Älkää syökö sipulia, jos aiotte matkustaa bussilla
Taas istuu vieressä joku, joka on tullut suoraan salaattipöydästä. Onneksi ei ole sentään parfymoinut itseään.
Pari sekakäyttäjää lemuaa viinalle ja vapelle, se vielä siihen päälle. Jotenkin ne kestää paremmin.
Sipuli on hyvää, mutta syötynä saatanasta.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kyllä ihan mitä tahansa itse haluan, sopi sulle tai ei. Mulle on aivan yksi lysti jos se häiritsee sinua. On hyvä ja laahaa hanurinsa sit muualle siitä penkistä, ei ole minun ongelmani.
Laitan aina hajuvettä, jotta tuoksukyylät pysyvät kaukana. Vihaan noita valittajia. Työpaikalla oli aiemmin yksi, joka syytteli milloin ketäkin. Täysin syyttömiä ihmisiä. Itse vaihdoin hänen vuokseen kaikki pesuaineet ja deodorantit tuoksuttomiin. Enää en vaihda, vaan aion tuoksua ihan rauhassa. Se kaakattaja saa pysyäkin minusta kaukana.
Voi yhyy. Olipa vaikeaa ostaa hajutonta.
Ei siinä mitään vaikeaa ole, minä vaan en osta sellaista. Minä en halua käyttää hajuttomia joten en niitä käytä enkä osta, onko tää sulle jotenkin
Mitä väliä sillä on, vai peitätkö omaa lemua niillä?
Kesällä oli kyllä ilo matkustaa täydessä pitkän matkan bussissa, jossa ilmastointi ei toiminut ja sisällä paistui (ulkona silloin 29 astetta). Vaikka olisin syönyt surströmmingiä ja valkosipulia, olisin silti ollut paremman tuoksuinen kuin ne 30 läntisen Aasian edustajaa, jotka bussissa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä nämä Lähi-Idän ihmeet, jotka ovat pudonneet hajustetynnyriin? Jestas sitä löyhkää.
Joo, miehilläkin on vahvat hajuvedet.
Mitä sitten? Ei sinun ole mikään pakko jäädä viereen haistelemaan. Vaihda paikkaa. Se näissä tuoksuyliherkissä ärsyttää, että kaikkien muiden pitäisi aina poistua, ja muuttaa tyyliin koko elämänsä jonkun lumihiutaleen vuoksi. Mitä itse voisit tehdä herkkyydellesi? Meidän muiden ongelmahan se ei ole.
Ruokakaupassa ja julkisessa bussissakin haisee töistä pääsyn aikaan paska. Ihminen haisee
Ruuhkabussissa mukavaa päästellä höyryjä.
Päivän konttorissa litkiny maitokahvia, muffinsseja ja voisarvia..
Muhevia tuhnuja alkaa sopivasti peräsuolesta pölähteleen.
Estottomasti niitä siinä ulostelen.
Saattaapa joskus lipsahtaa muutamia paukahduksia varrenkin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on joku yliherkkyys niin se ihminen sitten välttelee altistuksia. Muiden ei tarvitse vältellä. Mä syön pähkinöitä vaikka sä et voisi syödä, mä käytän hajusteita vaikka sä et käytä. Mä syön mitä mä haluan ja sä syöt mitä sä haluat. Mun ja muun maailman ei tarvitse sopeutua sinuun ja sun ongelmiisi, sinä olet se joka sopeutuu niihin ja oppii tulemaan niiden kanssa toimeen. Tai et sopeudu, etkä opi, aivan sama muille.
Syö mitä syöt, mutta älä sitten valita, jos kärsit toisen tekemisistä. Koska tahansa voit altistua vaikka jollekin allergialle, äänille yms. Jos alkaa migreeni oireilla tai henki salpautua, se on sinun murheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä nämä Lähi-Idän ihmeet, jotka ovat pudonneet hajustetynnyriin? Jestas sitä löyhkää.
Joo, miehilläkin on vahvat hajuvedet.
Mitä sitten? Ei sinun ole mikään pakko jäädä viereen haistelemaan. Vaihda paikkaa. Se näissä tuoksuyliherkissä ärsyttää, että kaikkien muiden pitäisi aina poistua, ja muuttaa tyyliin koko elämänsä jonkun lumihiutaleen vuoksi. Mitä itse voisit tehdä herkkyydellesi? Meidän muiden ongelmahan se ei ole.
Mihin, täydessä autossa.
Olisin muuten vaihtanut jo.
Laita koppanaamalle, jos muiden hajut häirisevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään ihmeellisiä lumihiutaleita. Ei tämä maailma pyöri sinun napasi mukaan. Jos et kestä tuoksuja, niin hanki oma auto. Älä kulje julkisilla kulkuneuvoilla.
Tuosta tuoksukyttäämisestäkin on tullut uusi kiusaamisen muoto. Valitetaan pesuaineista, shamppoista ja yritetään määräillä jopa sitä, mitä muut ihmiset saavat syödä. Muuta korpeen, jos et kestä muita ihmisiä, ja normaaleja tuoksuja.
Perin tämän "nykyisen " herkkyyden ihan geeneissä.
Ja sehän ei ole kenenkään muun ongelman kuin sinun. Muiden kun ei tarvitse sopeutua sun viallisiin geeneihin vaan sinun.
Tuskin olen ainoa. Itsekkää, haisev
😂 V i t t u sä olet sekasin. Meinaat että jos hajuvettä käyttänyt ja sipulileivän syönyt saa sydän niin eivät päästä sisään ennenkun on käynyt himassa pesemässä hamphampaat, suihkussa ja vaihtanut vaatteet. 😂😂😂 Kyllä sinne saa tulla, mikään laki ei kiellä ja jos potilaan tulo sairaalaan tai terkkariin kielletään hajun takia niin siitä joutuu kyllä se sairaala oikeiden edessä myös aivan varmasti vastaamaan kun yleinen syyttäjä nostaa välittömästi heitteillejätöstä ja hoidon eväämisestä syytteen. Monissa on lappuja "Ethän käytä vahvoja hajusteita" yms. Ne on pyyntöjä, ei sääntöjä.
Lök, vitlök, sprit, skit, svett, billig parfym och fisar är kollektivtrafiken full av. Utöver det har vi alla de mysiga ljuden av folk som väljer bort hörlurarna. Det är för ljuvligt. Har man tur kan man som bonus bli rånad, bli våldtagen eller nedslagen. Har man tur blir det alla tre.
Som filantrop täcks man inte ta för sig själv av allt det goda, utan lämnar det åt sina medmänniskor att fröjdas åt. Varsågoda, jag blickar lite småblygt från bilen och känner avund då ni färdas. Lite värmer det då man inser att man betalar hälften av ert resande och sitt eget åtta dubbelt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kyllä ihan mitä tahansa itse haluan, sopi sulle tai ei. Mulle on aivan yksi lysti jos se häiritsee sinua. On hyvä ja laahaa hanurinsa sit muualle siitä penkistä, ei ole minun ongelmani.
Laitan aina hajuvettä, jotta tuoksukyylät pysyvät kaukana. Vihaan noita valittajia. Työpaikalla oli aiemmin yksi, joka syytteli milloin ketäkin. Täysin syyttömiä ihmisiä. Itse vaihdoin hänen vuokseen kaikki pesuaineet ja deodorantit tuoksuttomiin. Enää en vaihda, vaan aion tuoksua ihan rauhassa. Se kaakattaja saa pysyäkin minusta kaukana.
Ei siinä mitään vaikeaa ole, minä vaan en osta sellaista. Minä en halua käyttää hajuttomia joten en n
Niin mitä väliä sillä sulle on? Minä pidän niistä, se riittää perusteluksi sinulle tai on riittämättä. Käytä sä vaikka ilmaa peseytymiseesi ja pesuihisi minä käytän juuri niitä tuotteita mitä haluan. Mä en kato ota sen enempää sulta kun yhtään keneltäkään muultakaan, yhtään mitään käskyjä vastaan siitä mitä tuotteita mun tulee käyttää.
Joka arkipäivä pitää kulkea julkisilla, kun työpaikalla ei ole riittävästi parkkipaikkoja autolla. Jos lähipiirissäni on flunssaa tai itsellä epämääräisen flunssainen olo, mutta vielä ilman oireita, tai vaikka lievillä oireilla, niin alan lisäilemään valkosipulia ruokaa. Teidän toi, että seuraavana päivänä haisen valkosipulille, koska se todellakin tuntuu haisevan jokaisesta ihoslustakin ulospäin, mutta minkäs teet. mieluummin kuitenkin haisen valkosipulille kuin tupkalle, vanhalle viinalle ja virtsalle, kuten eräs naapurini :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahtaisiin, julkisiin tiloihin tullaan tuoksutta. Piste.
Voi vttu. En tasan jätä vaikkapa valkosipulia pois ruoanlaitosta sillä perusteella, että saatan kulkea bussilla myöhemmin. Aivan varmasti käyn kaljalla jos huvittaa vaikka myöhemmin nousen junaan. Sama koskee virastoja, pankkeja tai vaikka kauppakeskuksia. En jaksa enää kuin nauraa näille tuoksuhysteerikoille ja minä-minä-ihmisille, koska kyllä, _te_ olette niitä itsekkäitä sekä naurettavia. "Siis dösässä oli joku joka oli pessyt hiuksensa persikan tuoksuisella hoitoaineella ja mä siis EN KESTÄ persikkaa!!".
Ymmärrän täysin, että päätä alkaa särkemään jos joutuu samaan tilaan tyypin kanssa, joka on hölvännyt puoli pullollista hajustetta päällensä, mutta ihan että joku on syönyt sipulia. Morjens. Ihanko menit naaman eteen haistelemaan?
Jos aiot matkustaa tai asioida, et tietenkään tahdo haista. Tuskin haluat viereesikään ketään haisevaa.
Näin ajattelee se, jolla on edes vähän sivistystä. Jos elää kuplassa ilman kontakteja, tai otsa on keltaisen ruskea, on tietenkin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on joku yliherkkyys niin se ihminen sitten välttelee altistuksia. Muiden ei tarvitse vältellä. Mä syön pähkinöitä vaikka sä et voisi syödä, mä käytän hajusteita vaikka sä et käytä. Mä syön mitä mä haluan ja sä syöt mitä sä haluat. Mun ja muun maailman ei tarvitse sopeutua sinuun ja sun ongelmiisi, sinä olet se joka sopeutuu niihin ja oppii tulemaan niiden kanssa toimeen. Tai et sopeudu, etkä opi, aivan sama muille.
Syö mitä syöt, mutta älä sitten valita, jos kärsit toisen tekemisistä. Koska tahansa voit altistua vaikka jollekin allergialle, äänille yms. Jos alkaa migreeni oireilla tai henki salpautua, se on sinun murheesi.
Niinhän se on. Se on jokaisen oma murhe. Yritä kestää. Sinuna miettisin oman auton hankkimista, kasvosuojaimen käyttöä ja astma- ja migreenilääkitystä. Voit vaikuttaa myös itse asioihin. Ei tarvitse komennella muita ihmisiä muuttumaan, kun voit itsekin muuttaa käytöstäsi. Junassa voit siirtyä esim. toiseen vaunuun ja bussissa eri penkkiriville, jos ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään vaikeaa ole, minä vaan en osta sellai
Jää sinne bunkkeriisi. Tuskin kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole missään, koskaan, ikinä valittanut toisten syömisistä, tuoksuista tai mistään muustakaan, kutrn henkilökohtaisista pesuaine valinnoista jotka ei mulle kuulu. Minulla on astma ja esim tupakan savu käy henkeen, en vingu siitä tupakoitsijoille vaan vaihdan paikkaa. En ole niin tyhmä että jäisin siihen savuun seisomaan ja volisemaan. Olen allerginen mansikoille, en mä kitise siitä mansikoita syöville, v i t t u se heidän ongelmansa ole vaan minun. Ei tulis mieleenkään käyttäytyä kuten sinä, sairastaa jotain päähenkilö syndrooma ja kuvitella olevansa joku uniikki lumihiutale jonka ympärillä muu maailma pyörii.
#75 lue tämä keskustelu alusta asti.
Minulla on auto ja lääkkeet. Nyt olen sen verran pitkälle menossa, että valitsin bussin.
En ole kovin yliherkkä, mutta liika on liikaa ja välillä pää särkee herkemmin ym.
Sinun logiikallasi ei monikaan voisi tulla kodistaan ulos. Paasaatko samaa vanhoille, vanhuksille, epileptikoille, autisteille? Mikä oikeus sinulla olisi perseillä heidän ohitseen?
Kyllä syödään ja matkustetaan millä halutaan. Sinä valitset omat kulkuvälineesi miten tykkäät.
Mää syön just sitä mihin mulla on varaa eli ei mihkään kalliiseen. Hajuvedet on halpoja ja pesulla käyn kerran viikossa. Osta auto josset kestä.