Kuinka hiljaista teillä on tänään töissä? Meillä ihan kuollutta...
Olen tstotyössä, ja tuntuu et yli puolet väestä on vappuvapaalla jo... Itselläkin sellainen olo et vois kotiin jo lähtee...
Kommentit (10)
Puhelin soinut 2 kertaa ja kummallakin kerralla se on ollut pomo itse.
kaikki kynnelle kykenevät ovat etätöissä (meillä siis suurimmalla osalla mahdollisuus tehdä kotoa töitä) tai sitten ihan vapaalla.
Vierailija:
Puhelin soinut 2 kertaa ja kummallakin kerralla se on ollut pomo itse.
Hiljaista on, myös toimistotyössä. ja ne harvat asiat, joita just nyt pitäis hoitaa, seisoo, kun kaikki vastaavat ovat kuitskin poissa. Onneks duunipäivä päätty neljältä. Ja jos pomo lähtee aikaisemmin, niin lähden minäkin :)
Toimistossa olen tänään yksinäni, vastattavana neljä eri puhelinta ja nehän soi, kun on kuukauden viimeinen päivä.
Mä täällä vuokraan asuntoja (asuntokantaa noin kuusi sataa), joten irtisanomisia ja uusia asukkaita piisaa..
toimiston väestä vajaa puolet paikalla, mut ei tunnu paljon puhelimet soivan. Ja meillä sitten kaatu kaikki mahdollinen aamupäivällä (sposti, netti, erinäiset ohjelmat...) Nyt toimii netti ja sposti ;)
Kerrankin olis aikaa tehdä suunnitteluhommia, mut sitten tarvittavat ohjelmat ei toimi...
roikkua netissä--ja potilaat odottaa, huoh.
No, meillä töissä olen liikkeessä hiljaista..
samalla lailla sai rehkiä kuin tavallisina arkipäivinä
t. siivooja
Itse hipsin kotia kahden jälkeen, myös olen toimistotöissä!