Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?
Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."
Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.
Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?
Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään.
Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.
Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
En pysty nyt lainaamaan, mutta vastaan tuohon viimeisimpään. Ei sinun ap tarvitse itseäsi muuttaa mitenkään. Sehän olisi väärin sinua itseäsi kohtaan. Eikä sinussa mitään vikaa varmasti ole. Ja sitäpaitsi sehän on täysin katsojan näkökulmassa. Mitä ne viat edes on? Joku tykkää tisseistä, joku perseestä ja joku älykkäästä ajattelusta. Olet vain ollut väärien tyyppien kanssa. Jokaiselle meille löytyy maapallosta sopivampia ja myös epäsopivia. Kyllä sinä sen itsellesi sopivan vielä löydät.
Aika loppui.
The End Is Near.
No jotkut haluaa vain sulta hupia,jotkut ei halua sulta edes hupia ja kyllä niitäkin on jotka vaikka vaimoksi ottaisivat mutta et vain ole sellaista vielä kohdannut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.
Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.
Miehet ovat yleensä niin tunteidensa viemiä, että heille rakkaus on sekoilua, joten sen takia olettavat sekoilevan naisen rakastavan vähän enemmän kuin nainen joka ei sekoile.
Semmoista keittiöpsykologi paskaa taas kerran.
Aina vain hu-vitusta, siinä pitäisi lukea.
Vielä sekin, että älä ripustaudu mieheen. Eli älä viestittele hänelle koko ajan eikä varsinkaan myöhään illalla ja yöllä. Älä kyllästytä häntä. Huolehdi riittävästä kunnioittavasta etäisyydestä. Oikeasti siitä on hyötyä kun asettaa jotkut tietoiset rajat toiminnalleen. Se ohjaa sinua toimimaan niin, että voit itse arvostaa itseäsi ja omaa toimintaasi ja käytöstäsi. Älä ajelehdi äläkä ole kokoajan miehen saatavilla. Tämä ei ole kylmyyttä, vaan sellaista tietoista säätelemistä. Ihan pelkästään omalla painollaan ajelehtimalla asiat menevät yleensä vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.
Ei tietenkään, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään tasaiseen kumppaniin, kun jännänaisia ei riitä kaikille. Tasainen kumppani jää kuitenkin heti kun kuvioihin astuu jännänainen.
Suomessa kyllä riittää mt ongelmallisia jännä naisia kyllä kaikille halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava mies kehui miten oli löytänyt "temperamenttisen naisen" ja miten tuollainen nainen on ihana kun on asennetta, tutustuessa huomasi tämän kehutun temperamentin.
Nainen löi miestä aina jos joku ei miellyttänyt naista. Nainen huusi ja haukkui mistä kaikkien kuullen. Jos mies illan vietossa halusi mennä kavereiden mukaan ulos tupakalle hän pyysi tätä naiselta ja nainen huusi "Ja et v1tt u varmaan mene tai se on sun viimenen teko" Ja muut nauroi samalla kun nainen tuijotti miestä murh4avasti. Mies jäkätti sitten selän takana että aikoo jättää naisen mutta ei jättänyt kun onhan se nyt ihana. :) Ja nuo vaan pari esimerkkiä.
Pitää olla hullu jos haluaa hyvän miehen. Normaali kotona viihtyvä kodin hengetär ei kelpaa miehille vaikka sitä niin aina väittävät haluavansa.
Tämä. Miehet haluaa hullun naisen joka alistaa ja haukkuu, vaikka muuta väittävät.
Naisessa eli aloittajassa ei ole vika, miehissä on. Jos aloittajasta jotain pitää hakea, niin se on ehkä se, että hän voisi tutkailla kiintymysmallejaan ja miettiä, miksi ihastuu miehiin, jotka eivät ole tunteellisesti tai muutenkaan saavutettavissa. Itsellä samantyyppisiä kokemuksia ja olen tullut siihen tulokseen, että mulle on lapsuudesta ehkä tuttua hylkääminen tai epävarmuus.
Eräs eroamassa ollut mies piiritti yli puoli vuotta, enkä katsellut häneen päinkään, kun ajattelin et hällä ero kesken. Lopulta alettiin viettää aikaa yhdessä, ja nyt pitkän ajan tapailun jälkeen näin hänestä somessa viime viikon eräästä tapahtumasta kuvia, ja miehellä vielä sormus sormessa. Siis mitä?! Hän on tuskin edes eroamassa, esittänyt minulle vain. En ole kysynyt mieheltä vielä mikä homma, mutta ei tässä mielestäni ole enää miehellä edes mahdollisuutta selittää. Harmittaa, että annoin hälle ylipäänsä mahdollisuuden, vaikka ei olisi pitänyt ja sen tiesin ja aluksi siitä syystä hänet ohitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"
No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani.
Pieni rintainen nainen on vähän kun pieni munainen mies, ei mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani.
Pienirintaisella naisella voi olla älyttömän hyvä perse. Ei kaikilla o,e imetysfetissiä.
Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 37 v ikisinkku nainen. Miehille kelpasin aikanaan vain kertapanoon, suhteeseen ei ole yksikään mies kelpuuttanut. Olen jo luovuttanut enkä ole tapaillutkaan ketään yli 10 vuoteen. Ikisinkkuna hautaan.
Tiedätkö mitä sana ikisikku tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet sänkyyn niiden miesten kanssa? Syy löytyy sieltä. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vaan lopahtaa tuollaisesta kun kaikki on jo nähty ja koettu. Näin se vaan menee.
Ehkä aloittaja tykkää seksistä?
Tää onkin mielenkiintoinen ilmiö, että tietyt (näköjään aika monet) miehet etsii nimenomaan naista, joka EI tykkää seksistä, ja sitten valittaa koko suhteen ajan, että seksiä on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 37 v ikisinkku nainen. Miehille kelpasin aikanaan vain kertapanoon, suhteeseen ei ole yksikään mies kelpuuttanut. Olen jo luovuttanut enkä ole tapaillutkaan ketään yli 10 vuoteen. Ikisinkkuna hautaan.
Tiedätkö mitä sana ikisikku tarkoittaa?
Sellaista, joka ei ole koskaan elämässään suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Liian avoin ja rakastaa niin että sädehtii ympäristöön. Miestä pelottaa ja astuu sivuun ja lopulta taakse, poistuu kokonaan. Mies pelkää avointa rehellistä naista tunteineen. Mies ei kehtaa puijata naista, koska näkee vastassaan valon ja aidon rakkauden.
Ei kannata tuolla tavalla heittäytyä miehen edessä. Miehen täytyy osoittaa omaa tahtoaan ja muutenkin suhteessa kannattaa edetä viisaasti ja hienovaraisesti. Luottamus ja läheisyys ei synny yhtäkkiä. Rakkaus ei ole pelkkää tunnevyöryä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.
No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.
Miehet ovat yleensä niin tunteidensa viemiä, että heille rakkaus on sekoilua, joten sen takia olettavat sekoilevan naisen rakastavan vähän enemmän kuin nainen joka ei sekoile.
Tuo on totta. Kun kiukuttelen lapsellisesti miesystäväni vastaa siihen : "Ihana!". Kysyin suoraan, että mitä ihanaa niissä kiukunpuuskissa muka on? Kuulemma ne tarkoittaa,että rakastan häntä!
Vierailija kirjoitti:
No jotkut haluaa vain sulta hupia,jotkut ei halua sulta edes hupia ja kyllä niitäkin on jotka vaikka vaimoksi ottaisivat mutta et vain ole sellaista vielä kohdannut .
Tai itse asiassa luultavasti ne jotka haluaisi hänet vaimomatskuksi eivät ole kelvanneet. Mieluummin hyväksikäytettynä kuin rakastettuna ja haluttuna. Monen naisen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisella naisella voi olla älyttömän hyvä perse. Ei kaikilla o,e imetysfetissiä.
Niin kai. Yrittäähän moni pieni munainenkin korjata vikaansa nuolenta taidoilla, olisiko vähän samaa yritystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.
Tai osaa maata paikallaan seksin ajan. Tässäkin on aika laajasti variaatiota, eikä pelkkä lukema kerro kyllä yhtään mitään T: kokemusasiantuntija
No harvaa miestä naisen jutut kiinnostaa,et ole poikkeus.