Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas! Mies haukkui reisiäni ja näytän niin ylipainoselta, en jaksa enää. Meenkö salaa rasvaimuun ja jäyä

Vierailija
16.04.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymyile aina kun miehesi aukoo päätään

Vierailija
2/2 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voit mennä rasvaimuunki, mutta yleensä naiset kaunistuu sitte ku eroaa :) Mutta meissä jokaisessa on omat kauneusvirheemme ja ikävä kyllä iän myötä ei helpotusta ole luvassa. Minulla oli toissakesänä minishortsit jalassa, kun oli tosi helle.. Ystäväni vihjas vähä seluuliiteistäni (siis sanoi ettei ikinä kehtais näyttää jalkojansa julkisesti, että pitää aina polvipituisia vaatteita) ja mie tuumasin, että kyllä sitä kaikkeen tottuu, mitäpä noita peittelemään! Että jospa se rusketus vähä auttais..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme