Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko runkata maksua vastaan?

Vierailija
03.11.2025 |

Runkkaisitko maksua vastaan mikäli vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaisi nähdä sinun runkkaavan itsesi loppuun asti. Oletus että henkilö ei muuten vetoaisi erityisen paljon?

Olisiko velotettava summa suurempi vai pienempi, jos katselijakin runkkaisi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen tykkää katsella runkkaavaa miestä? Ymmärtääkseni se on lähinnä toiset miehet jotka tällaisesta on valmiita maksamaan

Vierailija
42/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen tykkää katsella runkkaavaa miestä? Ymmärtääkseni se on lähinnä toiset miehet jotka tällaisesta on valmiita maksamaan

Minä, ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, ilmaiseksi. 

Niin eli et olis kuitenkaan valmis maksamaan siitä. Ylensä se taitaa mennä pitemminkin päinvastoin että se sais olla se mies joka joutus maksamaan että kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja viitsii sen runkkailuja katsella

Vierailija
44/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, ilmaiseksi. 

Niin eli et olis kuitenkaan valmis maksamaan siitä. Ylensä se taitaa mennä pitemminkin päinvastoin että se sais olla se mies joka joutus maksamaan että kukaan vastakkaisen sukupuolen edustaja viitsii sen runkkailuja katsella

Saan jo katsella ja runkata miestä ilmaiseksi. Ei ole tarvetta maksaa.  Yleensäkin miehet maksaa seksistä mieluummin kuin naiset. 

Vierailija
45/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, ilmaiseksi. 

Saan jo katsella ja runkata miestä ilmaiseksi. Ei ole tarvetta maksaa.  Yleensäkin miehet maksaa seksistä mieluummin kuin naiset. 

Sehän se pointti tossa vähän niinkun oli.

Niin ja vielä miesystävästä puhut? Eli et siis tykkää katsella netistä jotain runkkaavia tuntemattomia miehiä. No, enpä sellaista odottanutkaan. Kysymykseni oli vähän niinkun retorinen jolla osoitin miten harhainen ap:n kysymys on

Vierailija
46/59 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua runkata eikä nähdä munaa missään vaikka mitä maksaa. Käytä rahat johonkin järjevään ja anna munan olla housussa. Seksi on ihan yliarvostettua

Vierailija
47/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, ilmaiseksi. 

Sehän se pointti tossa vähän niinkun oli.

Niin ja vielä miesystävästä puhut? Eli et siis tykkää katsella netistä jotain runkkaavia

Tähänkin tulee kiukku alanuolia muttei vastausta.

Iso osa heteroista, etenkin heteromiehistä oikeasti elää ihan täysin omissa fantasiamaailmoissansa

Vierailija
48/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista mutta mistäpä nämä homofobiset incelit naisten haluista olisivat mitään oppineet. 

Nuorempana yksi tyttöystävä sai suunnilleen orgasmin siitä että sai katsella ja valui lammikon lakanoille.

Aika kiusallista kun se hyökkäsi suunnilleen päälle ja vaati heti kalua sisäänsä kun oli saanut katsella spermojen ruiskuavan mutta minulla ei seissyt varttiin

Vierailija
49/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Aina helppo raha kelpaa.

Vierailija
50/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa naisista mutta mistäpä nämä homofobiset incelit naisten haluista olisivat mitään oppineet. 

Nuorempana yksi tyttöystävä sai suunnilleen orgasmin siitä että sai katsella ja valui lammikon lakanoille.

Aika kiusallista kun se hyökkäsi suunnilleen päälle ja vaati heti kalua sisäänsä kun oli saanut katsella spermojen ruiskuavan mutta minulla ei seissyt varttiin

Missä tuossa oli homofobiaa tarkalleenottaen?

Ihan yleinen havainto maailmasta vaan vaikuttaa olevan se, että miehet tykkää katsella masturboivia naisia, mutta masturboiva mies on naisille enemmänkin jotenkin säälittävä olento, ehkä jopa uhkaava

Vierailija
51/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tuossa oli homofobiaa tarkalleenottaen?

Ihan yleinen havainto maailmasta vaan vaikuttaa olevan se, että miehet tykkää katsella masturboivia naisia, mutta masturboiva mies on naisille enemmänkin jotenkin säälittävä olento, ehkä jopa uhkaava

Nää on itse niin umpi homofoobisia, että mikä tahansa homoseksuaalisuuden käsittely näyttäytyy heille homofobiana. Koske heidän mielestä homoseksuaalisuus on lähtökohtaisesti aina negatiiviseksi koettava asia

Vierailija
52/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin vaikka maksaa naiselle jos suostuisi katsomaan :)  t. Jorma

Vierailija
53/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu taas seksipalveluiden mainostus.

Vierailija
54/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua runkata eikä nähdä munaa missään vaikka mitä maksaa. Käytä rahat johonkin järjevään ja anna munan olla housussa. Seksi on ihan yliarvostettua

Aijaa eiks naiset innostukaan mun dick pickeistä :( No pitää lähettää vielä muutama kyl se varmaan ens kerralla toimii

Vierailija
55/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääkseen

Vierailija
56/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääkseen

No höpö höpö... Naiset taivu mihinkään. Ei ne halua nähhä tuollaista saati harrastaa seksiä

Vierailija
57/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli puhe siitä, mitä naiset oikeasti haluaa tehdä. Se että joku tyttöystävä sun mieliks katsoo sun pervoiluja on ihan eri asia. Naisethan parisuhteissa venyy ihan ihmeellisiin mittakaavoihin asti vain miestänsä miellyttääks

No höpö höpö... Naiset taivu mihinkään. Ei ne halua nähhä tuollaista saati harrastaa seksiä

Kyllähän tuollaisia miellyttäjiä on. Etenkin nuorissa ja itsetään epävarmoissa naisissa

Vierailija
58/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä vetää käteen naisen katsellessa - sillä ehdolla, että saisin samalla kouria häntä.

Vierailija
59/59 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä vetää käteen naisen katsellessa - sillä ehdolla, että saisin samalla kouria häntä.

Naisen iällä ja näöllä ei väliä, kunhan on 18-40v hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut