Liityin suomalaiseen klubiin
Arvostan korkealle heidän päätöksensä olla hyväksymättä na*sia jäsenikseen, joten tein liittymispäätöksen.
Kommentit (16)
Tervetuloa! Tehdään sitten "roomalainen tervehdys", kun tavataan ;D
Just sopiva paikka palstapersuille, niin ehkä tää trollaus siirtyy palstalta sinne klubin puolelle...
Mikä tuollainen klubi on? Joku homoklubi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuollainen klubi on? Joku homoklubi?
Konservatiiviset kaappihomot voivat homostella poissa yleisön katseilta
Mutta sen sijaan että olisit klubilla mittailemassa pipeleitä olet täällä kertomassa siitä naisille?
Vai liityit, tuskin, sillä ei sinne noin tyhmiä oteta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tyhmä idiootti, ja haiset lapaselta! Voisit työntää vaikka kynttilän perseeseen! Voi itku miten typerä olet!
Ja samaan aikaan kun Suomessa on noin kaksi tusinaa vain naisia jäsenikseen hyväksyvää yhdistystä, eivät silti aiheuta tätä samaa vuotuista kitinää kuin tämä yksi ja ainoa herrakerho? Johon ei todellakaan kaikilla miehilläkään ole asiaa päästä jäseneksi.
On tämä älytöntä aikaa. Katsokaa peiliin.
Minäkin ajattelin liittyä. Sillä ei ole mitään tekemistä tuon päätöksen kanssa (itselleni ei ole niin väliä, vaikka joku nainen siellä olisikin). Hyviä juhlia ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet tyhmä idiootti, ja haiset lapaselta! Voisit työntää vaikka kynttilän perseeseen! Voi itku miten typerä olet!
Kuvasit juuri itseäsi, taidat itse harrsstaa kynttilän kanssa.
Ei sinne noin vain liitytä. Pitää olla suosittelijat ja tulla hyväksyttksi johtokunnassa.
Muuten, klubin sihteeriksi näyttää kelpaavan nainen 😅
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan kun Suomessa on noin kaksi tusinaa vain naisia jäsenikseen hyväksyvää yhdistystä, eivät silti aiheuta tätä samaa vuotuista kitinää kuin tämä yksi ja ainoa herrakerho? Johon ei todellakaan kaikilla miehilläkään ole asiaa päästä jäseneksi.
On tämä älytöntä aikaa. Katsokaa peiliin.
Täytyy ymmärtää, että feministien mukaan naisten tulee historian vääryyksien korjaamiseksi vuorostaan olla tasa-arvoisempia kuin miesten. Näin patrarkaalinen historia voidaan korjata ja tilit tasata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvasit juuri itseäsi, taidat itse harrsstaa kynttilän kanssa.
Enkä kuvannut vaan SINUA! Olet niin typerä että et tunnista kun sinusta puhutaan! Kauhean lapsellista tuommoinen käytös muuten! Visto äprä!
Olen myös ajatellut, että tuo voisi olla sellainen klubi, johon itse sopisin mielipiteitteni vuoksi
Kivat sulle!