Kuuluuko surra kun huumekauppaa käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari kuolee Kalasatamassa?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.
Nuorempi veli joi itsensä hautaan jo vuosia sitten. Ehti täyttää 38 vuotta kunnes elimistö petti. Ihan yhtä syvältä se on oli aine mikä tahansa. Sekin tässä mietityttää montako päihteistä johtuvaa kuolemaa vältettäisi jos kannabis olisi laillista? Siihen kun ei kuole millään annoksella minkä ihminen pystyy ottamaan. Tuo on niin typerää kun vähiten haitallinen päihde/huume on laitonta.
Mun poikani alotti kannabiksellä yläasteella. Kuoli vahvempiin 29 vuotiaana.
En ole laillistamisen kannalla.
Sun poikas olis vaikka alottanu kissanpaskalla jos siitä menisi pää sekaisin. Katso kun nisti on nisti, eikä aineen laittomuus tai laillisuus olis vaikuttanut asiaan yhtään millään tavalla. Vai miten sin narkkarias autto huumeiden laittomuus? Eikös se käyttänyt ja kuollut niihin vaikka ne lsittomia olikin? Toisekseen mä voisin väittää et todellisuudessa sun poikas aloitti joko alkolla tai tupakalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kuoli. Miksi annetaa palstatilaa lehdissä kertomalla että ihan kuin se olisi joku uhri vaikka on rikollinen huumeiden käyttäjä.
Ei maailma ole noin mustavalkoinen.
Tällä palstalla kaikki on. Elämää kokemattomat uhoavat ja kannustavat toisiaan vastakkainasetteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.
Kyllä, ja hänen pois menoaan voidaan tämmöisessä tapauksessa toivoa hartaudella, joskaan ei kovaan ääneen. Ja kun se päivä lopulta koittaa, kaikki huokaavat helpotuksesta. Mutta tälläkin kertaa hiljaa ja yksityisesti, etteivät muut huomaa.
Tiedän kokemuksesta.
En sure sinuakaan AP, sinä inhottava empatiakyvytön ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En sure sinuakaan AP, sinä inhottava empatiakyvytön ihminen.
Eli sinä saat olla empatiakyvytön muttei AP. Oikeaa kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi veli joi itsensä hautaan jo vuosia sitten. Ehti täyttää 38 vuotta kunnes elimistö petti. Ihan yhtä syvältä se on oli aine mikä tahansa. Sekin tässä mietityttää montako päihteistä johtuvaa kuolemaa vältettäisi jos kannabis olisi laillista? Siihen kun ei kuole millään annoksella minkä ihminen pystyy ottamaan. Tuo on niin typerää kun vähiten haitallinen päihde/huume on laitonta.
Tosi mahtava idea, lisää aineita tähän soppaan! Ihan kuin entistenkin kanssa ei oltaisi jo tarpeeksi syvällä.
Esimerkiksi hollannissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Siellä kannabis on ollut vuosikymmeniä sallittua ja suomessa kiellettyä.
Jos se on sinulle läheinen, niin varmaan suret, jos taas ei, niin miksi surisit?
Vierailija kirjoitti:
En sure ketään, joka kuolee huumeisiin tai viinaan, itse ovat valintansa tehneet.
Esim. Riikka Purran äitiä. En minäkään sure, mutta hänhän sai raivarin viime keväänä kun ei koko kansa surrut.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet on valinta vain 1. kerralla. Jos on koukkuun jäävää sorttia, niin siihen jää.
Ja sen ekan kerran voi tehdä kaveirpaineen alaisena jne. Ihmiset tekee tyhmiä valintoja myös. Huumeilla on isot pitkä seuraukset 1 tyhmästä valinnasta.
Olen törmännyt ihmisiin, joille sen ekan annoksen tarjosi oma vanhempi. Ei ole aina oma valinta.
Minä juon kahvikahvit sen kunniaksi että maailma on parempi paikka elää. Narkomaaneja en pidä edes ihmisinä sekopääelukoina tai jätteenä. Tuskin kukaan jää noita saatanoita kaipaamaan kun eivät varsinaisesti luo hyvänolontunnetta tunnetta ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni oli sekakäyttäjä, kuoli viisikymppisenä. Hänen kuolemasta oli helpotus, myös hänen vanhemmilleen. Kun ihminen on on teinistä lähtien päihderiippuvainen eikä tee kuin pahaa toisille ihmisille, niin ei hänellä ole ihmisarvoa.
Minun serkkuni on yli 60, entinen persujen kansanedustaja ja alkoholisti. Toivomme kaikki että hän pian lopettaisi itsensä viinalla tai edes ajamalla kolarin kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon kahvikahvit sen kunniaksi että maailma on parempi paikka elää. Narkomaaneja en pidä edes ihmisinä sekopääelukoina tai jätteenä. Tuskin kukaan jää noita saatanoita kaipaamaan kun eivät varsinaisesti luo hyvänolontunnetta tunnetta ympärilleen.
Piti olla kakkukahvit
Miksi ihmis jätteen kuolemaa pitäisi surra?
Narkomaani ei ole ihminen millään mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeet on valinta vain 1. kerralla. Jos on koukkuun jäävää sorttia, niin siihen jää.
Ja sen ekan kerran voi tehdä kaveirpaineen alaisena jne. Ihmiset tekee tyhmiä valintoja myös. Huumeilla on isot pitkä seuraukset 1 tyhmästä valinnasta.
Olen törmännyt ihmisiin, joille sen ekan annoksen tarjosi oma vanhempi. Ei ole aina oma valinta.
Sama. Tätä ei tunnu monikaan ymmärtävän. Huumeongelma voi myös "periytyä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittiko suoraan kannabiksella vai ottiko sitä ennen alkoholia? Tuota minä ihmettelen että kun nykyisinen huumepolitiikka aiheutti poikasi kohtalon niin silti kannatat tuollaista tapaa kun et salli muita tapoja vähemmillä haitoilla.
No vassarit ainakin itkee sen jimin perään vuosien ajan
Vierailija kirjoitti:
Monelle elämästä pois pääseminen on myös vapautus ja lahja. Eivät kaikki ole täällä omasta halustaan vaan esim. jonkun miehen himon seurauksena, ilman että kukaan on heitä rakkaudessa tänne kutsunut.
Naisen himon seurauksena lapsia ei kuitenkaan synny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun poikas olis vaikka alottanu kissanpaskalla jos siitä menisi pää sekaisin. Katso kun nis
Kannabisdementikko lähti kierroksille taas. Tää on koomista.
Moni tuntuu romantisoivan huumeiden käyttäjiä, koska ei ole joutunut omakohtaisesti sellaista kohtaamaan ja se romantisointi on yksi huono asia, jolla ikään kuin tehdään hyväksyttäväksi se käyttö ja annetaan sille jopa ripaus glamouria, sekä annetaan huomionkipeille narsisteille väline uhriutua ja tekeytyä säälittäviksi