Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aidosti tasokas mies ja ihmettelen miksi minua lähestyy myös rumemmat naiset?

Vierailija
05.11.2025 |

Olen itse urheilullinen ja pitkä. Olen 192cm ja lihaksikas. Pukeudun tyylikkäästi ja olen huoliteltu aina.

Olen koulutettu, työnskentelen isossa yhtiössä johtotehtävissä. Minulla on oma toimisto ja käytön pukua töissä. Palkkaa saan 5000e/kk+bonukset+lisät.

Ajan uudehkolla audilla ja asun arvostetulla alueella. Matkustelen paljon, viimeksi olin pariisissa lomalla. 

Ihmettelen miksi minua lähestyy myös ne ylipainoiset sekä vähän rumemmat naiset? Miksi heille ei kelpaa tasoisensa mies? Minä saan kauniita ja hoikkia naisia joten niissä naisissa pysyn.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea pieni palveluesimies Pirjo 58v valtiolla saa ton 5000/kk vanhalla opistokoulutuksellaan. Eli samantasoisia olette.

Vierailija
42/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on tälläinen. Vaatia saa mitä vain kuka vain mutta mitä saa on eri juttu.

Kelpuuttaakkohan ap pelkästään kauniit naiset ns. cheerleader-luokkaa, vai kauniit ja hyvin tienaavat joka onkin se kovin saavutus puolin ja toisin.

Hyvin tienaavilla on ikää sen verran, että tissit roikkuu. Ei jatkoon kun olen tissimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa rumemmankin yrittää. Jos vaikka et olisi pinnallinen tyyppi ja etsisit puolisosta muita hyviä ominaisuuksia kuin pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
44/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on tälläinen. Vaatia saa mitä vain kuka vain mutta mitä saa on eri juttu.

Kelpuuttaakkohan ap pelkästään kauniit naiset ns. cheerleader-luokkaa, vai kauniit ja hyvin tienaavat joka onkin se kovin saavutus puolin ja toisin.

Hyvin tienaavilla on ikää sen verran, että tissit roikkuu. Ei jatkoon kun olen tissimiehiä.

Tuo on klisee, ei kaikilla roiku. Itse yli  60 v eikä roiku

Vierailija
45/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isossa yhtiössä johtotehtävissä ja 5000€/kk. Eli autokuskin palkka. Ei naisia kiinnosta tyhjätaskut. Oikeat johtajat tienaa 20000€/kk. Se on kiinnostuksen alaraja. 

Kouluttaudu esim. tuotantotalouden DI:ksi. Ei merkonomit näissä pärjää.

5000e on valtava palkka. Vain harva sellaisia summia saa joten kai naiset tykkää jos mies tienaa mukavasti? Mies jolla on rahaa voi ostaa naiselle vuittonin laukkuja lahjaksi tai kalliita koruja kun taas duunari 3000e palkalla ei voi tarjota naiselle samanlaisia lahjoja.

Nauraminen on hyväksi terveydelle, sen vuoksi tätä palstaa kannattaa lukea. Tästä kommentista 10 pistettä, aamun parhaat naurut.

Vierailija
46/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka_ikinen_kerta kun aloituksessa esiintyy sana "taso" jossain muodossa, saa hyvät naurut. Tämäkään aloitusvuodstustrollaus ri pettänyt 😂

Me kaikki normaalit ihmiset ymmärrämme, miksi ap on sinkku, vaikka hänen mukaansa "naisia riittää". 

Vierailija
47/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 eikä pysy kynä. 

Vierailija
48/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli vähän semmoista että ei saanut edes puhua itseään kovempitasoisille. Sellaisen asenteen pitäisi karista täysi-ikäistyttyä, mutta jotkut jää niihin aikoihin.

Vierailija
49/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi kuin mitä kuvaa, hän ei olisi vauvapalstalla haukkumassa naisia eikä kehumassa itseään.

Vierailija
50/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksessasi on monta kohtaa, joiden perusteella itse pysyttelisin kohteliaan välimatkan päässä sinusta, vaikka olisin sinullekin ystävällinen, koska osaan käyttäytyä. Tekstistäsi huokuva ylimielisyys ja paremmuuden tunne, varallisuuden ja ulkoisten avujen korostaminen eivät suoranaisesti houkuttele. Ajattelet olevasi naisille löytö ja puhut naisista monikossa, kun "saat niitä naisia", eli hoikkia ja kauniita.

Vakka lienee kantensa valinnut. Eihän sinun tarvitse "ottaa" niitä naisia, joita et halua, kun "saat niitä naisia", joissa haluat pysyä. Missä siis ongelma? 

En tiedä, miltä sinusta tuntuu ajatus, että on myös meitä "vähän rumempia naisia", jotka nimenomaan emme halua lähestyä sinun kaltaistasi miestä? Olemme selvästi "alemmalla tasolla" kuin sinä mutta silti et ole meille kiinnostava. Ainakin minä haluan mieheltä jotain ihan muuta kuin "192 cm:n pituutta, audia ja 5000 euron kuukausituloja". Haluan kiinnostavia keskusteluja, kumppanuutta ja tukea, yhteisiä luontoretkiä, elokuvailtoja, yhdessä hyvän ruoan äärellä vietettyä aikaa ja muita tämän tapaisia asioita. Ei ole merkitystä, onko mies 192 vai 170 cm:n pituinen tai onko hänellä 2500 vai 5000 euron kuukausitulot, ja polkupyörä on erinomainen kulkupeli.

Onnea vaan sinulle loppuelämään, siellä jossain ihan eri maailmassa kuin esim. minä. Voin hymyillä, kun tavataan, mutta älä turhaan tulkitse hymyäni kiinnostukseksi. Se on pelkkää kohteliaisuutta ja hyvää käytöstä.

Vierailija
51/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä haluan mieheltä jotain ihan muuta kuin "192 cm:n pituutta, audia ja 5000 euron kuukausituloja". Haluan kiinnostavia keskusteluja, kumppanuutta ja tukea, yhteisiä luontoretkiä, elokuvailtoja, yhdessä hyvän ruoan äärellä vietettyä aikaa ja muita tämän tapaisia asioita. Ei ole merkitystä, onko mies 192 vai 170 cm:n pituinen tai onko hänellä 2500 vai 5000 euron kuukausitulot, ja polkupyörä on erinomainen kulkupeli.

Samoja ajatuksia. Yksin on tullut mentyä jo vuosia, koska odotan yhä "sitä tunnetta", jonka pitäisi syttyä jotta parisuhde olisi mahdollista.

Se tunne kun tulisi, niin ei siinä tosiaan olisi väliä kulkeeko vuosipalkkani arvoisella autolla, vai tori.fi:stä ostetulla polkupyörällä.

Vierailija
52/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyin sinua Prismassa kun jäit tientukkeena töllöttämään leikkelehyllyä kuin lehmä uutta porttia. 

Vierailija
53/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet todella kuvailemasi kaltainen, epäilen vahvasti, miksi edes olisit täällä.

Korkeatasoinen johtajamies kyttää laadukkaita pimuja Vauva-palstalla 24/7. 

Vierailija
54/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on siis ongelma millä tavalla?

Luuletko, ettei naisia lähesty niin toimarit, duunarit kuin pultsaritkin? Eikä se ole ongelma elleivät käy käsiksi.

No, kuvitellulla henkilöllä on kuvitellut ongelmat.

Vierailija
55/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet todella kuvailemasi kaltainen, epäilen vahvasti, miksi edes olisit täällä.

Korkeatasoinen johtajamies kyttää laadukkaita pimuja Vauva-palstalla 24/7. 

Kyllä on föönätty tukka ja Rei Pänit otsalla, pukun hiat kääreitty kuten Miami Vais- sarjassa aikonaan. Laatua varpaista pää lakeen.

Vierailija
56/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on siis ongelma millä tavalla?

Luuletko, ettei naisia lähesty niin toimarit, duunarit kuin pultsaritkin? Eikä se ole ongelma elleivät käy käsiksi.

No, kuvitellulla henkilöllä on kuvitellut ongelmat.

Naiset pariutuvat aina ylöspäin kun taas miehet joutuvat pariutumaan aina alaspäin.

Vierailija
57/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluaa saada sen koulutetun komistuksen, kiltit ja tavismiehet jää varjoon. 

Eivät halua. Valtaosa naisista haluaa sen keskitien kulkijan, joka ei ole pukumies eikä "kiltti" uikuttaja. 

Vierailija
58/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi kuin mitä kuvaa, hän ei olisi vauvapalstalla haukkumassa naisia eikä kehumassa itseään.

Juuri näin, eikä kertomassa palkasta, bonuksista, saati automerkistä.

Vierailija
59/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

54 eikä pysy kynä. 

61v ja hyvin pysyy vaikka karttapallo.

Vierailija
60/61 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin vääristynyt kuva miehistä kuin olla ja voi. Naiset ihannoi kahta miestyyppiä.

1. Mies joka on jännittävä ja joskus jopa väkivaltainen. Mies on tatuoitu ja pukeutuu nahkatakkiin. Mies kohtelee muita huonosti ja etenkin alistava käytös on plussaa.

2. Mies on uraohjus eli hän on koulutettu ja menestyy työelämässä. Palkan tulee olla verrattain hyvä ja pankkitilin saldo pitää olla hyvä. Hieno auto ja kesämökki pitää olla.

Nämä on ne kaksi miestyyppiä mitkä kiinnostaa naisia.