Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tavannut sitä oikeaa.

no shit, Sherlock. Ap

Oli siellä joukossa muutama todellinen helmi.  Keskinkertaisen hyviä oujee kyllä .p.. jne... huonoon saakka.

Päässä kirjanpito.

Vierailija
102/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.

No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.

Se kertoo vain että nainen pitää uusista mieskokemuksista. Varatut naiset harrastavat tyypillisesti paljon enemmän seksiä kuin sinkkunaiset, ymmärrettävästä syystä.

Niin, minun bodycountini on kasvanut avioliiton aikana kolmella ja tulee vielä kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on loppu.

Paljon on ollut. Paljon tullut. Paljon mennyt.

Muisto vain jää.

Vierailija
104/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten janoamaa jännitystä voi kasvattaa esimerkiksi vihjailevalla pukeutumisella. Esimerkiksi tavalliset pitkät housut ja tavanomainen paita, mutta sitten verkkosukat. Nainen ei tuijottele sukkiaan, saati puhu niistä, vaan on normaalisti tuntien miehen katseen varpaissaan.

Jos asia tulee jotenkin puheeksi, voi sanoa vain, ettei pidä siitä kun jalat hikoavat ja siksi reikäistä sukat.

Mutta pukeutumisen tulee siis oikeasti olla hienovaraisen vihjailevaa, ei mitään tissivako esillä heti kättelyssä wt-meininkiä.

Toi näky. Jotkut housut v.tti ja alla verkkosukat. Whaaatttt. Apuaaahhhh 😅

Håmåååå...

Näyttää hyvältä. Ei niitä sukkia edes näy paljoa. Pitkät housut, kengät jalassa. Nautin juuri tuosta reaktiosta ja odotan, kommentoiko joku jotain.

Vierailija
105/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihastu mieheen ennen kuin tämä kosii sinua. Älä anna pilsua, äläkä tuhlaa aikaasi ja energiaasi mieheen. Tämä on emotional labouria. Varsinkin tuollaisia on paljon, jotka ovat sitoutuneita muualle, mutta kuppaavat toisten energiaa elvyttääkseen tätä kuollutta suhdetta. Eräänlainen vampirismin muoto

Kun olet tekemisissä miesten kanssa, asioi kuten asioisit kaupassa. Välitön maksu, ei luottoa. 

Lisäksi korjaa tuo asenne, että ihastuminen tai jonkin asian näkeminen tai kokeminen olisi "sinulta pois". Ihastuminenhan on lahja. Ota se energia ja vie hyvä tuulesi ja rakkautesi jollekin sellaiselle, joka on vapaa ja johon sinun kannattaa sijoittaa. Tätä miehetkin tekevät. 

Vierailija
106/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.

Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.

Täyttä p.skaa koko kirjoitus.

Ei suhde ole järkiperäistä suunnitelmallista manipulointia ja peliä.

Jos tykkää jostain niin sen sanoo ääneen  vuolaaasti ja avoimesti. Ottaa tai jättää.

Vierailija
107/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.

Mutta kun miehet eivät halua häneltä kuin seksiä, vaikka hän itse haluaisi suhteen. Ilman näitä panoja hän olisi 40v ja neitsyt. Kiltisti odotellut ikänsä selibaatissa, että joku haluaa hänen kanssaan sen suhteen, muttei kukaan siltikään halua. Tämä aina tuntuu miehiltä unohtuvan.

Vierailija
108/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"

No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani. 

Pienet terhakat tissit ovat paljon ihanammat kuin isot roikkuvat lollot. Ja tiukka trimmattu viivapillu kuin isot häpyhuulet.

Vierailija
109/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"

No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani. 

Pienet terhakat tissit ovat paljon ihanammat kuin isot roikkuvat lollot. Ja tiukka trimmattu viivapillu kuin isot häpyhuulet.

No, mieltymyksiä on monia.

Vierailija
110/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika on loppu.

Paljon on ollut. Paljon tullut. Paljon mennyt.

Muisto vain jää.

Mä olin 51v. kun tapasin sen oikean. Mutta tämä parisuhde ei ole ainoa. Olen ollut naimisissa ja kahdessa avoliitossa.

Vierailija
111/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset miehet haluaa aina rikkoa vahvan ja naida sen miestä palvovan 50/50 suhteeseen jota ei edes oikeasti rakasta, koska miehelle tärkeintä on naisen kroppa. Kannattaa unohtaa miehet koska ei ne haaveile mistään rakkaudesta.

Vierailija
112/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen miehekäs  harrastus miesten joukossa ei herätä muuta himoja kuin sen, että pääsee panemaan. Olen treenannut vuosikausia kamppailulajia ja olen pannut todella montaa naista, jotka ovat tulleet treenaamaan. Välillä samoja naisia on pannut useampikin saman seuran mies.

miehekäs mies ei halua miehekästä naista vaimokseen. Naisen pitää olla naisellinen. 

Panemiseen nämä treenajanaiset ovat kyllä hyviä, koska antavat varmasti

Vierailija
113/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tulee äkkiseltään mieleen, että vikana on se, että annat niille miehille ja olet epämääräisissä seksihengailusuhteissa heidän kanssaan?? 

Kukapa nyt EI kelpaisi patjaksi ja hengailuseuraksi ilman sitoumuksia, etenkin alkuhuumassa :D 

Olen itse epävakaa ja pahapäinen, mutta en irtoseksiin tai tapailusuhteisiin taipuvainen nainen. En siivoa en kokkaa en huolehdi kodista ja elän hyvin omannäköistäni elämää. Työkuvioiden, harrastusten ja lemmikkien ehdoilla mennään, sopiva ja tarpeeksi miehekäs mies joka palvoo maata jalkojeni alla, mutta ei ole mikään reppana *saa* osallistua. 

Nyt on sellainen mies, hän haluaisi naimisiin mutta itse en, avosuhdetta takana monta onnellista vuotta. Jos yhtäkkiä jäisin yksin enkä löytäisi ketään tai kukaan ei löytäisi ja tavoittelisi minua, niin olisin mieluusti yksin! Puuhaa riittää ja miesten -etenkin ulkonäköön perustuva- ihailu loppuu kyllä aikanaan enivei, mitä arvoa sillä on?

Miehen pitää tuoda elämään lisäarvoa ja olla avoin, luotettava ja jämäkkä. Mies joka haluaa sitoutua tekee sen kyllä selväksi. Älä päästä mitään miehiä hengailemaan ja seksimään ilman sitoumuksia jos se ei ole se mitä sinä haluat. 

Vierailija
114/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinun vikasi ole että miehet on inhottavia elukoita. Niitä hyviä miehiä on niin vähän että on todennäköisempää löytää neula heinäsuovasta. Tämän kun tajuat niin elämäsi helpottuu ja voit keskittyä muihin asioihin kuin epätoivoiseen miesten jahtaamiseen.

Vierailija
115/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kannata antaa mitään. Niille kroppa on se tärkein, ei se mitä korvien välistä löytyy. Ne voi naida vaikka ilkeän ja juoruilevan äm män kunhan kroppa on kunnossa.

Koirakin on usko llisempaa se uraa kuin mies. Hanki mielummin koira.

Vierailija
116/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on p e t t u r e i t a niille tärkeintä on naisessa sen krop pa.

Vierailija
117/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä että nainen ei nosta vaatimustasoaan. Joutavia paskiaisia on netti täynnä. Itsekin aikoinaan huomasin.

Nostin standardeja 100%, tein listan 50 nimelle ja aloin käydä treffeillä, kirjasin ylös tyyppien ominaisuuksia, kahta kertaa en käynyt ellei ollut superherrasmies. Seksiin en tietenkään alentunut. Numero 25 nukkuu tuossa vieressä jo viidettä vuotta. Laatumies, kiltti, rehellinen, komea, ktm, kertoo joka päivä rakastavansa monta kertaa päivässä. 

Nostakaa naiset vaatimustasoa!!!

Vierailija
118/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu enää yhdenillanjuttuihin.

Vierailija
119/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on vihervasemmistolainen ja tatuointeja kropassa, niin on selvää, että kelpaa vain panokumppaniksi. Vaimo haetaan sitten kunnon naisista.

Vierailija
120/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole helppo. Ei kannata suhteeseen mennä seksi edellä. 

Itse en pihtarin kanssa lähde suhteeseen. Jos seksiä ei ole alusta alkaen, niin lasten saannin jälkeen se loppuu kokonaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän