Kuuluuko surra kun huumekauppaa käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari kuolee Kalasatamassa?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.
Tottakai on. Mutta ei se sitä tarkoita että niitä pitäisi jotenkin sääliä. Itsepähän ovat tiensä valinneet.
Huumeiden käyttö on aina valittu elämäntapa. Niin makaa, kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huumekäyppää käyvä ja erityisesti peukkua ostava narkkari on jonkun äidin ja isän poika tai tytär.
Mitä sitten?
Minä havaitsen herkullisen tilaisuuden olla myötätuntoinen =) ehkä mielessäni jakaakin surua sukulaisten kanssa. Onko se joltain pois, en usko että on.
Palstan akatbsuree tunnetusti enemmän merenpohjassa sukellusveneessä kuolleita miljardöörejä tai TV-julkkishomoja.
Ei kuulu. Ne surevat jotka surevat.
Vierailija kirjoitti:
Palstan akatbsuree tunnetusti enemmän merenpohjassa sukellusveneessä kuolleita miljardöörejä tai TV-julkkishomoja.
Ja raakkuja, kirjakauppaa Helsingin keskustassa sekä järkyttävästi tuhottuja kirsikkapuita😫
Ei tietenkää surra koska se oli mies.
- Fëmakot ry
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää surra jotain random narkkaria? En nyt saa kiinni tuosta sukellusvene jutusta tai tv julkkiksista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja raakkuja, kirjakauppaa Helsingin keskustassa sekä järkyttävästi tuhottuja kirsikkapuita😫
Arvokkaampia asioita kuin nistit.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisyys ei koske narkkareita, eikä varsinkaan huumekauppiaita.
You misspelled 'inhimillisyys ei koske minua'. Hope this helps!
Toivottavasti aamupökellyksesi voimaannutti sinua. Minä siedän sinua, vaikka ihmisenä olet proverbiaalisti kuolluttua narkkia synkempi tapaus. Sinulla on vara valita, mutta valitset huonosti; ja olet vielä ylpeä siitä.
Ei. Torakka joka aiheutti vaan surua ja tuhoa ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Monelle elämästä pois pääseminen on myös vapautus ja lahja. Eivät kaikki ole täällä omasta halustaan vaan esim. jonkun miehen himon seurauksena, ilman että kukaan on heitä rakkaudessa tänne kutsunut.
Nieletkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisyys ei koske narkkareita, eikä varsinkaan huumekauppiaita.
You misspelled 'inhimillisyys ei koske minua'. Hope this helps!
Toivottavasti aamupökellyksesi voimaannutti sinua. Minä siedän sinua, vaikka ihmisenä olet proverbiaalisti kuolluttua narkkia synkempi tapaus. Sinulla on vara valita, mutta valitset huonosti; ja olet vielä ylpeä siitä.
Toivottavasti opit kommunikoimaan suomeksi.
T: Eri
Suru ajatellaan kuolleen henkilän mukaan, eikä ajatella sitä että yleensä suru jää läheisten kannettavaksi, sillä heille se kuollut on ollut todellinen henkilö kaikkine muistoineen..
Onhan se surullista, ja totta kai omaiset surevat ja saavat surra. Olisi outoa, jos eivät surisi. Kuolema voi silti olla myös helpotus, sekä elämästä poistuvalle että läheisille. Kaikki täältä lähtee kuitenkin joskus.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Joku häntä kumminkin suree. Onhan tuo surullista kumminkin.
Korkeintaan huumekauppias
Kyllä minä tuollaisesta kuullessani suren, että monen elämä on niin tuhoon tuomittu jo alusta lähtien. Toivoisin kovasti, että meillä olisi joskus vielä hyvinvointiyhteiskunta. Mutta aika näyttää, mitä meistä useimmat haluavat. Demokratia kun ainakin toistaiseksi olemme.
Miksi surisin?
(Koska käytin perseensuristinta.)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuollaisesta kuullessani suren, että monen elämä on niin tuhoon tuomittu jo alusta lähtien. Toivoisin kovasti, että meillä olisi joskus vielä hyvinvointiyhteiskunta. Mutta aika näyttää, mitä meistä useimmat haluavat. Demokratia kun ainakin toistaiseksi olemme.
Olet aivan lapsentasolla ajatusmaailmasi kanssa. Luuletko tosiaan että jos suurin osa haluaa että asiat ovat kaikilla hienosti niin sitten ne muuttuvat? Se sinun "hyvinvointiyhteiskuntasi" tarvitsee rahoitusta jota ei ole koska lapsia ei ole tehty vuosikymmeniin riittävästi eikä tilannetta voi korvata tuomalla uusia kehitysmaista. Tästä johtuen meillä ei ole varaa enää hoitaa asioita isossa mittakaavassa inhimillisesti eikä tule olemaankaan ellei automaatiota tule aivan tolkuttomasti lisää. Sitten ihmisten pitäisi vielä muutaa perustavanlaatuisesti ajatteluaan eikä sekään tule tapahtumaan muuten kuin kansan yhdistyessä ulkoista vihollista vastaan. Tätäkään ei tule tapahtumaan koska yhtenäistä kansaa ei enää ole koska on tuotu toisia kansoja tänne asumaan. Emme ole samassa veneessä enää.
Enemmin kannattaa iloita siitä, että on taas yksi rotta vähemmän.
Ai nyt näin? Kun palsta on täynnä katkeria akkoja jotka ovat vihaavat vanhempiaan ja ovat katkaisseet kaikki välinsä niihin. Tästä on paljon ketjuja.