Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hiljaista teillä on tänään töissä? Meillä ihan kuollutta...

Vierailija
30.04.2007 |

Olen tstotyössä, ja tuntuu et yli puolet väestä on vappuvapaalla jo... Itselläkin sellainen olo et vois kotiin jo lähtee...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hipsin kotia kahden jälkeen, myös olen toimistotöissä!

Vierailija
2/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin soinut 2 kertaa ja kummallakin kerralla se on ollut pomo itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kynnelle kykenevät ovat etätöissä (meillä siis suurimmalla osalla mahdollisuus tehdä kotoa töitä) tai sitten ihan vapaalla.

Vierailija
4/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tk-lääkäri Kuopiosta

Vierailija
5/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Puhelin soinut 2 kertaa ja kummallakin kerralla se on ollut pomo itse.

Vierailija
6/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, myös toimistotyössä. ja ne harvat asiat, joita just nyt pitäis hoitaa, seisoo, kun kaikki vastaavat ovat kuitskin poissa. Onneks duunipäivä päätty neljältä. Ja jos pomo lähtee aikaisemmin, niin lähden minäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistossa olen tänään yksinäni, vastattavana neljä eri puhelinta ja nehän soi, kun on kuukauden viimeinen päivä.



Mä täällä vuokraan asuntoja (asuntokantaa noin kuusi sataa), joten irtisanomisia ja uusia asukkaita piisaa..

Vierailija
8/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


toimiston väestä vajaa puolet paikalla, mut ei tunnu paljon puhelimet soivan. Ja meillä sitten kaatu kaikki mahdollinen aamupäivällä (sposti, netti, erinäiset ohjelmat...) Nyt toimii netti ja sposti ;)



Kerrankin olis aikaa tehdä suunnitteluhommia, mut sitten tarvittavat ohjelmat ei toimi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkua netissä--ja potilaat odottaa, huoh.



No, meillä töissä olen liikkeessä hiljaista..

Vierailija
10/10 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla lailla sai rehkiä kuin tavallisina arkipäivinä

t. siivooja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi