Älkää syökö sipulia, jos aiotte matkustaa bussilla
Taas istuu vieressä joku, joka on tullut suoraan salaattipöydästä. Onneksi ei ole sentään parfymoinut itseään.
Pari sekakäyttäjää lemuaa viinalle ja vapelle, se vielä siihen päälle. Jotenkin ne kestää paremmin.
Sipuli on hyvää, mutta syötynä saatanasta.
Kommentit (98)
Kipeenä varsinkin vedän kaikkia sipuleita raakana ja PALJON valkosipua on terveellistä.
Ihmiset ovat nykyään ihmeellisiä lumihiutaleita. Ei tämä maailma pyöri sinun napasi mukaan. Jos et kestä tuoksuja, niin hanki oma auto. Älä kulje julkisilla kulkuneuvoilla.
Tuosta tuoksukyttäämisestäkin on tullut uusi kiusaamisen muoto. Valitetaan pesuaineista, shamppoista ja yritetään määräillä jopa sitä, mitä muut ihmiset saavat syödä. Muuta korpeen, jos et kestä muita ihmisiä, ja normaaleja tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset keräävät kärpäsiä, ts. alapeukuttajia jotka luultavasti haisevat itse. En tiedä, käyvätkö he ikinä raittiissa ilmassa tai edes pesulla.
Sinä taas haiset vähä-älyiseltä tänne ruudun toisellekin puolelle pelkän tekstisi perusteella.
Lähtisit itsekin ulos sieltä missä piilesket. Vai vihaatko liikaa ihmisiä? He sinua?
Vierailija kirjoitti:
Kipeenä varsinkin vedän kaikkia sipuleita raakana ja PALJON valkosipua on terveellistä.
Et varmaan matkusta kipeenä.
Entäpä nämä Lähi-Idän ihmeet, jotka ovat pudonneet hajustetynnyriin? Jestas sitä löyhkää.
Syön kyllä ihan mitä tahansa itse haluan, sopi sulle tai ei. Mulle on aivan yksi lysti jos se häiritsee sinua. On hyvä ja laahaa hanurinsa sit muualle siitä penkistä, ei ole minun ongelmani.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään ihmeellisiä lumihiutaleita. Ei tämä maailma pyöri sinun napasi mukaan. Jos et kestä tuoksuja, niin hanki oma auto. Älä kulje julkisilla kulkuneuvoilla.
Tuosta tuoksukyttäämisestäkin on tullut uusi kiusaamisen muoto. Valitetaan pesuaineista, shamppoista ja yritetään määräillä jopa sitä, mitä muut ihmiset saavat syödä. Muuta korpeen, jos et kestä muita ihmisiä, ja normaaleja tuoksuja.
Matkustan, senkin törppö.
Eihän tuo sipuli nyt vielä mitään, mutta mokkapalat ne julkisissa kulkuneuvoissa vasta haisevatkin - ja mölyävät!
Ihan varmasti syön. Rakastan valkosipulia ja syön sitä lähes päivittäin. Jos joku siitä ahdistuu niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön aina valkosipulia ennen kuin matkustan julkisilla
Rakastatko hajuissa elämistä?
Tykkään syödä nuoren naisen kakkaa.
M55
Ap, tulispa ne kaatokänniläiset sitten sun viekkuun ehdottamaan yhteistä kotimatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Syön kyllä ihan mitä tahansa itse haluan, sopi sulle tai ei. Mulle on aivan yksi lysti jos se häiritsee sinua. On hyvä ja laahaa hanurinsa sit muualle siitä penkistä, ei ole minun ongelmani.
Ethän sä istukaan mun vieressä. Voit rauhassa haista siellä missä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaisiin, julkisiin tiloihin tullaan tuoksutta. Piste.
Tulen ahtaisiin julkisiin tiloihin juuri sellaisena kun tulen, eikä mua voisi vähempää kiinnostaa sun ruikutukses, sääntöjen sanelemisesi ja itku volinasi. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä nämä Lähi-Idän ihmeet, jotka ovat pudonneet hajustetynnyriin? Jestas sitä löyhkää.
Totta! Ne ovat tosiaan pahin haju- ja mölyhaitta julkisessa liikenteessä! Aikoinaan junissa oli ulkomailla omat vaunut niille ja linja-autossa ne pantiin peräosaan väliseinän taakse. Näin pitäisi tehde edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Ap, tulispa ne kaatokänniläiset sitten sun viekkuun ehdottamaan yhteistä kotimatkaa...
Ei ne ole kovasti kännissä. Ne istuvat vierekkäin, jutut on ihan kivoja. Eikä känniset haittaa. Olen menossa laivalle bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Syön aina valkosipulia ennen kuin matkustan julkisilla
Sama.
Ja lisäksi pari lasia kunnon maitoa, pröt pröt.
t. Laktoosiallergikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä istukaan mun vieressä. Voit rauhassa haista siellä missä olet.
Ja voin aivan rauhassa haista myös siinä sun vieressä jos mä samaan joukkoliikenteeseen nousen. Jos se häiritsee sua niin sä voit latta perse ottaa ensi kerralla taksin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo sipuli nyt vielä mitään, mutta mokkapalat ne julkisissa kulkuneuvoissa vasta haisevatkin - ja mölyävät!
Ne ovat myös kaikkein pahin turvallisuusriski niin liikenteessä kuin kaduillakin.
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina hajuvettä, jotta tuoksukyylät pysyvät kaukana. Vihaan noita valittajia. Työpaikalla oli aiemmin yksi, joka syytteli milloin ketäkin. Täysin syyttömiä ihmisiä. Itse vaihdoin hänen vuokseen kaikki pesuaineet ja deodorantit tuoksuttomiin. Enää en vaihda, vaan aion tuoksua ihan rauhassa. Se kaakattaja saa pysyäkin minusta kaukana.
Olen bussissa.