Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko surra kun huumekauppaa käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari kuolee Kalasatamassa?

Vierailija
01.11.2025 |

Jostain syystä ei tule surun kyyneleitä...

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.

Jokaisen seuraavan fixinsä himossa rikoksia sarjana tehtailevan ja ihmisiä ryöstelevän narkin uhri on jonkun äidin ja isän poika tai tytär. Se voi olla myös sinun äitisi tai isäsi. tai sinä itse. Vieläkö sympatiseeraat vaarallisia rikollisia?

Narkit pitäisi kerätä kaduilta ja kuljettaa jonnekin syrjäseudulle tyhjiin taloihin aitojen taakse. Tarjolle päihteitä ja välineitä riittävästi, annetaan luonnonvalinnan hoitaa loput. 

Vierailija
42/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki pitäisi? Jokaisen elämä on täynnä valintoja, miksi surra jos joku tekee pelkkiä vääriä valintoja joihin kukaan muu ei ole voinut vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse surra tuntemattomien ihmisten kuolemaa, mutta heidän läheisensä kyllä surevat, ovat surreet jo ennakoivasti sitä että ovat menettäneet heidät huumeille.

Vierailija
44/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sure ketään, joka kuolee huumeisiin tai viinaan, itse ovat valintansa tehneet.

45/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tuollaisesta kuullessani suren, että monen elämä on niin tuhoon tuomittu jo alusta lähtien. Toivoisin kovasti, että meillä olisi joskus vielä hyvinvointiyhteiskunta. Mutta aika näyttää, mitä meistä useimmat haluavat. Demokratia kun ainakin toistaiseksi olemme.

Aina ei ole kyse siitä, mitä muut haluavat. Ihminen tekee myös itse omia valintoja. Jos se olisi muiden haluamisesta kiinni, kukaan ei käyttäisi huumeita. 

🇺🇦🇮🇱

46/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse surra tuntemattomien ihmisten kuolemaa, mutta heidän läheisensä kyllä surevat, ovat surreet jo ennakoivasti sitä että ovat menettäneet heidät huumeille.

Minä suren niiden omaisten puolesta. Nämä on surullisia tarinoita ja vanhempien tuskaa on hirveä seurata vierestä. Onneksi itsellä ei ole lapsia.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
47/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tuollaisesta kuullessani suren, että monen elämä on niin tuhoon tuomittu jo alusta lähtien. Toivoisin kovasti, että meillä olisi joskus vielä hyvinvointiyhteiskunta. Mutta aika näyttää, mitä meistä useimmat haluavat. Demokratia kun ainakin toistaiseksi olemme.

Mikään muu ei suojele yksilö huumeilta paitsi yksilö itse. 

Se ei ole yhteiskunnan vika, että narkki hankkii itselleen huumeita 

Vierailija
48/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän narkkivihan, koska osa noista on ihan selvinpäinkin täysiä psykoja. Jos tämmöisiin häiriintyneisiin nisteihin joutuu törmäämään usein ja pelkäämään itsensä tai läheistensä turvallisuuden puolesta, niin ymmärtäähän sen että raivostuttaa. En itse vihaa kaikkia nistejä koska tiedän että osa ei tee muille pahaa tai ole mitään paatunutta porukkaa. Näille jälkimmäisille toivoisin että saisivat apua ja elämänsä kuntoon.

Vierailija
49/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suru ajatellaan kuolleen henkilän mukaan, eikä ajatella sitä että yleensä suru jää läheisten kannettavaksi, sillä heille se kuollut on ollut todellinen henkilö kaikkine muistoineen.. 

Omaiset ovat usein tuossa vaiheessa surutyö tehneet jo 

Narkki päätti itse vaihtaa omaisensa huumeisiin 

Vierailija
50/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan akatbsuree tunnetusti enemmän merenpohjassa sukellusveneessä kuolleita miljardöörejä tai TV-julkkishomoja. 

Miksi pitää surra jotain random narkkaria? En nyt saa kiinni tuosta sukellusvene jutusta tai tv julkkiksista..

111 sivua noita miljardöörejä surevia av-akkoja:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5162013/titanicin-hylylle-sukeltanut-su…

Vierailija
51/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suren niiden omaisten puolesta. Nämä on surullisia tarinoita ja vanhempien tuskaa on hirveä seurata vierestä. Onneksi itsellä ei ole lapsia.

Palestiinalaisia lapsia et selvästikään sure. Huoh!

Vierailija
52/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos tämä oli istuvan persukansanedustajan poika. Se on lippu puolitankoon ja heti, tai alkaa uhriutuminen persuleirissä :D

("yhyy,  miten eriarvoistetaan ihmisparkaa pelkän riippuvuussairauden takia, johon ei edes saa riittävästi hoitoa byhyy kun me itse olemme siitä leikanneet byhyhyhyyyyyyyy")

Vierailija
53/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun ei ole elämää, ei ole surua. 

Vierailija
54/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.

Jokaisen seuraavan fixinsä himossa rikoksia sarjana tehtailevan ja ihmisiä ryöstelevän narkin uhri on jonkun äidin ja isän poika tai tytär. Se voi olla myös sinun äitisi tai isäsi. tai sinä itse. Vieläkö sympatiseeraat vaarallisia rikollisia?

Narkit pitäisi kerätä kaduilta ja kuljettaa jonnekin syrjäseudulle tyhjiin taloihin aitojen taakse. Tarjolle päihteitä ja välineitä riittävästi, annetaan luonnonvalinnan hoitaa loput. 

Miksi vain narkit, miksei myös alkoholistit? Mulle passaa. Persujen määrä romahtaa sangen äkkiä ja vaaleissa yksikään PS:n ehdokas ei pääse läpi.

Vierailija
55/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun ei ole elämää, ei ole surua. 

Grief is the price we pay for love. 

- 
Colin Murray Parkes

Vierailija
56/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet on valinta vain 1. kerralla. Jos on koukkuun jäävää sorttia, niin siihen jää.

Ja sen ekan kerran voi tehdä kaveirpaineen alaisena jne. Ihmiset tekee tyhmiä valintoja myös. Huumeilla on isot pitkä seuraukset 1 tyhmästä valinnasta. 

Vierailija
57/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus kiinnostaa mediaa vain ja ainoastaan siksi, että some-kapteeni veljensä pitää asiaa vireillä ties mistä syystä. Jalkapalloilija-veli on järkevänä hiljaa.

Vierailija
58/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on surullista, mutta omaisille myös helpotus jos se sekoilu loppuu. Ihan samalla tavalla kuin kärsivän vanhuksen kuolema. Paha loppuu ja aina joku suree kuollutta silti. Ei ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
59/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni oli sekakäyttäjä, kuoli viisikymppisenä. Hänen kuolemasta oli helpotus, myös hänen vanhemmilleen. Kun ihminen on on teinistä lähtien päihderiippuvainen eikä tee kuin pahaa toisille ihmisille, niin ei hänellä ole ihmisarvoa. 

Vierailija
60/106 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttäjä voi nuorena ollessaan vielä kääntää suuntaa, parantumattomasti sairas tai sairas vanhus ei voi. Ei ole vaihtoehtoja. Huumeidenkäyttäjät voi kuolla hyvin nuorinakin. Ehkä jää pahoja vaurioita, mutta voisivat selvitä elämään takaisin.