Onko miehen ammatilla merkitystä.
Kertokaa naiset kuinka tärkeänä pidätte sinkkumiesten ammattia. Jos otetaan vaikka tietokonealan insinööri ja metsässä työskentelevä metsuri. Kumpi ammatti nostaisi enemmän pisteitä
Kommentit (181)
Ei kumpikaan, jos tyyppi olisi typerä. Itse olen yrittäjä ja minulle on ihan sama mitä ammatistani sanotaan.
Huokaus.
Ole nyt vain ylpeästi se mikä olet ja lopeta itsesi vertailu. Sinun ongelmasi ei ole ammatti, vaan aivan joku muu.
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Mulle miehen ammatilla on väliä ainoistaan siksi, että sen perusteella pystyy päättelemään, miten paljon mies pystyy olemaan perheensä kansssa. Jos on paljon pois kotoa tai vuorotyö, silloin elämä on ihan erilaista kuin jos on säännöllinen päivätyö ja viikonloput vapaat (kuten itselläni on).
Olen mies ja ammattilainen. Käyn töissä päivittäin ja tienaan tarpeeksi.
Mitä sitten?
Suurin osa ammateista on neutraaleja, mutta taide-, mainos- ja kulttuuriala ei innosta, koska itse toimin luovalla alalla. Yrittäjä vastaa ehkä parhaiten omia arvoja ja kiinnostuksia, kunnolen yrittäjä itsekin.
Ei mitään merkitystä, jos on hyvä mies. Sellainen hyvä on vierelläni❤️Ja ollut pitkääääääään💞💞💞
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi metsuria, liekö tuollaisella edes lukiota käytynä. Edellytän puolisolta akateemista loppututkintoa, mielellään korkeampi kuin maisterin tutkinto.
Entäs ystäväsi, minkälaiset kriteerit sinulla on heille?
Miehessä kiinnosti mm. älykkyys ja kunnianhimo, ja olin huomaavinani, että jotain korrelaatiota ammatin kanssa niillä oli.
Onhan se ammatti yksi tekijä siinä missä ne muutkin tekijät, kuten ulkonäkö, luonne ja vaikka sotilasarvo. En valikoi miestäni pelkästään ammatin perusteella, mutta toki se ammatti voi tuoda joko plussa- tai miinuspisteitä siinä kokonaisuuden arvioinnissa.
Totuus: on. Kaikki muu on valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä, jos on hyvä mies. Sellainen hyvä on vierelläni❤️Ja ollut pitkääääääään💞💞💞
Missäs mies on nyt?
Enemmän on merkitystä tyypillä itsellään kuin tämän ammatilla.
Metsuri kyllä vaikuttaisi mielenkiintoisemmalta henkilöltä ammatinvalinnan perusteella, mutta ei se tarkoita etteikö metsuri voisi olla ihan mulkku ja tietokone insinööri maailman ihanin mies.
Sanoisin kyllä että ammatilla voi olla merkitystä mutta ei sellaisessa parempi-huonompi/arvokkaampi mielessä.
Uskon että löydän enemmän hengenheimolaisuutta kulttuurialan työläisten kuin pörssihaiden seasta.
Nuo kaksi käyvät molemmat, arvostan. Muutoin voi ammatti nostaa arvostusta mutten noissa näe eroa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ammateista on neutraaleja, mutta taide-, mainos- ja kulttuuriala ei innosta, koska itse toimin luovalla alalla. Yrittäjä vastaa ehkä parhaiten omia arvoja ja kiinnostuksia, kunnolen yrittäjä itsekin.
Ps. Metsäkoneyrittäjä kai tuo metsuri on eli hyvinkin kiinnostavaa, koska en tiedä alasta mitään. Myös insinööri erittäin hyvä ammatti. Periaatteena siis se että poikkeaa omasta alastani niin kiinnostaa - mahdollisuus oppia uusia asioita.
Ei mitään merkitystä.
Deittailen vain varattuja.
Ammatilla ei väliä, kunhan nettotulot vuodessa on minimissään sen 100k€.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä kiinnosti mm. älykkyys ja kunnianhimo, ja olin huomaavinani, että jotain korrelaatiota ammatin kanssa niillä oli.
Odotellessa äkäisiä vastauksia, joissa julistetaan kuinka keskiverto kirvesmies voi olla ihan yhtä älykäs, kultivoitunut ja kunnianhimoinen kuin kuka tahansa oikeustieteen professori.
eri
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ammatti yksi tekijä siinä missä ne muutkin tekijät, kuten ulkonäkö, luonne ja vaikka sotilasarvo. En valikoi miestäni pelkästään ammatin perusteella, mutta toki se ammatti voi tuoda joko plussa- tai miinuspisteitä siinä kokonaisuuden arvioinnissa.
Plussa- tai miinuspisteitä? Arvioitko kaikki aina noin tarkasti? Miksi? Kuinka monta pistettä saisit itse, jos antaisit rehellisesti itsellesi pisteet? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ystäväsi, minkälaiset kriteerit sinulla on heille?
Ystäville ja puolisolle on erilaiset kriteerit. Ihanko oikeasti tämä tulee jollekin yllätyksenä?
eri
Ei sillä varsinaisesti ole merkitystä jos tuntee ihmisen, mutta jos ei tiedä hänestä muuta kuin ammatin niin kyllä metsuri on kiinnostavampi.