Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aidosti tasokas mies ja ihmettelen miksi minua lähestyy myös rumemmat naiset?

Vierailija
05.11.2025 |

Olen itse urheilullinen ja pitkä. Olen 192cm ja lihaksikas. Pukeudun tyylikkäästi ja olen huoliteltu aina.

Olen koulutettu, työnskentelen isossa yhtiössä johtotehtävissä. Minulla on oma toimisto ja käytön pukua töissä. Palkkaa saan 5000e/kk+bonukset+lisät.

Ajan uudehkolla audilla ja asun arvostetulla alueella. Matkustelen paljon, viimeksi olin pariisissa lomalla. 

Ihmettelen miksi minua lähestyy myös ne ylipainoiset sekä vähän rumemmat naiset? Miksi heille ei kelpaa tasoisensa mies? Minä saan kauniita ja hoikkia naisia joten niissä naisissa pysyn.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa tavismiehille mahdollisuus 🥺

Meille taviksille kelpaisi myös se pyöreä ja ei niin nätti nainen kun emme voi saada kaunista naista.

Vierailija
22/23 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun bonukset on? 5000€ ei ole lopulta paljon. Tienaan itse enemmän enkä ole johtotehtävissä edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on tälläinen. Vaatia saa mitä vain kuka vain mutta mitä saa on eri juttu.

Kelpuuttaakkohan ap pelkästään kauniit naiset ns. cheerleader-luokkaa, vai kauniit ja hyvin tienaavat joka onkin se kovin saavutus puolin ja toisin.