Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valikoit petipuuhiin 9-10 komistuksia, mutta olet itse 7-8. Hyvin tavallinen kuvio naisilla erityisesti nuorempina. Halutut komistukset kohtelevat 9-10 naisiakin ikävästi, koska tarjonta on suurta ja henkisiä lahjoja vähän. Kauniiden naisten kanssa petolliset viritelmät ovat pidempiä kuin tavisten. 

Naisilla järki yleensä laahaa pariutumisessa 10-20 vuotta myöhässä, mikä aiheuttaa turbulenssia ja vinoumia koko pariutumissysteemiin. 

Kertokaa jo vihdoin, mistä tietää, kuka on mitäkin tasoa. Mistä sitä voi tietää, onko joku kasi vai ysi - en minä ainakaan tiedä, mistä nämä tasot voi tarkistaa. En myöskään tiedä, ketkä miehet ovat kanssani samantasoisia, olin sitten itse mitä tasoa tahansa - niin joo, ja somaa tasoanikaan en tiedä. Olen monissa kesusteluissa yrittänyt kysyä tätä, mutta kukaan ei tunnu osaavan vastata, jankutetaan vain tasoista ja yseistä ja kaseista ja pyöritellään numeroita. Ei minulla ainakaan ihmissuhteet ala minkään numerotaulukon äärellä, vaan ihan normaalilla kanssakäymisellä. En todellakaan tiedä, kuka on mitäin tasoa. 

Vierailija
142/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan se, että lähdet aina hupiin mukaan.

No se on tietysti totta, että hupijuttuja ei synny, jos antaa lähtökohtaisesti kaikille pakit. Mutta eipä se taitaisi tilannetta muuttaa sikäli, että jos antaa pakit kaikille, antaa pakit sitten mahdolliselle suhteellekin. Mutta sekö tässä nyt on ratkaisu, että lopettaa heterokanssakäymisen kokonaan?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää pussit saada tyhjentää, se on inhimillistä. 

T. M55 

Vierailija
144/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valikoit petipuuhiin 9-10 komistuksia, mutta olet itse 7-8. Hyvin tavallinen kuvio naisilla erityisesti nuorempina. Halutut komistukset kohtelevat 9-10 naisiakin ikävästi, koska tarjonta on suurta ja henkisiä lahjoja vähän. Kauniiden naisten kanssa petolliset viritelmät ovat pidempiä kuin tavisten. 

Naisilla järki yleensä laahaa pariutumisessa 10-20 vuotta myöhässä, mikä aiheuttaa turbulenssia ja vinoumia koko pariutumissysteemiin. 

Kertokaa jo vihdoin, mistä tietää, kuka on mitäkin tasoa. Mistä sitä voi tietää, onko joku kasi vai ysi - en minä ainakaan tiedä, mistä nämä tasot voi tarkistaa. En myöskään tiedä, ketkä miehet ovat kanssani samantasoisia, olin sitten itse mitä tasoa tahansa - niin joo, ja somaa tasoanikaan en tiedä. Olen monissa kesusteluissa yrittänyt kysyä tätä, mutta kukaan ei tunnu osaavan vastata, jankutetaan vain ta

Se on vaa tän palstan trollitehdas. Ei ikinä eikä missään ole mistään tällaisesta puhuttu missään.

Tällä palstalla on kuin ite pahoilainen suoltamassa kaikkea joka tunkee ihmisen ihon alle. Pitäisi tää koko palsta poistaa.

Vierailija
145/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tulotaso ja varallisuus sinulla on? Sillä on kuitenkin merkitystä kun haetaan vaimoa. Jos haetaan vain hupia niin sillä ei ole väliä.

Vierailija
146/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä liian "helppo". Lähdet täysillä mukaan. Älä heti hyppää seksiin. Jarruta menoa. Älä käyttäydy heti miehen kanssa kuin teillä olisi jo kuukausien suhde takana, jos te olette olleet vasta parilla treffeillä ja tuskin tunnet kaveria. Ehkä annat liikaa ja liian nopeasti itsestäsi. 

Jos et halua olla "hupityttö" niin älä lähde mukaan "hupijuttuihin". Huonoin neuvo sinulle on "kuuntele sydäntäsi". Sano miehelle että haluat edetä hitaasti. Jos mies on aidosti kiinnostunut sinusta hän jää mutta jos hän etsii vain helppoa hupia hän häipyy. 

Älä anna vastatapaamallesi miehelle niin suurta valtaa heti elämässäsi että hän voi särkeä sen. Elä omaa elämääsi ja anna miehen olla se oma-aloitteinen, tehdä "raskas työ", nähdä vaivaa ja valloittaa sinut ja tehdä sinuun vaikutus. Paitsi jos olet moderni "vahva nainen", joka sopii treffit ja vie mieheltä "valloittamisen vaivan" ja ehkä päätyy "unelmahäät"-sarjaan, missä on esitelty iso kaarti "vahvoja naisia" ja perässä hinattavia, täysin oma-aloitekyvyttömiä reppana-sulhoja. 

Vierailija
147/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ongelma on se että jos se saa kauniin naisen niin sit pitää saada toinenkin. Miehet ei yhteen tyydy. Miehet on t a u k k e j a.

Vierailija
148/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ongelma on se että jos se saa kauniin naisen niin sit pitää saada toinenkin. Miehet ei yhteen tyydy. Miehet on t a u k k e j a.

Tämä. Ap on ilmeisesti tyytynyt itseään heikompitasoisiin miehiin, jotka hetken häntä höylättyään alkavat pohtia, että "jos sain tämän niin ehkä saan vielä paremman". Valloituksen nousee miehillä herkästi jattiin.

Nyt ap pidät kintut kiinni kunnes vastaan tulee kunnon mies asiallisilla spekseillä. 

Vierailija
149/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Käyttädyt liian tylsästi.

Sinun pitää osata kuljailla. Ei tarpeeksi fiksua naista kiinnosta elämänpituinen kuljailu.

Jos olet tarpeeksi älykäs, keskity johonkin muuhun. Keskity luomaan uraa.

Haali itsellesi vanha mies joka on miljonääri.

Kerro että haluat turvatun tulevaisuuden rahallisesti. Se on reilu peli molemmin puolin.

Vierailija
150/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ap on ilmeisesti tyytynyt itseään heikompitasoisiin miehiin, jotka hetken häntä höylättyään alkavat pohtia, että "jos sain tämän niin ehkä saan vielä paremman". Valloituksen nousee miehillä herkästi jattiin.

Nyt ap pidät kintut kiinni kunnes vastaan tulee kunnon mies asiallisilla spekseillä. 

Ei ap ole mitään tyytynyt vaan oikeesti kuvittelee että tapailee miehiä joilla on vain yksi tapailunainen kerralla. Nainen lähtökohtasesti luulee että sänkyyn pitää mennä että mies voi "testata" onko "hyvä nainen". Kannattaa kaikki seksin perässä olevat miehet unohtaa niin säästyy pettymyksiltä. Kyllä sen kuulee ja näkee jos mies haluaa muutakin kuin kropan.

Vierailija
151/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut että ne jotka saavat miehen koukkuun, voivat olla naisia joilla voi olla hyvinkin ikävä luonne. Todellisia kuljailijoita ja ns pirttihirmuja.

Ulkopuolisetkin joutuvat pelkäämään.

Paitsi että ap on miestrolli.

Vierailija
152/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää osata kuljailla. Ei tarpeeksi fiksua naista kiinnosta elämänpituinen kuljailu.

Kerro että haluat turvatun tulevaisuuden rahallisesti. Se on reilu peli molemmin puolin.

Kyllä ap:lla on oikeus toivoa oikeaa rakkautta. Kukaan nainen ei Suomessa tarvi miestä elääkseen.

Vierailija
153/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa mitään vikaa ole, heissä on.

Vierailija
154/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen havainnut että ne jotka saavat miehen koukkuun, voivat olla naisia joilla voi olla hyvinkin ikävä luonne. Todellisia kuljailijoita ja ns pirttihirmuja.

Ulkopuolisetkin joutuvat pelkäämään.

Paitsi että ap on miestrolli.

Miehet saattavat luonnostaan hakeutua tällaisten naisten kumppaniksi, koska se muistuttaa heitä itseään. Eli mitä se kertoo miehistä.... tsih.

Vierailija
155/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoit liian tarkasti miehiä, jolloin olet kiinnostut sellaista miehistä, joista kymmenet muutkin naiset ovat kiinnostuneita. Tällöin näiden miesten rima alkaa nousta, ja he kuvittelevat olevansa jumalan lahjoja naiselle.

Vierailija
156/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä ja liian huonossa ammatissa? Miehet pitävät tyhmänä (vaikket olisikaan)? Et kelpaa näiden vanhemmille? Tyylisi on hutsahtava?

Vierailija
157/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap:lla on oikeus toivoa oikeaa rakkautta. Kukaan nainen ei Suomessa tarvi miestä

---

Tulevaisuutta ei voi ennustaa.

Esim. voi sairastua vakavasti. Mitä tahansa ikävää voi tapahtua.

Minusta kannattaa punnita riskit ja käyttää järkeä.

Itse kannatan järkiavioliittoa.

Ei kukaan tarpeeksi älykäs ihminen lähde mihinkään hankkeisiin mukaan pelkän tunteen varassa.

Selusta kannattaa turvata mahdollisimman hyvin.

Entä jos elät todella vanhaksi ja huomaat ettei sulla olekaan vanhuudenturvaa?

Vierailija
158/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan liian iloinen tyttö?

Vierailija
159/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Reilu peli.

Lähes kaikki miehet pettävät.

Tajua nämä perusasiat.

Romanttinen rakkaus on median ja kirjojen luoma harhaluulo.

Monet vuosisadat ihmisillä oli järkiavioliitot.

Ihan aatelisillakin. Sukua piti jatkaa.

Miehillä oli rakastajattaret jo ennen vanhaan.

Vierailija
160/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käyttäydy ikävästi ja ole pirttihirmu.

2. Hanki vanha mies joka on miljonääri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä