Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset apua. Kaverin analysointi.

Vierailija
04.11.2025 |

Naispuolinen kaverini laittoi minulle semi seksikkään valokuvan itsestään kuntosalilla.  Mitä tämä tarkoittaa?

Miespuolisten ystävien mielipide on kerta kerrasta se että nainen haluaa enemmän kuin ystävyyttä. Mitäs naiset ajattelette tästä. Ylianalysoinko?

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu millaiset välit teillä on?

Mä snäppäilen yhden lapsuudesta asti tuntemani miespuolisen kaverin kanssa, ja saatetaan laittaa toisillemme kuvia itsestämme eri tilanteissa. Hän esim. laittaa selfien treenin jälkeen, minä laitan peilin kautta otetun kuvan Halloween-asustani jne. Lenkiltä ja illanvietoista kuvia, kaikkea mitä naiskavereillekin.

Tässä on esimerkki platonisesta lähettelystä. Tosin on myönnettävä, että kyseinen kaveri on söpö!

Tuo mies ei ole hetero. Mutta tuskin se sua edes haittaa;)

On hetero :D Tai no mistä mä tietäisin vaikka olisi kaappi-bi, vaikka mitään viitteitä sellaisesta ei ole koskaan ollutkaan. Mutta homo hän ei ole, se on varmaa.

Vierailija
102/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan. Noin alkoi mun ja nykyisen vaimon suhde. Hän seurusteli ja kuvan laitolla hän testasi kelpaako minulle.

Voi voi. Se oli käytöstesti. Olet ilmeisesti hyväluontoinen, koska kovin terävä et vaikuta olevan.

No naisena voin kyllä sanoa, ettei tulisi mieleenkään tehdä tuollaisia "käytöstestejä". Eli ei tulisi mieleenkään, että tuo olisi "käytöstesti". Tuskin on, vaikka toki meitä naisiakin on moneen junaan. Aika tollolta vaan vaikuttaa, jos tuollaista testiä tekisi...et miten seko pumpulipää pitää edes olla, jos tulee mieleen moinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstesti.. Kyllä tuo on puhdasta flirttiä ja kehujen keräilyä.

Vierailija
104/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä snäppäilen yhden lapsuudesta asti tuntemani miespuolisen kaverin kanssa, ja saatetaan laittaa toisillemme kuvia itsestämme eri tilanteissa. Hän esim. laittaa selfien treenin jälkeen, minä laitan peilin kautta otetun kuvan Halloween-asustani jne. Lenkiltä ja illanvietoista kuvia, kaikkea mitä naiskavereillekin.

Tässä on esimerkki platonisesta lähettelystä. Tosin on myönnettävä, että kyseinen kaveri on söpö!

On hetero :D Tai no mistä mä tietäisin vaikka olisi kaappi-bi, vaikka mitään viitteitä sellaisesta ei ole koskaan ollutkaan. Mutta homo hän ei ole, se on varmaa.

Pidän ylipäätään omien kuvien lähettelyä toisille epämiellyttävänä. Normaalit eivät tee tuota. Pidän ihan yhtä epämiellyttävänä perseen esittelyä kuin dick pickienkin.

Vierailija
105/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän ylipäätään omien kuvien lähettelyä toisille epämiellyttävänä. Normaalit eivät tee tuota. Pidän ihan yhtä epämiellyttävänä perseen esittelyä kuin dick pickienkin.

No sinä voit pitää minä pidät, ei liity minuun ja minun teksteihini sinun pitämiset yhtään mitenkään. Minua ei kiinnosta toisten perseen esittelykuvat yhtään, ei triggeröi millään tavalla. Siinäpä esittelevät! Dick picin vastaanotan mielellään, jos tilanne on siihen sopiva. 

Vierailija
106/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hetero :D Tai no mistä mä tietäisin vaikka olisi kaappi-bi, vaikka mitään viitteitä sellaisesta ei ole koskaan o

Mutta alapeukuttaa silti päätit. Että kyllä näköjään kuitenkin kiinnosti minunkin mielipiteeni;)

Vierailija
107/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.

Hän tietää että olen ollut hänestä kiinnostunut.  Siksi ihmettelen kuvaa, koska näen tuon itsekkin kehujen kerjöyksenä.

No ystäviä tietysti kehutaan. Ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
108/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some sulattanut aivot, ei ymmärrä mikä on soveliasta. Tuskin muuta kuin kehuja vailla, wau - hyvältä näyttää, tyhjäpää.

Hän tietää että olen ollut hänestä kiinnostunut.  Siksi ihmettelen kuvaa, koska näen tuon itsekkin kehujen kerjöyksenä.

Ei kyllä mun piireissä. Jos kehuisin tuttuja naisia kauniiksi tai seksikkääksi kaveri suhde ei olisi koskaan enää normaali.

Vierailija
109/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hakee jollain lailla huomiota tai hyväksyntää. Voi olla (piilo)herutusta tai sitten tietää että olet kova nostamaan rautaa ja haluaa että kommentoit jotain hyväksyvää kuten "ohoh nostatpas paljon" tyylisesti. Uskon että tyttö on jollain lailla kiinnostunut sinusta mutta teoriassa voisi olla myöskin että kokee sinut turvallisena ja laittaa sulle ensin kuvan jotta tietää miten "perus-mies" asiasta ajattelee ennen kuin laittaa muille.

Ei tuo tyttö ainakaan sinua inhoa tai pidä vastenmielisenä.

Vierailija
110/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän odottaa kuinka kommentoit? En osaa sanoa.

Mietin mies tuttujen kanssa tuota. Miten sä voit edes kommentoida tuohon koska hän tietää että pidän kauniina, hän tietää että olen ollut häneen ihastunut.  

Voit olla kokonaan kommentoimatta ulkonäköä ja vaikka kysyä, että oliko rankka treeni.

Tai riippuu aivan täysin siitä, mitä itse haluat. Jos olet edelleen ihastunut niin sitten voit yrittää iholle. Otat riskin, mutta elämä on...

Sinänsä ihmettelen naista, joka tietää että olet kiinnostunut ja silti lähettää töröhuuliposeerauksia jos ei ole kiinnostunut. Lorttoainesta.

Vierailija
111/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mun piireissä. Jos kehuisin tuttuja naisia kauniiksi tai seksikkääksi kaveri suhde ei olisi koskaan enää normaali.

No onko pakko sitten kehua noin. Sähän voit kehua, että hyvä sinä kun vedit kovan treenin tms.

Vierailija
112/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ystäviesi kanssa samaa mieltä. Haluaa että pyydät häntä ulos. Joten mene treffeille ja ota selvää jos olet kiinnostunut.

N39

Nykynainen voi ilmaista kiinnostuksensa ihan hyvin itse kysymällä eikä vihjailemalla.

Sopii niille jotka tietävät heti olevansa kiinnostuneita ilman toisen tuntemista ja siten ovat valmiita töräyttämään kysymyksen. Usein miehet tietävät nopeammin, kiinnostaako nainen heitä, kun taas nainen haluaa vähän tietää, millainen mies on ja millaista kohtelua olisi luvassa.

Ne, jotka kaipaavat tutustumista, flirttiä ja viettelystä, voivat lähentyä elekieltä käyttäen. 

Vierailija
113/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolistrolli taas vauhdissa. Tsemppiä hänelle ja hänen "normaalille" elämälle :D

Vierailija
114/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolis = no life

Vierailija
115/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi simppaat ja roikut naisessa epätoivoisesti vuoroasi odottaen? Ei nainen kunnioita tuollaista eikä halua sinua. Et pääse kaverivyöhykkeeltä panolle koskaan.

Ai. Eikö mies ja nainen voi olla kavereita? Onko siinä aina miehen puolelta kyse simppaamisest?

Mitä tarkoittaa simppaaminen?

Vierailija
116/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä nainen joka on hänelle ystävällinen, haluaa seksiä.

Sitä en osaa sanoa, mitä kaverisi haluaa. Onko teilä ollut tapana lähetellä toisillenne kuvia ja kehua toisianne?

Alkulause meni aivan nappiin. Itse olen luonteeltani sellainen että kohtelen ihmisiä ystävällisesti ja kohteliaasti, ketään karsinoiden. Mutta liian usein olen huomioinut miehiltä väärinkäsityksen siihen miten ymmärtävät aivan normaaleihin käytöstapoihin kuuluvan ystävällisyyden. Mitä heidän aivoissaan oikein liikkuu kun kuvitellaan joksikin isku yritykseksi. Joskus eräissä tilanteissa olen itsekseni ajatellut että lienee parempi kun vain kylmästi vain veetuilee ja tahallaan " unohtaa" käytöstavat.

Vierailija
117/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan yksinäiset ja ihmisiä vihaavat erakot yrittävät selittää asioita mistä eivät tiedä mitään. Säälittävää...

Vierailija
118/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko haluaa pelleillä sun kustannuksella tai on oikeasti kiinnostunut susta. Vaikea tietää.

Miehenä. Tästä tulee väkisin sellainen kuva kuitenkin jokatapauksessa että hän olisi kiinnostunut. En keksi mitään ns järkevää syytä toimia noin kaveri pohjalta

No, opettele nyt kuitenkin ensin kirjoittamaan yhdyssanat oikein ennen kuin alat hänen kanssaan viestittelemään enemmän.

Kyllä sä vaan jaksat. Eikö tosiaan ole mitään muuta sanottavaa? Jää muut palstan jankuttajat kauas sun taakse. 

Vierailija
119/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan yksinäiset ja ihmisiä vihaavat erakot yrittävät selittää asioita mistä eivät tiedä mitään. Säälittävää...

Miksi täältä kysytään yleensä ihmissuhdeneuvoja? 97% täällä kävijöistä on sosiaalisesti rajoittuneita eikä heillä ole mitään tietoa miten ihmisten kanssa tulisi toimia.

Vierailija
120/129 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Milloin mikäkin heidän mielestä "normaalia", vaikka heillä ei ole itsellään mitään kosketusta sellaiseen. Tuosta tietystä nolistrollista tulee mieleen joku sellainen epämuodostuneet kasvot omaava ilkeä nainen somesta, joka kommentoi usein instassa ja facessa kaikkia uutisjulkaisuja, julkkisjuttuja yms. H.H taisi olla nimikirjaimet, kasvot epämuodostuneet ja lapsensa huomattavan ylipainoinen. Lapsi syö varmaan ahdistukseen, kun äitinä sellainen ihminen. Voin vaan kuvitella, miten paha ja ahdistava energia tuollaisten ihmisten läheisyydessä on :( 

Onneksi ei tarvitse itse tuntea moisia. Elinpiirissäni ei ole yhtäkään ihmistä, joka kommentoisi somessa rumia johonkin uutisiin yms.