Voisitko runkata maksua vastaan?
Runkkaisitko maksua vastaan mikäli vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaisi nähdä sinun runkkaavan itsesi loppuun asti. Oletus että henkilö ei muuten vetoaisi erityisen paljon?
Olisiko velotettava summa suurempi vai pienempi, jos katselijakin runkkaisi?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen tykkää katsella runkkaavaa miestä? Ymmärtääkseni se on lähinnä toiset miehet jotka tällaisesta on valmiita maksamaan
Minä, ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen tykkää katsella runkkaavaa miestä? Ymmärtääkseni se on lähinnä toiset miehet jotka tällaisesta on valmiita maksamaan
Minä, ilmaiseksi.
Niin eli et olis kuitenkaan valmis maksamaan siitä. Ylensä se taitaa mennä pitemminkin päinvastoin että se sais olla se mies joka joutus maksamaan että kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja viitsii sen runkkailuja katsella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ilmaiseksi.
Niin eli et olis kuitenkaan valmis maksamaan siitä. Ylensä se taitaa mennä pitemminkin päinvastoin että se sais olla se mies joka joutus maksamaan että kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja viitsii sen runkkailuja katsella
Saan jo katsella ja runkata miestä ilmaiseksi. Ei ole tarvetta maksaa. Yleensäkin miehet maksaa seksistä mieluummin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ilmaiseksi.
Saan jo katsella ja runkata miestä ilmaiseksi. Ei ole tarvetta maksaa. Yleensäkin miehet maksaa seksistä mieluummin kuin naiset.
Sehän se pointti tossa vähän niinkun oli.
Niin ja vielä miesystävästä puhut? Eli et siis tykkää katsella netistä jotain runkkaavia tuntemattomia miehiä. No, enpä sellaista odottanutkaan. Kysymykseni oli vähän niinkun retorinen jolla osoitin miten harhainen ap:n kysymys on
Kukaan ei halua runkata eikä nähdä munaa missään vaikka mitä maksaa. Käytä rahat johonkin järjevään ja anna munan olla housussa. Seksi on ihan yliarvostettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ilmaiseksi.
Sehän se pointti tossa vähän niinkun oli.
Niin ja vielä miesystävästä puhut? Eli et siis tykkää katsella netistä jotain runkkaavia
Tähänkin tulee kiukku alanuolia muttei vastausta.
Iso osa heteroista, etenkin heteromiehistä oikeasti elää ihan täysin omissa fantasiamaailmoissansa
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista mutta mistäpä nämä homofobiset incelit naisten haluista olisivat mitään oppineet.
Nuorempana yksi tyttöystävä sai suunnilleen orgasmin siitä että sai katsella ja valui lammikon lakanoille.
Aika kiusallista kun se hyökkäsi suunnilleen päälle ja vaati heti kalua sisäänsä kun oli saanut katsella spermojen ruiskuavan mutta minulla ei seissyt varttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista mutta mistäpä nämä homofobiset incelit naisten haluista olisivat mitään oppineet.
Nuorempana yksi tyttöystävä sai suunnilleen orgasmin siitä että sai katsella ja valui lammikon lakanoille.
Aika kiusallista kun se hyökkäsi suunnilleen päälle ja vaati heti kalua sisäänsä kun oli saanut katsella spermojen ruiskuavan mutta minulla ei seissyt varttiin
Missä tuossa oli homofobiaa tarkalleenottaen?
Ihan yleinen havainto maailmasta vaan vaikuttaa olevan se, että miehet tykkää katsella masturboivia naisia, mutta masturboiva mies on naisille enemmänkin jotenkin säälittävä olento, ehkä jopa uhkaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa oli homofobiaa tarkalleenottaen?
Ihan yleinen havainto maailmasta vaan vaikuttaa olevan se, että miehet tykkää katsella masturboivia naisia, mutta masturboiva mies on naisille enemmänkin jotenkin säälittävä olento, ehkä jopa uhkaava
Nää on itse niin umpi homofoobisia, että mikä tahansa homoseksuaalisuuden käsittely näyttäytyy heille homofobiana. Koske heidän mielestä homoseksuaalisuus on lähtökohtaisesti aina negatiiviseksi koettava asia
Minä voisin vaikka maksaa naiselle jos suostuisi katsomaan :) t. Jorma
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua runkata eikä nähdä munaa missään vaikka mitä maksaa. Käytä rahat johonkin järjevään ja anna munan olla housussa. Seksi on ihan yliarvostettua
Aijaa eiks naiset innostukaan mun dick pickeistä :( No pitää lähettää vielä muutama kyl se varmaan ens kerralla toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääkseen
No höpö höpö... Naiset taivu mihinkään. Ei ne halua nähhä tuollaista saati harrastaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääks
No höpö höpö... Naiset taivu mihinkään. Ei ne halua nähhä tuollaista saati harrastaa seksiä
Kyllähän tuollaisia miellyttäjiä on. Etenkin nuorissa ja itsetään epävarmoissa naisissa
Voisin kyllä vetää käteen naisen katsellessa - sillä ehdolla, että saisin samalla kouria häntä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä vetää käteen naisen katsellessa - sillä ehdolla, että saisin samalla kouria häntä.
Naisen iällä ja näöllä ei väliä, kunhan on 18-40v hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut