Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (335)

Vierailija
121/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tylsä miellyttäjä. Sinussa ei ole mitään tutkittavaa, vaan kaikki näkyy heti. Et herätä tunteita.

Huokaus🙄 Itse en todellakaan jaksa mitään lapsellisia pelejä. Minua ei kiinnosta tutkia ketään miestä vaan haluan, että kaikki näkyy kerralla ja, että miehellä on riittävästi ns. henkistä munaa näyttää kaikki kerralla.

-eri-

Vierailija
122/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokokylän polkupyörä, lyhyt ja pienitissinen. Siinäpä ne syyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on vihervasemmistolainen ja tatuointeja kropassa, niin on selvää, että kelpaa vain panokumppaniksi. Vaimo haetaan sitten kunnon naisista.

Mutta siltikin se kro ppa on se tärkein ominaisuus naisessa. 

Vierailija
124/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole helppo. Ei kannata suhteeseen mennä seksi edellä. 

Itse en pihtarin kanssa lähde suhteeseen. Jos seksiä ei ole alusta alkaen, niin lasten saannin jälkeen se loppuu kokonaan

Eli se jota et saa vieteltyä tai painostettua sänkyyn on pihtari?

Vierailija
125/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sinussa on joku piirre kasvoissa/kropassa, joka aiheuttaa sen, että kelpaat hupiin mutta ei vaimoksi. Kun lasket tasovaadetta niin varmasti löytyy mies.

Jos olet seiska, niin kasitason mieskin käyttää vain hupina, ysistä puhumattakaan.

Exälläni oli kuvitelma, että hän on oikea superpommi. Totuus oli, että hänellä oli erittäin kauniit kasvot, isot hyvät rinnat, mutta takapuoli oli lättänä ja takaa katsottuna hyvin tasapaksu nainen (tämä loppujen lopuksi oli sellainen asia, että en jaksanut jatkaa suhdetta kun tiesin, että hänen kroppansa ei tule muuttumaan). Hän ei vain suostunut hyväksymään asiaa, joten taitaa edelleen jahdata sitä komeaa rikasta miestä. Itse olen ollut perheenisä jo 10 vuotta.

M40

Olen eri, mutta mistä tietää oman tasonumeronsa? Tai mistä tietää yksittäisen miehen tasonumeron? Jos esim. tapaa miehen, jonka kanssa näyttäisi olevan molemminpuolista kiinnostusta, niin mistä tietää, onko hän seiska vai kasi? En ainakaan itse osaisi tällaisia arvioida.

Vierailija
126/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei mistään rakkaudesta haaveile ja putoaisit tuoliltasi jos kuulisit miten rumasti puhuvat naisista. Miehelle kro ppa on se tärkein ominaisuus naisessa. Kantsii unohtaa ne.

Vierailija
127/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tylsä miellyttäjä. Sinussa ei ole mitään tutkittavaa, vaan kaikki näkyy heti. Et herätä tunteita.

Huokaus🙄 Itse en todellakaan jaksa mitään lapsellisia pelejä. Minua ei kiinnosta tutkia ketään miestä vaan haluan, että kaikki näkyy kerralla ja, että miehellä on riittävästi ns. henkistä munaa näyttää kaikki kerralla.

-eri-

Avointa piereskelyä ensitreffeillä hienohkossa ravintolassa?

Vierailija
128/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sinussa on joku piirre kasvoissa/kropassa, joka aiheuttaa sen, että kelpaat hupiin mutta ei vaimoksi. Kun lasket tasovaadetta niin varmasti löytyy mies.

Jos olet seiska, niin kasitason mieskin käyttää vain hupina, ysistä puhumattakaan.

Exälläni oli kuvitelma, että hän on oikea superpommi. Totuus oli, että hänellä oli erittäin kauniit kasvot, isot hyvät rinnat, mutta takapuoli oli lättänä ja takaa katsottuna hyvin tasapaksu nainen (tämä loppujen lopuksi oli sellainen asia, että en jaksanut jatkaa suhdetta kun tiesin, että hänen kroppansa ei tule muuttumaan). Hän ei vain suostunut hyväksymään asiaa, joten taitaa edelleen jahdata sitä komeaa rikasta miestä. Itse olen ollut perheenisä jo 10 vuotta.

M40

Olen eri, mutta mistä tietää oman tasonumeronsa? Tai mistä tietää yksittäisen miehen tasonumeron? Jos esim. tapaa miehen, jonka

No se mies on yhtä kun nolla jos ei tarjoa sitä paninia ja kahvia. Katsoo silti paidan kauluksesta sisään kuolaten ja treffien päätteeksi ehdottaa sek siä. Jos tää on sulle ok, ootta samaa tasoa.

Vierailija
129/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä riittävän nättejä että viittii polkasta, mutta liian tyhmiä jotta jaksaisi kuunnella.

Monet miehet nimenomaan haluavat vähän yksinkertaisemman puolison. Liika fiksuus on vain rasite. 

Vierailija
130/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi periaatteessa olla mikä vaan. Miehet usein vaativat täydellistä vaikka itse olisivat kaukana siitä.

Vierailija
131/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet sänkyyn niiden miesten kanssa? Syy löytyy sieltä. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vaan lopahtaa tuollaisesta kun kaikki on jo nähty ja koettu. Näin se vaan menee. 

Eli ratkaisu on täysin seksitön parisuhde? Ilmeisesti kai sitten, jos suhde tulee päättymään heti, jos se etenee seksiin. Lapset sitten hedelmöityshoidoilla, joihin päästäkseen pitää valehdella yrittäneensä jo vuoden, kun ei siellä voi paljastaa, ettei seksiä ole harrastettu kertaakaan.

Eri

Vierailija
132/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoit petipuuhiin 9-10 komistuksia, mutta olet itse 7-8. Hyvin tavallinen kuvio naisilla erityisesti nuorempina. Halutut komistukset kohtelevat 9-10 naisiakin ikävästi, koska tarjonta on suurta ja henkisiä lahjoja vähän. Kauniiden naisten kanssa petolliset viritelmät ovat pidempiä kuin tavisten. 

Naisilla järki yleensä laahaa pariutumisessa 10-20 vuotta myöhässä, mikä aiheuttaa turbulenssia ja vinoumia koko pariutumissysteemiin. 

Vierailija
133/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.

Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.

Mies haluaa vaimoksi kunniallisen naisen ei koko kylän miehet kun vain innostui kokeillutta. Nykyajan naiset ei tahdo ymmärtää siveyden olevan naisen kallein aarre.

Vierailija
134/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä riittävän nättejä että viittii polkasta, mutta liian tyhmiä jotta jaksaisi kuunnella.

Monet miehet nimenomaan haluavat vähän yksinkertaisemman puolison. Liika fiksuus on vain rasite. 

Niin tietysti. Fiksumpi nainen voi vaatia parempaa kohtelua eikä sitä minimiä että tullaan vaan toimeen ja mies saa objektinsa. Siksi on ihan oikein että tyhmät on keskenään.

Vierailija
135/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.

Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.

Mies haluaa vaimoksi kunniallisen naisen ei koko kylän miehet kun vain innostui kokeillutta. Nykyajan naiset ei tahdo ymmärtää siveyden olevan naisen kallein aarre.

Ei oo siveys naisen kallein aarre enää nykyaikana vaan kroppa. 

Vierailija
136/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulle ap joku eglantilainen herrasmies voi olla parempi. Pistä sinne tinderiin että haet miestä Suomen ulkopuolelta. Ni johan pääsee kunnon treffeille mukavien ja miellyttävien miesten kanssa joille riittää jo se että pääsee tutustumaan kauniiseen naiseen. Suomipojat vaan miettii että neitsyt pitää olla ja sheimaavat naista joka valikoi seksipartnerinsa. Itse eivät välttämättä tee mitään valintaa vaan ottavat mitä sattuvat saamaan. Ja ajattelee että naiset on samanlaisia sikoja ilman mitään moraalia.

Vierailija
137/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Tämä on niin totta! Huuda välilä, pidä mykkäkoulua ja paisko astioita. Miehet tykkää! 

Vierailija
138/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma ole seksin harrastaminen niinkuin jotkut täällä epäilee. Eikä ongelma ole tatuoinnit tai vihervassarius. Ongelma on että ap suostuu epämääräiseen tapailuviritelmään tai panosuhteseen miehen kanssa, joka ei ole sitoutumiskykyinen tai ainakaan kiinnostunut juuri hänestä!

Ihan naurettavia nämä miesten yritykset, että "minä ainakin painan kaikkia tatskattuja lättäpyllyisiä vihersuvakkeja mutta vaimoksi kunnon treenipyllyOikeistolainen" 😂

Ei kannata nettijuttuja ottaa tosissaan. Monta tatuoitua ja hyvinkin yltiöviheriää naista tiedän joilla vuosien avioliitto, hyvä mies, lapsi/lapset jne. 

Ei hyvä mies, esim. tuo oma hyvin sitoutumisorientoitunut kunnollinen, älykäs mies, käy painamassa naisia joita halveksivat. Ovat ilman tai hyvin selkeitä jos kiireisinä opiskeluaikoina vaikka haluavat vain seksiä kun sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Ei rehellinen ihminen kuseta ketään, hänen ei tarvitse. Jos rehellisyys tai uskollisuus tai vastuullisuus on joskus ollut valinnaista, on se sitä jatkossakin. 

Vierailija
139/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on auvoisen avoimin sydänin etsinyt ja mielestään löytänyt rakkautta.

Mies löytänyt, sasnut pelkän jotakuinkin köyttökelpoisen noh joo reiän eli pillunreiän.

Vierailija
140/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se, että lähdet aina hupiin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi