Voisitko runkata maksua vastaan?
Runkkaisitko maksua vastaan mikäli vastakkaisen sukupuolen edustaja haluaisi nähdä sinun runkkaavan itsesi loppuun asti. Oletus että henkilö ei muuten vetoaisi erityisen paljon?
Olisiko velotettava summa suurempi vai pienempi, jos katselijakin runkkaisi?
Kommentit (59)
Mä antaisin vaikka persettä muutamasta kympistä. Vähän on tiukkaa. Ja panettaakin, niin siinä menisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
n36
Vierailija kirjoitti:
Mä antaisin vaikka persettä muutamasta kympistä. Vähän on tiukkaa. Ja panettaakin, niin siinä menisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
n36
Kerro itsestäsi vähän enemmän, kuin vain taloudellisen tilanteen?
Niin paljon en halua naiselle nautintoa antaa vaikka maksaisi mitä. Hankkikoon voimaantunut kiksinsä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksiin vaikuttaa todennäköisesti sukupuoli aika paljon. Miehet ovat valmiimpia auttamaan, vaikka ilmaiseksi.
No riippuu, kuka katselee. En nyt jollekin Putinille ilmaiseksi fäppäilisi, menis fiilikset.
Jos tarpeeksi maksetaan, myisin seksipalveluitakin. Hinta riippuu tietysti siitä, että mitä ja kenelle. Suuhoito kympillä, jos nuori ja nätti, kymppitonnilla jos vanha ja ruma. Miksiköhän prostituoiduilla ei ole vastaavaa hinnoittelua? Onhan lento- ja konserttilipuissakin kysynnän mukaan joustava hinnoittelu.
Voisin antaa käsihoitoa miehille rahasta tai vaikka ilmaiseksikin, se on kiihottavaa.
Sen sijaan sellaista summaa ei ole että minun runkkausta saisi katsoa. Näytän vain jos on turvallinen olo ja sellaisia suhteita on ollut vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Mitä haluat tietää? Olen näennäisesti ujo, mutta en enää kun sille päälle satun. Vähän pehmeä - normaalipainon yläpäässä. Ihan ok näköinen, kai, mutta en tietenkään enää mikään tiukka teini.
En. En viitsi pilata niitä harvoja nautinnollisia hetkiä, joita minulla on. Ei siitä kuitenkaan useita kymmeniä miljoonia kukaan maksaisi, yhdestä kerrasta. Ja vähemmällä en suostu.
Ja minulla olisi myös kriteerejä asiakkaan henkilöön kohdistuen. Ei Jeff Bezosia, Elon Muskia tai Mark Facebookia vai mikä sen sukunimi nyt oli. Eikä Kim Jong-Un tai Xi Pingpong, en senkään nimeä just muista. Aika moni muukin karsiutuisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Mitä haluat tietää? Olen näennäisesti ujo, mutta en enää kun sille päälle satun. Vähän pehmeä - normaalipainon yläpäässä. Ihan ok näköinen, kai, mutta en tietenkään enää mikään tiukka teini.
Kiitos. Miten on rintojen koko ja missä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n36
Aidosti puutteessa ja himoissa oleva nainen voisi laskuttaa kai enemmänkin. En harrasta seksin ostamista mutta jos harrastaisin, maksaisin tuollaisesta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä! Maksetaanko tästä?
Ei. Mutta yritän rakentaa siitä liiketoimintaa.
Voisin runkata toista maksua vastaan,ei väliä kumpi olis
Vierailija kirjoitti:
Voisin runkata toista maksua vastaan,ei väliä kumpi olis
Minä voisin runkata naista ilmaiseksi.
OK naista voisin runkata ihan ilmaiseksi. Jos miestä pitäisi runkata, niin aika paljon pitäisi maksaa.
Vierailija kirjoitti:
n36
Espoossa Leppävaaran suunnalla voisi olla sponsori.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö naisia jotka haluisivat ks. "tuotetta"?
🤌"
Kättä vai rahaa?
Kättä
Saan sitä jo. Muutakin kuin omaani.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena opiskelijaneitona runkkailin vanhempia miehiä maksua vastaan. 50e kerta sain maksua, lopuksi oli viikossa muutama sama mies vakinaisesti. Sain hyvät lisätienistit ja toisaalta oli hieno katsoa kun miehet kiihkoissa laukesivat.
Mä voisin nyt 50+ iässä runkata jonkun silloin tällöin rahasta. Pieni lisätulo ei olisi pahitteeksi.
Voisin runkata ihan ilman maksuakin
Nuorena oli komea poika ja aina mela jäykkänä, ylä-asteella tytöt intoa täynnä katselivat kun vedin koulun jälkeen käteen ja lennättelin kunnon mällejä. Ihan huvikseni runkkailin mutta oli siitä myöhemmin rahaa parempaa hyötyä.
Mitä tarkoitat tällä?