämä mielessä että ei miehet muuta halua kuin seksiä. 

Vierailija
169/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan miehillä on väärä käsitys itsestää kun me tiedämme aina kaiken parhaiten. Tiedämme miesten toiminnan, ajattelutavan sekä miehen kehon toiminnan paremmin kun miehet itse eikä miehen hyvöksy ollenkaan sitä että nainen kyllä osaa kertoa miten mies toimii ja miten mies ajattelee vaikka miehet ei todellakaan voi tietää meidän toiminnasta ja ajattelu tavasta mitään

Vierailija
170/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa huomioon että vauvasaitin mammoilla 90% asuu mies samassa taloudessa. Kun on se vauvakin.

Eikä asu.

Palsta on täynnä veloja ja yh-äitejä. Miesten kanssa asuvatkin ovat lähinnä sitä mieltä, että mies on riesa, syö lapsen vanukkaat, jne.

Huvittaa itkeminen tuosta "mies söi lasten vanukkaat" ketjusta. Jotkut kokee sen todella loukkaavana. Siis aiheen. Eli se on ok, et näin joku tekee, mut siitä ei saa kertoa nimettömästi palstalla. Se on loukkaavaa.

Ohis

Vierailija
171/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
172/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kohtaamani nainen on ollut ennakkoluuloinen.

Ennakkoluuloille on pohja. Valitettavasti. Naisena et halua kohdata suljetussa tilassa (häkkivarasto jne.) vierasta miestä yksin. 

Ilmeisesti parin kokemuksen perusteella voi määritellä koko sukupuolen? Ja kun minun kokemus on naisista tähän mennessä se että jokaisessa parisuhteessa nainen on oettånyt ja on ollut vain rahan perässä niin minä saat tuonita kaikki naiset rahan perässä juoksevaksi pettäjiksi ja sinäkin hyväksyt sen että naiset on rahan perässä juoksevia pettäjiä

Vierailija
173/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten elämänhallinnantaidot ovat heikommat kuin naisilla. Niitä miehiä, jotka saavat ilman parisuhdetta huolehdittua hyvin elämästään, terveydestään ja ihmissuhteistaan on vähemmän kuin naisia. Ei osata itse tehdä elämästä mielekästä vaan tarvitaan nainen avuksi. Naiset pärjää paremmin itsekseen. 

Tämäkin väittämä on vain naisten väittämä. Kun erottiin, exälle tuli ensimmäisenä vastaan rahahuolia kun ei ollut huolehtinut asioistaan yhdessä ollessamme. Ei ollut maksanut laskuja ajallaan ja ei siksi saanut pankista lainaa oman elämänsä kuntoon laittoon. Olen aina hoitanut kaikki perheemme talous asiat ja on ollut itsestään selvää että laskut täytyy maksaa ajallaan, ei riitä että luottotiedot pysyvät. Monessa muussakin asiassa oli aivan pihalla. Ei minulla sinkku miehenä ole mitään tarvetta naiseen.

Vierailija
174/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sekö on parempi kun naisincelit, narsistit ja muut pahat on siellä piilossa ja salassa ja esittävät jotain kunnollista, kun taas miehistä kyseiset ominaisuudet paistaa kilometrin päähän niin että osaa varoa.

Vierailija
175/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämme pituudesta riippuen meillä on koko elämämme pituinen kokemus miehistä. Ne kaikki ovat oikeita kokemuksia ja oikeita käsityksiä.

Vierailija
176/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on kans niitä mätiä tyyppejä ihan samalla lailla. Naiset itsekin ovat sellaisia tavanneet, mutta eivät taida naisten tapauksessa yleistää että kaikki naiset ovat sellaisia jos löytyy yksikin? Miehissä hypätään heti tuomitsemaan kaikki pahimman mukaan.

Naiset voivat olla v-mäisiä luonteeltaan, mut harvemmin aiheuttavat fyysistä harmia miehille. Naisen uhka miehelle on olematon verrattuna miehen uhka naiselle. Silloin kun uhka on.

Parisuhteissa missä esiintyy väkivaltaa on se ihan tutkitusti niin, että miehet ja naiset hakkaa molemmat toisiaan. Onko naisen tekemä väkivalta jotenkin hyväksyttävämpää, kun on fyysisesti heikompi keskimäärin?

Intersektionalismin mukaan on.  Heillä on sama käsitys tasa-arvosta kuin kommunisteilla.  Ehkäpä tulevaisuudessa poikalapsilta katkaistaan toinen käsi niin päästään intersektionaaliseen yhdenvertaisuuteen.

Intersektionaalinen se, intersektionaalinen tämä. Sano vain rohkeasti että vihaat naisia, ihan sama että ovatko feministejä vai eivät. Turhaan yrität piiloitella trendisanan taakse.

Vierailija
177/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sekö on parempi kun naisincelit, narsistit ja muut pahat on siellä piilossa ja salassa ja esittävät jotain kunnollista, kun taas miehistä kyseiset ominaisuudet paistaa kilometrin päähän niin että osaa varoa.

Eipä taida paistaa, niin paljon on onnettomia suhteita ja onnettomia kokemuksia suhteista. Lähtökohtaisesti ihmiset kai etsivät onnea eivätkä vihaa.

Vierailija
178/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju osoittaa oikeaksi iän ikuisen asian, että nainen on aina oikeassa ja mies väärässä.

Vierailija
179/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V-mäinen nainen on fyysinen uhka myös miehille jotka ottaa kohteekseen, kun aina löytyy näitä ritareita jotka uskoo kaiken paskan mitä v-nainen kuiskuttelee korvaan toisesta miehestä ja sitten on jo apina matkalla nyrkit pystössä.

Kuten game of thrones opettaa, niin nainen voi olla myös erittäin vaarallinen manipulointitaitojensa ansiosta ilman että itse suoraan aiheuttaa vahinkoa kenellekään.

Saanen korjata viestisi 

"Kuten game of thrones opettaa, niin kuka tahansa voi olla myös erittäin vaarallinen manipulointitaitojensa ansiosta ilman että itse suoraan aiheuttaa vahinkoa kenellekään."

Vierailija
180/366 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen saa puukolla aika pahaa jälkeä aikaa. Joten aivan turha vedota naisen fyysiseen heikkouteen. Ja jos oikein tarkkoja olla niin nainen kun itsekin tietää olevansa fyysisesti heikompi niin nainen  etsii aina noissa tilanteissa puukon tai kättäpidempää. Olen ollut niin monta kertaa soittamassa ambulanssiä väkivaltaisen naisen takia niin älä yhtään asettele naisten harteille sitä uhri viittaa kun ihan yhtälailla nainenkin syyllistyy väkivaltaisuuksiin