Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (337)

Vierailija
41/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Joojoo, jos tuo olisi totta niin ei olisi kirjoitustaidottomalla angolalaisella tai irakilaisella wolt kuskilla / kepapin leikkaajalla vientiä. Mutta noihan ovat kuumeinta hottia suomen lihamarkkinoilla.

Vierailija
42/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Ei stana. LOL. Kukaan ei ehdi itseään heikommassa asemassa olevaa parisuhteeseen. 

0/5

Minulle ois ihan sama, kaikki ihmiset on saman arvoisia periaatteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muutenkaan olisi hyvä kumppaniehdokas ollut, koska tykkäät kertoilla valheita. Joten ei siinä likka menettänyt kuin sen kuusinumeroisen summan korkeintaan, josta olisi hetken ehkä päässyt nautiskelemaan.

Vierailija
44/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Ei stana. LOL. Kukaan ei ehdi itseään heikommassa asemassa olevaa parisuhteeseen. 

0/5

Sinä luet varmaan yhden sanan ja arvaat loput, niinkö?

Vierailija
45/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blokkaatko sinä naisen joka kertoo olevansa ulostossa ja peeaa?

En, en vain lähtisi elättämään.

- Ap

Ja miksi nainen siis olisi kanssasi? Koska olet niin hyvää seuraa vai? Montako naiskaveria sinulla on?

Öööö, eikös juuri siitä syystä ihmiset ole suhteessa, että viihtyvät toistensa kanssa? Aviossa ollessa sitten tulee se taloudellinen puoli eri tavalla.

- eri

Saituri karvanaama valehtelija joka käyttää naista seksuaalisesti hyväkseen on mielestäsi hyvää seuraa? Ok, sinulla on sitten paljon valinnanvaraa tai voit ottaa vaikka 1000 miestä. Noita on paljon vapaana.

Vierailija
46/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa harhaista ulinaa. Milloin teidän joidenkin päähän mene se, että ei Suomessa ole vallalla mitään jenkkihapatusta missä naiset juoksee vain rahan perässä?

Sähän itse ole valehtelija ja mistähän kaikesta muusta valehtelet. Ei tuollainen mitään naista ansaitse. 

N46

Eipä varmaan, hyvä vitsi.

Vierailija
47/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Joojoo, jos tuo olisi totta niin ei olisi kirjoitustaidottomalla angolalaisella tai irakilaisella wolt kuskilla / kepapin leikkaajalla vientiä. Mutta noihan ovat kuumeinta hottia suomen lihamarkkinoilla.

Mikä sun tekosyysi on olla osaamatta suomea?

Kuumeinta hottia ja kepap. Jumalauta mikä analfabeetti

Vierailija
48/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole kuumionta hottia tuollaiset. Suurin osa suomalaisista naisista haluaa suomalaisen miehen. Sun harhat ei ole todellisuutta.

N46

Vierailija
49/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi olla köyhän kanssa? Hahah!

Vierailija
50/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole rasisteja, tuliko yllätyksenä.

Vierailija
51/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on olla perheen pääelättäjä. Ellei mies pysty tähän, hän ei voi seurustella. Työtön mies ei voi seurustella. Ensin on laitettava oma talous kuntoon, ja vasta sitten tulee puolison etsimisen vuoro. 

Vierailija
52/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. Et kai oikeasti uskonut paskapuheita, ettei raha ole ykkösprioriteetti? Kyllä on ja muut jutut ei edes ole niin kriteerejä, vaan lähinnä toiveita.

Vierailija
53/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

0/5

Minulle ois ihan sama, kaikki ihmiset on saman arvoisia periaatteella.

Ok, seurustelkaa sitten keskenänne, miehet. Kun kerran olette naisten arvoisia parisuhteessa niin menee helpommin niin.

Vierailija
54/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukiset miehet ovat usein todella huonolla itsetunnolla varustettuja, kuten lyhyet miehet (alle 170). Kumpaakin olen yrittänyt sietää useampaa, mutta se vinkuminen ja valittaminen vaan on liikaa. Lyhyillä vielä se jatkuva epäily, että vaihdan pidempään. - se tuli toteen joka kerta, kun ei vaan lyhyempää löytynyt. ;)

En jaksa semmoista miehen perusolemuksessa olevaa "anteeksi, että olen olemassa" - fibaa. treffeillä mulle sopii vallan mainiosti omat vesipullot mukaan ja kävelylenkille.

Itse olen keskituloinen nainen ja maksan treffitkin, jos niin pitkälle koskaan pääsee.. Eli aloitan todellakin kävelylenkeistä ja museioista tietoisesti. Yksi lemppari on, että mennään kirjastoon ja lainataan kirjat, joista voisi sitten höpistä seuraavalla lenkillä.  Jos mies ei vihdy/suostu, niin turha on jatkaa. Ehkä jotkut kasista - kymppiin treffit on sitten mun kutsumana (maksamana) kahvilassa. Eipä ole usein tarvinnut käydä, kun pillua ei saa heti.

N34

Vierailija
55/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa harhaista ulinaa. Milloin teidän joidenkin päähän mene se, että ei Suomessa ole vallalla mitään jenkkihapatusta missä naiset juoksee vain rahan perässä?

Sähän itse ole valehtelija ja mistähän kaikesta muusta valehtelet. Ei tuollainen mitään naista ansaitse. 

N46

Ei vaan todellisuutta. Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä ja selvässä vähemmistössä ovat aina olleet ne joita mies elättää. Varsinkin nykypäivänä nainen voi kouluttautua korkeasti ja tehdä hyväpalkkaista työtä. Mies halutaan kumppaniksi elämään eikä elättäjäksi. 

N46

Vierailija
56/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mainostaa heti kättelyssä vain työttömyyttään ja köyhyyttään, eikä ole ilmennyt mitään positiivisia puolia, miksi kukaan vaivautuisi? Suomiakoista puhuminenkin kannattaa unohtaa, sillä se kertoo paljon luonteestasi niille, joita luonne kiinnostaa.

Vierailija
57/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.

- Ap

Eli hän blokkasi sinut, koska ei saanut sulta lainaa. Mitenköhän reilulla pelillä hän edes oli liikenteessä?

Vierailija
58/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki akka jostain muualta kuin Suomesta, niin ei tarvi tehdä tuota. Muualla maailmassa ei naisia miehen tulot kiinnosta, ainoastaan hyvä sydän!

Vierailija
59/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en olisi vetänyt mitään valhelinjaa, enkä varsinkaan noin överiksi raha-asioissa (vaikkakaan en usko sinua miksikään varakkaaksi). Itse olisin ollut hiljaa koko varallisuusasiasta ja katsonut, mitä se nainen tykkää seurastani.

Vierailija
60/337 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Ei vaan todellisuutta. Suomessa naiset ovat aina tehneet töitä ja selvässä vähemmistössä ovat aina olleet ne joita mies elättää. Varsinkin nykypäivänä nainen voi kouluttautua korkeasti ja tehdä hyväpalkkaista työtä. Mies halutaan kumppaniksi elämään eikä elättäjäksi. 

N46

Naiset ovat tehneet työtä koska heidät on pakotettu siihen ja miehen "armo" on ollut väkivaltaa. Se ei kuitenkaan ole universaalia tai oikein, vaan naisen työ perheessä on olla kotona. Jos taas ei ole perhettä niin ei tarvitse miestäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän