Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (242)

Vierailija
81/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"

No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani. 

Pieni rintainen nainen on vähän kun pieni munainen mies, ei mitään annettavaa. 

Pienirintaisella naisella voi olla älyttömän hyvä perse. Ei kaikilla o,e imetysfetissiä.

Niin kai. Yrittäähän moni pieni munainenkin korjata vikaansa nuolenta taidoilla, olisiko vähän samaa yritystä? 

Perse voi olla luonnostaan hyvä. Jotkut miehet tykkää, kun naisella on pyöreät, kiinteät pakarat. Naisen ei tarvitse yrittää mitään, mutta monet miehet yrittävät kyllä sitä naista.

Vierailija
82/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani. 

Pienirintaisella naisella voi olla älyttömän hyvä perse. Ei kaikilla o,e imetysfetissiä.

Niin kai. Yrittäähän moni pieni munainenkin korjata vikaansa nuolenta taidoilla, olisiko vähän samaa yritystä? 

Nuolentataidot onkin monelle naiselle paljon tärkeämmät kuin munan koko. Toi isomunaisuuspakkomielle taitaa olla sitä, että miehet toivoisi, ettei niiden tarvitsisi tehdä seksissä mitään naisen hyväksi vaan riittäisi, kun vaan on joku luontoäidin antama fyysinen piirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.

No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.

Tai osaa maata paikallaan seksin ajan. Tässäkin on aika laajasti variaatiota, eikä pelkkä lukema kerro kyllä yhtään mitään T: kokemusasiantuntija

Ehkä paikallaan makaavalla on ollut liuta alistavia kumppaneita. Jotkut miehet ei kestä sitä kun nainen on aktiivinen.

Vierailija
84/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.

No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.

Enkä nyt tiedä varsinaisesti onko se pitokalulle hyvä asia että nainen tykkää seksistä lähes kaikkien kanssa kuten AP. Mieluummin semmonen uskollisempi malli vaimoksi.

Vierailija
85/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai osaa maata paikallaan seksin ajan. Tässäkin on aika laajasti variaatiota, eikä pelkkä lukema kerro kyllä yhtään mitään T: kokemusasiantuntija

Ehkä paikallaan makaavalla on ollut liuta alistavia

En usko. Aika monen naisen unelma on vain lahnailla ja mies / miehet tekevät työt.

Vierailija
86/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse voi olla luonnostaan hyvä. Jotkut miehet tykkää, kun naisella on pyöreät, kiinteät pakara

Ahaa okei, kai noissa harhoissa on hyvä elää? 

Vierailija
87/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse voi olla luonnostaan hyvä. Jotkut miehet tykkää, kun naisella on pyöreät, kiinteät pakara

Aika harvoin on luonnostaan yli 20 vuotiaalla. Yleensä on nähty suhteellisen paljonkin vaivaa.

Vierailija
88/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.

Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.

Vierailija
89/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.

ei todellakaan pidä paikkaansa Suomi on täynnä rumia vanhojapiikoja

Vierailija
90/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
91/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt tiedä varsinaisesti onko se pitokalulle hyvä asia että nainen tykkää seksistä lähes kaikkien kanssa kuten AP. Mieluummin semmonen uskollisempi malli vaimoksi.

Tuskin kukaan nainen on kaikkia miehiä kokeillut. Nainen voi pitää seksistä ihan ilman mitään tunnetta. Ja silloinhan voi sanoa, ettei se seksi merkinnyt mitään. Seksi voi tuntua hyvältä, mutta ei sillä ihmisellä (miehellä) niin väliä. Pääasia, että on käynyt suihkussa.

Vierailija
92/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavannut sitä oikeaa.

93/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää arvostaa itseään enemmän ja pistää luiskaan heti tällaiset. Esim. tämä exästään haaveilija josta kerroit, älä tapaa häntä enää ikinä. Kasvata selkäranka.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
94/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse voi olla luonnostaan hyvä. Jotkut miehet t

Olen kyllä ollut aina hyvin tyydytetty. Mutta imettäjä en ole. Maalaistalon emännät olkoon erikseen.

Vierailija
95/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Itse olen huomannut, että miehet pitävät siitä, kun nainen muuttuu jatkuvasti. Tuo esiin erilaisia puolia itsestään, joita mies ei tiennyt olevan olemassakaan. Ja tietysti naisen on hyvä skannata heti alussa miehen kaikki ominaisuudet, tarpeet ja toiveet. Miehen tarpeilla ja toiveilla voi sitten sopivasti pelata; välillä täyttää ja ylittää ne, välillä olla täysin vastaamatta niihin, olla välinpitämätön. Näin pidetään mies nälkäisenä ja odottavalla kannalla.

Samaan tapaan naisetkin pitävät siitä, että mies muuttuu jatkuvasti. Parisuhteelle parasta onkin se, että molemmat järjestävät toisilleen pieniä yllätyksiä arjessa.

Täällä on nähtävästi hirveästi yleistyksiä. Ei ole mitään sellaista, että kaikki "miehet" ja "naiset" toimisi aina samalla tavalla.

Itse vihaan yllätyksiä ja muutoksia. Onneksi minun oma rakas mies on tasainen ja vakaa ollut viimeiset 20 vuotta. 

Kauanko sinä olet jaksanut yllätyksellistä ja jatkuvasti muuttuvaa kumppaniasi?

Sinä olet tällä palstallakin juuri siksi, että tämä tarjoaa koko ajan uutta. Parisuhteessahan se ei tarkoita muuta kuin että jättää esim. erilaisia heippalappuja, tuo kukkia, jonkun suklaapatukan jota et koskaan syö, laittaa eriparisukat jne. Eli pieniä eroavaisuuksia rutiiniin. Ei mitään että vaihdan taas uraa viidettä kertaa, ostin meille maailmanympärysmatkan yms.

Vierailija
96/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tavannut sitä oikeaa.

no shit, Sherlock. Ap

Vierailija
97/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain että nainen pitää uusista mieskokemuksista. Varatut naiset harrastavat tyypillisesti paljon enemmän seksiä kuin sinkkunaiset, ymmärrettävästä syystä.

Vierailija
98/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten janoamaa jännitystä voi kasvattaa esimerkiksi vihjailevalla pukeutumisella. Esimerkiksi tavalliset pitkät housut ja tavanomainen paita, mutta sitten verkkosukat. Nainen ei tuijottele sukkiaan, saati puhu niistä, vaan on normaalisti tuntien miehen katseen varpaissaan.

Jos asia tulee jotenkin puheeksi, voi sanoa vain, ettei pidä siitä kun jalat hikoavat ja siksi reikäistä sukat.

Mutta pukeutumisen tulee siis oikeasti olla hienovaraisen vihjailevaa, ei mitään tissivako esillä heti kättelyssä wt-meininkiä.

Toi näky. Jotkut housut v.tti ja alla verkkosukat. Whaaatttt. Apuaaahhhh 😅

Håmåååå...

99/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava mies kehui miten oli löytänyt "temperamenttisen naisen" ja miten tuollainen nainen on ihana kun on asennetta, tutustuessa huomasi tämän kehutun temperamentin.

Nainen löi miestä aina jos joku ei miellyttänyt naista. Nainen huusi ja haukkui mistä kaikkien kuullen. Jos mies illan vietossa halusi mennä kavereiden mukaan ulos tupakalle hän pyysi tätä naiselta ja nainen huusi "Ja et v1tt u varmaan mene tai se on sun viimenen teko" Ja muut nauroi samalla kun nainen tuijotti miestä murh4avasti. Mies jäkätti sitten selän takana että aikoo jättää naisen mutta ei jättänyt kun onhan se nyt ihana. :) Ja nuo vaan pari esimerkkiä. 

Pitää olla hullu jos haluaa hyvän miehen. Normaali kotona viihtyvä kodin hengetär ei kelpaa miehille vaikka sitä niin aina väittävät haluavansa.

Mä en usko tätä. Tasapainoinen, fiksu mies ei ikinä tapailisi tuollaista sekopäätä. Ja eihän tämä esimerkin mieskään tätä hullua naista suhteeseen halunnut!

Kertoo aika paljon miehestä, että pelaa tällaisia pelejä. En minä ainakaan haluaisi suhteeseen noin oudon miehen kanssa. Tunne-elämän pitää olla normaalilla tasolla. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
100/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perse voi olla luonnostaan hyvä. Jotkut miehet t

Ai, minullapa on. On ollut lapsesta asti pyöreä ulospäin työntyvä (ei leveyssuunnassa).. Ei ole siitä miksikään muuttunut. Olen yli 40.  Mieheni tykkää kovasti ja itsekin tykkään, erityisesti takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan