Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vasta nelikymppinen ja jo aivan väsähtänyt elämään. Onko kuinka yleistä?

Vierailija
04.11.2025 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista elämää elät ja mihin uskot. Onhan täällä kaikenlaista jännää ja mielenkiintoista.

Vierailija
22/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itkevät ja kipuilevat läpi elämänsä. Etenkin ennen vaihdevuosia, joten olisit harvinainen poikkeus, jos et olisi väsähtänyt elämääsi.

Missä luki, että aloittaja on nainen? 

Voisin lyödä vetoa asiasta. Uskaltaisitko sinä?

Juurihan tuossa edellä joku Thaimaan seksilomalainen ilmoitti olleensa kuolemanväsynyt, kunnes avioero piristi. No mites, onko hänkin nainen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamos-masennus 

(googlaa)

Vierailija
24/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuossa vaiheessa yleistä, mutta useimmilta menee ohi. Tutkitusti ihminen on keskimäärin onnettomin ikävuosien 40-50 välillä, kunnes sitten onnellisuus lähtee nousuun, saavuttaen nuoruuden tason kuusikymppisenä ja siitä vielä ylikin.

Itse olen nyt 51, ja taas elämäniloinen, mutta jossain 44 v olin olevinani niin vanha ja kaiken nähnyt että joutaisi täältä jo poiskin kuolemaan. Se oli vaan semmoinen keski-iän kriisi.

Minulla taas on alkanut mennä neljäkymppisenä paremmin kuin kertaakaan aikuisiässä. Henkisesti siis, taloudellisesti olen edelleen tasolla syrjäytynyt.

Vierailija
25/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokin erityinen syy? Kyllästynyt työhön tai jauhaako elämä liikaa paikallaan tms ?

Työni on raskasta ja stressaavaa, eikä energiaa jää mihinkään erityiseen vapaa-ajalla. Just ja just jaksan käydä pari kertaa viikossa salilla ja lenkillä, ja siinä ne aktiviteetit pitkälti onkin. Olen huomannut, että en haaveile enää juuri mistään enkä odota tulevaisuudelta paljon mitään. En ole itsetuhoinen, mutta ihan rehellisesti sanottuna en tiedä, mikä idea on jatkaa tätä taaperrusta vielä jotain 30-40 vuotta. ap

Vierailija
26/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elintavat syynä lähes kaikille ton ikäisten naisten vaivoille.

Vierailija
27/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot elintavat syynä lähes kaikille ton ikäisten naisten vaivoille.

Heitä voltti. 

Vierailija
28/28 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41 ja olen ollut nyt pari vuotta aivan loppuun ajettu. En tajua, miten muut ihmiset jaksavat vielä pitää yllä sosiaalisia suhteita, kiinnostua asioista ja harrastaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan