Voiko naiset kertoa mitä vikaa mussa on ku en kelpaa naisille enään?
No mä kerron itsestäni olen 41 v ja asun Hki. Käyn 2 työssä ja se hyvä, kavereita ei oikein enää ole jotain tuttuja on vaan, suurin osa huonoja ja heitin pihalle. Kaikenlaista sitä on tullut elämässä tehtyä. Ollut muutama vuosi peli ongelmia ja olen lopettanu täysin pelaamisen. Velkaa 45 tuhatta ja maksan sitä palkasta, luulisi ettei ongelma. No 2 kertaa kuukaudessa tai viikottain melkein tulee käytyä radalla eli baareissa, se on vaan mun juttu, kyllä mua kiinnostaa muutki asiat kun baareissa ravaaminen. En käy salilla, ennen kävin, mutta paljon lenkkeilen, rahaa ei ole niin paljon. Kyllä katson vähä miten pukeudun ja silleen. Pitkä 190 cm, hiukan mahaa mutta en lihava ole. Vähän harventunut tukkaki, en vaan voi sille mitään, ja joo tiedän että vika on mussa ja mut tuomitaan, mutta löytyy myös hyvääkin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mä oon sit masentunut ja nyt menetin kaveritkin.
Sinähän lupasit alkaa käydä salilla ja hakea apua mielenterveysongelmiisi. Heti marraskuussa.
Syön lääkkeitä nyt ja menen salille, mutta en tiedä miten kehittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole kiinnostunut mistään, sinussakaan ei yksinkertaisesti ole mitään kiinnostavaa.
No miten voit tuomita tolleen. Olenhan kiinnostunut.
Mistä sinä olet kiinnostunut? Oletko yhteiskunnallisesti valveutunut? Millaista kirjallisuutta luet?
Sivistymätön ja persaukinen keski-ikäinen ukko ei kiinnosta meitä naisia. Sorit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole kiinnostunut mistään, sinussakaan ei yksinkertaisesti ole mitään kiinnostavaa.
Mistä sinä olet kiinnostunut? Oletko yhteiskunnallisesti valveutunut? Millaista kirjallisuutta luet?
Ei mua kiinnosta kirjallisuus ja kirjat sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätön ja persaukinen keski-ikäinen ukko ei kiinnosta meitä naisia. Sorit siitä.
Miten niin persaukinen? Mulla on 2 työtä,. mä en ole työtön, ne vasta ovat persaukisia jotka eivät käy töissä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olen miettinyt mitä tässä voisi tehdä ja kehittää itseään.
Alat sivistää itseäsi. Menet työväenopistoon tai avoimeen yliopistoon. Siellä tapaat naisiakin. Selvin päin. Koska sinulla on talous perseellään, älä tuhlaa rahaa baareihin. Alkoholi vain tyhmistää sinua entisestään.
Typerät kirjoitusvirheet saattavat antaa hölmön vaikutelman: esim. kun kirjoitat "enääN", tekee mieli lyödä sua nenääN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat sivistää itseäsi. Menet työväenopistoon tai avoimeen yliopistoon. Siellä tapaat naisiakin. Selvin päin. Koska sinulla on talous perseellään, älä tuhlaa rahaa baareihin. Alkoholi vain tyhmistää sinua entisestään.
No monet naiset ja miehet juo alkoholia, kyllä haluan välillä juoda en kokoajan, ja myös liikun käyn lenkillä kahviloissa ja ne asiat kiinnostaa minua. Ei kiinnosta koulutus, mulla on jo työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Juot paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta kirjallisuus ja kirjat sori vaan.
Kiitos tiedosta! Minä en ainakaan huoli miestä joka ei lue.
Vierailija kirjoitti:
Teit jo samankaltaisen aloituksen tänään.
Ja eilen. Ja toissapäivänä. Ja sitä edellisenä. Jouluna ja juhannuksena. 365 tota samaa.. Voisko siitä vetää jo töpselin irti tosta soittimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet naiset ja miehet juo alkoholia, kyllä haluan välillä juoda en kokoajan, ja myös liikun käyn lenkillä kahviloissa ja ne asiat kiinnostaa minua. Ei kiinnosta koulutus, mulla on jo työpaikka.
Kukaan ei halua sivistymätöntä, alkoholiongelmaista moukkaa.
No kyllä mulle jokaviikkoinen baarissa ravaaminen olisi show-stopperi.
Voi Allu. Sinullehan ollaan niin monta kertaa yritet täällä niitä neuvoja antaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulle työtön nainen kun itse käyn vakituisesti töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulle työtön nainen kun itse käyn vakituisesti töissä.
Aika monet tuttuni ja entiset kaverit käy joka viikonloppu baareissa, tai pubeissa.
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:19 | 18.10.2025 | 534
Nyt tajusin etten kelpaa enää naisille.
Joo eli kerron itsestäni. 41 v ja asun etelässä. Kaikenlaista tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin persaukinen? Mulla on 2 työtä,. mä en ole työtön, ne vasta ovat persaukisia jotka eivät käy töissä
Olethan sinä persaukinen. Sinulla on velkaa 45 tuhatta euroa. Rahasi eivät riitä maksullisiin naisiin.