Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pelinainen ja samaan aikaan pitkässä avioliitossa. On mukava palata reissuiltaan, kun ruoka on pöydässä, koti siivottu ja lapset iloisena äitiä vastassa. Molemmat puolet ovat osa minua ja toista ei ole ilman toista.

Narsisti? Montako persoonaa todellisuudessa? Voi mies- ja lapsiparat. Sietäisit hävetä! 

Minut on omasta halustani testattu psykiatrin toimesta, enkä ole narsisti. Kun mies tekee saman, on se normaalia, mutta kun nainen tekee sen, hänen pitäisi jostakin syystä hävetä. Miksi? Näin kuuluisi suurimman osan naisista elää. Ennen se oli vain miesten yksinoikeus.

Vierailija
322/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinussa mitään vikaa ole, heissä on.

Jep, samaa pätee toisinkin päin eli naisissa vika samassa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa antaa heti seks juttuja

Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?

Kukaan ei ole ollut kuollut seksin puutteeseen ihmiskunnan historian aikana. Se ei ole pakollinen tarve.

Vierailija
324/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fiksu olet? Vaikka mies itse ei olisi älyn jättilänen hän etsii fiksua puolisoa. Jos taas on liian fiksu, sekin on liikaa miehille.

Vierailija
325/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?

Kukaan ei ole ollut kuollut seksin puutteeseen ihmiskunnan historian aikana. Se ei ole pakollinen tarve.

Päinvastoin, seksi on välttämätöntä. Ihmiskunta kuolee sukupuuttoon jos kukaan ei harrasta seksiä.

Vierailija
326/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä etenet liian nopeasti. Itse en suostu sänkyyn kun vasta kuukausien päästä ja jokaisen miehen kanssa on tullut todella pitkä suhde. Olen tiennyt, että miehet haluavat minut kokonaisuutena ja ne jotka eivät jaksa odottaa katoavat kyllä matkalla. Minulla on pienet tissit, olen rauhallinen ja varmaan monesta tylsäkin. Tyhmä en kyllä ole. 

Usein yhteensopimattomuus paljastuu juuri sänkypuuhissa. Mies voi olla esimerkiksi kovakourainen, määräilevä ja itsekäs. Nämä ominaisuudet eivät aina tule ilmi kahvilassa tai leffassa istuessa.

No vaan ei sitä heti tarvi kokeilla. Kyllä hellyyttä osoittava mies on myös hellä sängyssä. 

Naiset haluaa hellyyttä siihen asti kunnes menevät kiimaan. Sen jälkeen ne haluaa, että pannaan kovalla ky*rvällä lujaa.

Nähty on.

Vierailija
327/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pelinainen ja samaan aikaan pitkässä avioliitossa. On mukava palata reissuiltaan, kun ruoka on pöydässä, koti siivottu ja lapset iloisena äitiä vastassa. Molemmat puolet ovat osa minua ja toista ei ole ilman toista.

Narsisti? Montako persoonaa todellisuudessa? Voi mies- ja lapsiparat. Sietäisit hävetä! 

Minut on omasta halustani testattu psykiatrin toimesta, enkä ole narsisti. Kun mies tekee saman, on se normaalia, mutta kun nainen tekee sen, hänen pitäisi jostakin syystä hävetä. Miksi? Näin kuuluisi suurimman osan naisista elää. Ennen se oli vain miesten yksinoikeus.

Noo ei ole enää miehillekään normaalia. Kyllä tuollaisia mieshuoria halveksii just ne normaalit ihmiset yhtä paljon kuin naista. 

Vierailija
328/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään isoa. Korjaantuu ihan sillä että nainen valitsisi välillä sellaisia miehiä jotka eivät etsi vain hupia. 

Mutta loppupeleissä monikaan ei halua tehdä sitä. 

Ratkaisu on omassa toiminnassa. 

Vierailija
329/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kanssa käynyt noin, että halutaan kyllä sänkyyn, mutta ei mitään vakavaa. Nykyään en jaksa edes odottaa, että mies pitäisi musta oikeasti ja haluaisi jotakin vakavaa. En edes tiedä, miltä sellainen tuntuu.

Minä taas aina ihmettelen tätä, mitä se tarkoittaa, että halutaan jotain vakavaa. Itse en ole yhdenkään suhteen alussa halunnut mitään vakavaa, vaan jossain vaiheessa, n. puoli vuotta tms. havainnut, että kas vain, tästä onkin tullut nyt vähän vakavaa. Mutta en siinäkään vaiheessa ole ajatellut, että jes nythän hei taidankin olla vaimomatskuna tässä!

En edes tässä suhteessa, jossa nyt olen vaimona. Suhde alkoi siis ihan kuten muutkin aiemmat seurustelut, tapailtiin, vietettiin aikaa ja jossain vaiheessa mukaan tuli seksi, kun molemmat sitä halusi. Ja sitten vietettiin yhä enemmän aikaa yhdessä, jolloin todettiin, että viisainta muuttaa yhteen kun

Niin no ehkä ap tarkoittaa sitä, että kenenkään kohdalla ei tapailu ala syventyä ja muuttua suhteeksi, eli yksikään mies ei ihastu.

Eihän nyt heti tapailun alussa voi tietää, haluaako lopulta vakavamman suhteen just sen ihmisen kanssa, mutta kyllä minulle ainakin on jo swaippailuvaiheessa selvää, että etsin ihmistä, jonka kanssa juttu syvenisi parisuhteeksi, enkä ollut etsimässä vain yhden illan juttuja tai lyhytaikaisia seksisuhteita. Ja kun ekoilla treffeillä halusin jonkun kanssa tavata uudestaan, ei minulla ollut ajatuksena joku lyhyt hupi, vaan ajatuksena oli, että halusin jatkaa tutustumista ja katsoa, olisiko hän se, jota etsin. Joskus tällaisetkin voivat jäädä lyhyiksi jos omakin kiinnostus lopahtaa, ja jälkeenpäin voi ajatella, että niiden anti lopulta oli lyhyt hupi, mutta ei se sitä muuta, mikä alunperin oli lähtöajatukseni deittailussa.

Vierailija
330/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään isoa. Korjaantuu ihan sillä että nainen valitsisi välillä sellaisia miehiä jotka eivät etsi vain hupia. 

Mutta loppupeleissä monikaan ei halua tehdä sitä. 

Ratkaisu on omassa toiminnassa. 

Eikä sitä toimintaa haluta muuttaa, koska, no, se vaatisi vähän vaivannäköä. Ei lumihiutaleelle saa mennä tollasta ehdottamaan.

Vierailija
331/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tiedän tasan tarkkaan vastauksen ja olen sen näissä vastaavissa keskusteluissa ennenkin kertonut, mutta en jaksa enää. Olen sen verran kyllästynyt siitä seuraavaan palstanaisten turvansoittoon, koska negatiivisia vastauksia ei haluta kuulla, saati että osattaisiin harrastaa asiaan liittyvää itsekritiikkiä huonon tuurin soimaamisen sijasta. Mutta sanotaan näin, että sattumaa tuo asian toistuvuus ei ole.

Vierailija
332/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, seksi on välttämätöntä. Ihmiskunta kuolee sukupuuttoon jos kukaan ei harrasta seksiä.

Kyllä kuolee nykymeiningilläkin ehkäisy, abortit, vasektomiat ym.

Vierailija
333/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna liian helposti. Jos sinut tunnetaan sellaisena, jolta aina saa, se on sitten siinä. Voivat kuvitella, että sinäkin etsit vain hupia.

Vierailija
334/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä vikaa sellaisessa naisessa on, jolla on pillu oikein päin?

Vierailija
335/335 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.

Seuraavaksi voikin pohtia mikä vika on tyypissä, joka nauttii mustasukkaisuuden kohteena olemisesta. Ei nyt ihan terve parisuhde.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme