Älkää syökö sipulia, jos aiotte matkustaa bussilla
Taas istuu vieressä joku, joka on tullut suoraan salaattipöydästä. Onneksi ei ole sentään parfymoinut itseään.
Pari sekakäyttäjää lemuaa viinalle ja vapelle, se vielä siihen päälle. Jotenkin ne kestää paremmin.
Sipuli on hyvää, mutta syötynä saatanasta.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Hanki auto niin voit valittaa jostain muusta.
Mulla on, mutta pitkillä matkoilla käytän julkisia.
Joten haista sipuli. Ja vape.
Ahtaisiin, julkisiin tiloihin tullaan tuoksutta. Piste.
Onneksi on oma auto, saa syödä mitä haluaa.
Sipuli on ok, jopa valkosipuli, mutta parfyymien tuoksu 🤧
Syön aina valkosipulia ennen kuin matkustan julkisilla
En ymmärrä tätä keskustelua. Tarkoitatteko valkosipulia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on oikeus syödä mitä haluavat. Sun pitää vaan kestää se. Lumihiutaleille maailma on rankka paikka elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junassa on hyttejä, siellä ei haise muut kuin sinä itse.
Vedän yleensä valkosipulia ennen julkisiin menoa, tavallinen sipuli ei haise tarpeeksi. Lisäksi valkosipulin hajusta ei tiedä, oletko kaameassa krapulassa vai vasta syönyt jotain mausteista. Jää kanssamatkustajille jotain mielikuvituksen varaan.
Sipulin haju on ok.
Ei viina eikä hajuvedet. 😬
Kelta- tai punasipuli ei haise, eikä niitä kukaan muu kuin venäläinen edes raakana syö. Valkosipulia taas ei todellakaan syödä raakana ja ruoassa se ei haise.
Tällaiset aloitukset keräävät kärpäsiä, ts. alapeukuttajia jotka luultavasti haisevat itse. En tiedä, käyvätkö he ikinä raittiissa ilmassa tai edes pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on oma auto, saa syödä mitä haluaa.
Onneksi minullakin on, mutta onneksi voin valita myös julkiset. Kaikilla on oikeus raittiiseen hengitysilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset keräävät kärpäsiä, ts. alapeukuttajia jotka luultavasti haisevat itse. En tiedä, käyvätkö he ikinä raittiissa ilmassa tai edes pesulla.
Väärin! Olen hajusteeton.
En käytä hajuvettä
En syö valkosipulia
En käytä hajustettua pyykinpesuainetta
Vierailija kirjoitti:
Syön aina valkosipulia ennen kuin matkustan julkisilla
Rakastatko hajuissa elämistä?
Vierailija kirjoitti:
Kelta- tai punasipuli ei haise, eikä niitä kukaan muu kuin venäläinen edes raakana syö. Valkosipulia taas ei todellakaan syödä raakana ja ruoassa se ei haise.
Kylläpäs valkosipulia syödään raakanakin. Ohuina viipaleina ruisleivän päällä erittäin hyvää. Mistäpä olet harhaluulosi omaksunut?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä keskustelua. Tarkoitatteko valkosipulia?
En, raakaa keltasipulia. Sen haju jää hengitykseen eri tavalla kuin esim. punaisen. Toisilla se tuntuu tulevan ihonkin läpi.
En enää juurikaan syö sitä itse, koska makukin jää seuraavaksi päiväksi suuhun kummittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas haiset vähä-älyiseltä tänne ruudun toisellekin puolelle pelkän tekstisi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on oikeus syödä mitä haluavat. Sun pitää vaan kestää se. Lumihiutaleille maailma on rankka paikka elää.
Mä olen elämässäni haistanut kaikkea mahdollista. En ole siististä kodista, vaan tupakansavun ja kissanjätösten keskeltä.
Vanhemmiten aistit herkistyvät. Olen myös allerginen, teen altistavaa työtä ja käytän lääkitystä.
Ap