Kerro miksi kirjoitustaitosi on luokattoman huonoa.
Kysyn sinulta, juuri sinulta, että miksi et osaa kirjoittaa? Johtuuko se synnynnäisestä tyhmyydestäsi, vai pelkästään osaamattomuudestasi, jota tyhmyytesi ruokkii?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu tämäkin, kuten muutkin aloituksesi.
Ensimmäinen aloitus pariin viikkoon.
Jos olet kiinnostunut kirjoitustaidosta, miksi itse kirjoitat noin huonosti? Otsikosta puuttuu pilkku ja ensimmäisessä lauseessa on täysin tarpeeton että. Toisessa lauseessa taas on tarpeeton pilkku vai-sanan edellä.
Ei ole. Kävin kouluni 1966-75 ja kirjoitustaitoni on täydellinen.
Peräaukon haavauma (analfissuura) on peräaukon limakalvolla oleva repeämä, joka aiheuttaa tyypillisesti voimakasta kipua ulostamisen aikana ja sen jälkeen. Vaiva paranee usein itsestään hyvällä koti- ja suolistonhoidolla.
Oireet
Kova, pistävä tai polttava kipu ulostaessa.
Kipu voi jatkua jopa tunteja ulostamisen jälkeen.
Vähäinen määrä kirkasta verta paperissa tai pöntössä.
Mahdollinen peräaukon kutina tai ihoärsytys
Mun kirjoitustaidon ei tarvitse olla yhtään sen parempi kuin se on. Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta. Jos joku ei mun kirjoitustaidosta pidä niin se ei ole mun ongelma
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut kirjoitustaidosta, miksi itse kirjoitat noin huonosti? Otsikosta puuttuu pilkku ja ensimmäisessä lauseessa on täysin tarpeeton että. Toisessa lauseessa taas on tarpeeton pilkku vai-sanan edellä.
Otsikkoon ei tule koskaan pilkkua. En myöskään kirjoittanut lauseessani kertaakaan sanaa "että", mitä kritisoit. Opettele lukemaan.
ihan sinnu Kiusallaas kirjjjottaan pershheelleen JoKo tai vai olikooo paljon miten set potti oliko aidan Ala vai kissa eiku Koira tai Ehkä ei.
Mulla on joku hullu tekstinsyöttö joka muuttaa sanat 2-3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: Tuossa kohtaa "vai" sanan eteen kuuluu pilkku. Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku hullu tekstinsyöttö joka muuttaa sanat 2-3 kertaa.
Mihin kirjoitustaitoinen ihminen tarvitsee tekstinsyöttöä? Minä kirjoitan joka sanan itse.
Ihan sun kiusaksi kirjoitan vitulleen.
En lue oikoluettua tekstiä, niin verrokkien tasolla menen.
Vierailija kirjoitti:
Toki teet niin, koska mustalaisveresi sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki teet niin, koska mustalaisveresi sitä vaatii.
Ei ole mustalaisverta minussa.
Koska olen maalta ja isäni nussi serkkuaan.
Ilmoitettu tämäkin, kuten muutkin aloituksesi.