Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tekisi enää lapsia jos saisin palata ajassa 15v taaksepäin

Vierailija
30.10.2025 |

Vika ei ole lapsissa, vaan tässä ajassa ja maailmassa. Siinä millaiseksi se on mennyt.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalinkäryinen ketju.

Vierailija
102/105 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset abortoi lapsiasi? Jälkiabortit on samanlainen toimenpide kuin abortit yleensäkin.

Eli käyn lääkärillä hakemassa aborttipillerin ja vuodan sen jälkeen verta muutaman viikon? Vähän epäilen että tuo näin jälkikäteen enää toimii. Kiitos kuitenkin että jaoit mielipiteesi, oli sen laatu mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te Trump-fanit uskotte että joku teitä uskoisi? Kai jokainen itse näkee mitä Trump on saanut aikaan. 

Vierailija
104/105 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa.

Minä tekisin sen kolmannen lapsen ja neljännen myös jos saisin palata ajassa taaksepäin.

Mikään muu ei kaduta näin 60+ iässä kuin se, että tuli tehtyä vain 2 lasta! Ja nyt asiaa ei voi enää auttaa.

Miksi tekisit?

Vierailija
105/105 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa.

Minä tekisin sen kolmannen lapsen ja neljännen myös jos saisin palata ajassa taaksepäin.

Mikään muu ei kaduta näin 60+ iässä kuin se, että tuli tehtyä vain 2 lasta! Ja nyt asiaa ei voi enää auttaa.

Miksi tekisit?

Olen eri, mutta vastaan näin kolmen lapsen äitinä. Lapset ovat elämässä parasta. He tuovat jatkuvuuden ja tarkoituksen elämään, saan katsella elämää monipuolisemmin, kun katselen sitä välillä lapsen perspektiivistä. On ihanaa seurata lapsen kehitystä, olla tukena ja saada ja antaa rakkautta. Minusta oma lapsi on jotakin niin suurta, ettei sille löydy edes sanoja.