Verinen uloste
Tietääkö kukaan mistä vois johtuu tai siis mikä vois olla. Mulla on siis takapuolessa sellai pieni patti josta tulee verta ku käyn kakalla ja joskus enemmän joskus vähemmän ja se on usein kipee kans. Ja istuminenki esimerkiksi saattaa sattuu mut ei aina. Mul on sen lisäks maha aina löysällä tai sit ihan kovalla. Voiko toi olla vaarallista tai onks kellään ollu jotai vastaavaa jos tietää mistä johtuu? Ja oon siis 14v
Kommentit (16)
Lidlin kassajonossa jotkut mammat selitti että sen toisen naapurilla oli ollut peräpukamat. Voisiko sullakin, vai oletko kenties sen mamman naapuri? Oli n.160cm pitkä, paino n.85kg lyhyet vaaleat hiukset.
Kuulostaa peräpukamalta. Kannattaa käyttää bidee-suihkua aina ulostamisen ja pyyhkimisen jälkeen. Kauanko tätä on jatkunut?
Peräpukama. Mulla on samaa vaivaa myös.
..on mun suosikkipunkbändi.
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa peräpukamalta. Kannattaa käyttää bidee-suihkua aina ulostamisen ja pyyhkimisen jälkeen. Kauanko tätä on jatkunut?
Paljonko sellaisen bidee-suihkun asennuttaminen maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Peräpukama. Mulla on samaa vaivaa myös.
Se, että siellä on peräpukama, ei ole takuu siitä, ettei siellä lisäksi mitään vakavampaa ole.
Aika nuori olet kyllä peräpukamia sairastamaan.
Jos se sitä kuitenkin on, apteekista saa reseptivapaasti lääkettä. Mutta ehkä kuitenkin kannattaisi mennä vaikka kouluterkkarille.
Vierailija kirjoitti:
Jos se sitä kuitenkin on, apteekista saa reseptivapaasti lääkettä. Mutta ehkä kuitenkin kannattaisi mennä vaikka kouluterkkarille.
Kyllä se nykyään voi olla ihan jopa odotettavaa, jos pytyllä istutaan puoli tuntia nettiä selaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nykyään voi olla ihan jopa odotettavaa, jos pytyllä istutaan puoli tuntia nettiä selaamassa.
Tarkennan: somea selaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan: somea selaamassa.
Tai masturboimassa kakkapökäleen päälle.
Jaahas, poika sitten rassannut anaalia sinne kuulumattomalta esineellä.
Mikä biisi se olikaan? Meni jotenkin näin. "Luulitkos sä mukamas, että peräpukamas on viikolla leikattu ...
Aina on parasta kysyä mieluummin joltain höpöhöpöpalstalta kuin asiantuntijalta, tässä tapauksessa lääkäriltä. Pääset vielä pitkälle elämässäsi.