Kiukkuinen nainen lähetti miehen jakamat peniskuvat tämän vaimolle. Sai tuomion.
Mies jakoi kuvia peniksestään. Nainen lähetti kuvat miehen vaimolle.
Nainen sai 40 päiväsakon rangaistuksen ja tuomion seksuaalisen kuvan levittämisestä. Tilannetta lievensi, että penis oli ilmeisesti vaimolle ennestään tuttu.
Oliko mitään järkeä?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen oli uhannut lähettää kuvat myös miehen työpaikan yleiseen sähköpostiin.Koska uhkailu ei ollut loppunut, mies oli tehnyt treffikumppanistaan rikosilmoituksen."
Mutta nainen ei saanut tuomiota laittomasta uhkauksesta, vaan siitä, että oli lähettänyt miehen itse jakamat kuvat takaisin perheeseen, eli miehen vaimolle.
Vaimohan on syytön siihen, että mies levittelee kuviaan. Hän joutui rikoksen uhriksi tässä.
No ei lain mukaan, vaikka tietysti on erittäin surkeaa olla naimisissa tuollaisen miehen kanssa. Lain mukaan tässä tapauksessa rikoksen uhri on mies itse. Että sellainen laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä supopoliisit näitäkin kuvia varastamassa ihmisten perhealbumeista. Kyllä se pitää miehen elimestä saada näyttöä.657
Täh?
Milloin te miehet uskotte, että KUKAAN ei halua nähdä niitä peniskuvia?
Ei kukaan tyttö, nainen, eikä varsinkaan supo. Lähetelkää miesporukan kesken, jos siellä vaikka jotakuta kaveria kiinnostaisi. Epäilen.
Kyllä moni nainen tykkäää niistä. Suorastaan kiihottuu.
Oikeuslaitos tukee miehen oikeutta tehdä seksuaalirikoksia, pettää, valehdella ja seks.hyväksikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä supopoliisit näitäkin kuvia varastamassa ihmisten perhealbumeista. Kyllä se pitää miehen elimestä saada näyttöä.657
Täh?
Milloin te miehet uskotte, että KUKAAN ei halua nähdä niitä peniskuvia?
Ei kukaan tyttö, nainen, eikä varsinkaan supo. Lähetelkää miesporukan kesken, jos siellä vaikka jotakuta kaveria kiinnostaisi. Epäilen.
Kyllä moni nainen tykkäää niistä. Suorastaan kiihottuu.
En ole ikinä kuullut. Mutta sittenhän nämä naiset varmaan ihan itse pyytävät näitä kuvia, tai vastaavat kyllä kun mies kysyy, että haluatko kuvan katkaravustani. Tämä nainen ei pyytänyt, eikä häneltä kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen oli uhannut lähettää kuvat myös miehen työpaikan yleiseen sähköpostiin.Koska uhkailu ei ollut loppunut, mies oli tehnyt treffikumppanistaan rikosilmoituksen."
Mutta nainen ei saanut tuomiota laittomasta uhkauksesta, vaan siitä, että oli lähettänyt miehen itse jakamat kuvat takaisin perheeseen, eli miehen vaimolle.
Vaimohan on syytön siihen, että mies levittelee kuviaan. Hän joutui rikoksen uhriksi tässä.
No ei lain mukaan, vaikka tietysti on erittäin surkeaa olla naimisissa tuollaisen miehen kanssa. Lain mukaan tässä tapauksessa rikoksen uhri on mies itse. Että sellainen laki.
Niin mikseivät nainen ja vaimo tehneet rikosilmoitusta, vaan tämä häntäheikki seksuaalirikollinen pettäjämies? :D
Yhyy yhyy minulla on oikeus pettää ja tehdä seksuaalirikoksia ja petoksia naisia kohtaan! T turkulainen mies
Vierailija kirjoitti:
No eikö mies saanut mitään tuomiota? On tää Suomen oikeusjärjestelmä yksi iso vitsi.
Eihän omien alastonkuvien jakaminen ole sentään rikos niinkauan kuin se on ok sille vastaanottajalle. Tässä tapauksessa vaimo ei ole ollut juonessa mukana, siitä rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikseivät nainen ja vaimo tehneet rikosilmoitusta, vaan tämä häntäheikki seksuaalirikollinen pettäjämies? :D
Koska hän on MIES. Ja hänellä on OIKEUKSIA. Ja häntä alkoi ÄRSYTTÄÄ, kun hänen elämäänsä HÄIRITTIIN.
Miehet ja heidän isot egonsa.
Näytettiinkö oikeussalissa kikkelikuvat isolla kankaalla? Näkivätkö kaikki todistusaineiston kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö mies saanut mitään tuomiota? On tää Suomen oikeusjärjestelmä yksi iso vitsi.
Eihän omien alastonkuvien jakaminen ole sentään rikos niinkauan kuin se on ok sille vastaanottajalle. Tässä tapauksessa vaimo ei ole ollut juonessa mukana, siitä rikos.
No kumpi tässä oli mielestäsi enemmän uhri, mies vai vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikseivät nainen ja
Koska hän on MIES. Ja hänellä on OIKEUKSIA. Ja häntä alkoi ÄRSYTTÄÄ, kun hänen elämäänsä HÄIRITTIIN.
Miehet ja heidän isot egonsa.
Ja pienet herkät katkarapunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itse oli alkanut niitä lähetellä pyytämättä.
Toista naista harmitti olla toinen nainen ja lähti lapselliselle kostoretkelle.
Mikä lienee ollut tavoitteena? Toivottavasti ei vieläkin teinimäisempi "rikon miehen liiton ja saan hänet itselleni".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietysti. Hänen kuviaan leviteltiin luvatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosvyyhdin alkulähde on mies, joka pttää vaimoaan ja ahdistelee seksuaailsesti vieraita naisia. Missä vaiheessa kierrettä on tehty rikosilmoitus on irrelevanttia. Miksi mies postaamassa munakuvia naiselle on rikos, mutta nainen levittämässä munakuvia työympäristöön ei olisi? Koskeeko siviilinaisia jokin eri lainsäädäntö, että heitä saa ahdistella ja häiritä, mutta työläisiä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies itse oli alkanut niitä lähetellä pyytämättä.
Tekee sitten rikosilmoituksen, on vastaanottajan päätettävissä minkä katsoo olevan, ettei se sillä korjaannu että alkaa mukiloimaan jotakuta toista.
Moraalinen mies ei ole treffisivustolla ja elä kaksoiselämää, ahdistele sinkkunaisia ja petä perhettään. Toivottavasti tulee vähintään avioero tuolle hirviölle. Ymmärrän täysin miksi nainen ahdistui, kohtelihan mies häntä täysin ala-arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toista naista harmitti olla toinen nainen ja lähti lapselliselle kostoretkelle.
Mikä lienee ollut tavoitteena? Toivottavasti ei vieläkin teinimäisempi "rikon miehen liiton ja saan hänet itselleni".
Ai toinen nainen on lapsellinen, eikä suinkaan kaksoiselämää elävä mies? Joopa joo. Tuollaisilta katkanakeilta pitäisi leikata pallit pois että oppivat elämään kuin ihmiset ihmisten keskuudessa. Avioliittoa tuollainen mies ei ole nähnytkään, pelkkä valhekulissi apinamaineselle munan heiluttelulle.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei lähettänyt.
Lienee totta tuo toinen aloitus älykkyyden alenemisesta