Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä. Tekis mieli uuteen Pizza Hutiin, mutta hinta 17,90€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin uppoava Titanic.
Kommentit (385)
Pizzakivi ja Pizza Backenin pakastepizzat.
Vaadin 2,50€ pitsat takaisin! No, inflaatiokorjattuna hyväksyn 5€ lätyt
Mun lähipizzeriassa maksaa peruspizza 10-15 euroa. En pidä pahana hintana.
Olisiko hyvä jos pizzan kääntäjät saisi palkkaakin?
Eipä ole ollut moneen vuoteen varaa käydä pizzalla. Eikä missään muuallakaan. Ja sitte ihmetelläån kun tulee konkkia ja irtisanomisia. Ja sitte taas on enempi ihmisiä keillä ei ole rahaa käydä missään. Ja rikkaat kuskaa rahansa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
On se paha kun oikea hinta on 7,40.
Osta Ooni ja tee itse. Tulee parempia kuin pizzeriassa. Ja hinta jää pizzaa kohden n. 1,5-2 euroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikea hinta?
Täällä saa kyllä hyvän pizzan 7 - 10€ ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Saako kuitin myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kuitin myös?
Saa jos haluaa
Ihan sama, kaupasta saa pizzan eurolla.
paljon välillisiä kuluja. ei jäteainepitsaa. mikäs hyväntekijä toi vuokranantaja on,hänkin tarvitsee. siivoukset, kalusteet,palkat, sos maksut jne jne ruuan hinta noussut. omakin elinraha.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ollut moneen vuoteen varaa käydä pizzalla. Eikä missään muuallakaan. Ja sitte ihmetelläån kun tulee konkkia ja irtisanomisia. Ja sitte taas on enempi ihmisiä keillä ei ole rahaa käydä missään. Ja rikkaat kuskaa rahansa ulkomaille.
Hyvin näyttää pizzapaikat kannattavan, kun parhaimmiillaan niitä on korttelin matkalla 3-4.
Teen itse pellillisen pitsaa ja hinta noin 4 euroa. Pizzerioihin mulla ei ole ollut vuosiin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin viittaat?
Pizzan ja hampurilaisaterian oikea hinta on 7,40.
Atrian pitsat köyhille, ei tarvitse valittaa.😉
on pitsoja ja pitsoja. laatu courmee ja saarioisten hätävarat. muuten italian pitsat oma lukunsa kuin espanjan. no jos rahasta tiukkaa ja pakko kaupasta jotain ottaa, niin ota grandiosa,esim mexika.
Ei todellakaan ole kallis! 1/3h palkka.