Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naiset kertoa mitä vikaa mussa on ku en kelpaa naisille enään?

Vierailija
30.10.2025 |

No mä kerron itsestäni olen 41 v ja asun Hki. Käyn 2 työssä ja se hyvä, kavereita ei oikein enää ole jotain tuttuja on vaan, suurin osa huonoja ja heitin pihalle. Kaikenlaista sitä on tullut elämässä tehtyä. Ollut muutama vuosi peli ongelmia ja olen lopettanu täysin pelaamisen. Velkaa 45 tuhatta ja maksan sitä palkasta, luulisi ettei ongelma. No 2 kertaa kuukaudessa tai viikottain melkein tulee käytyä radalla eli baareissa, se on vaan mun juttu, kyllä mua kiinnostaa muutki asiat kun baareissa ravaaminen. En käy salilla, ennen kävin, mutta paljon lenkkeilen, rahaa ei ole niin paljon. Kyllä katson vähä miten pukeudun ja silleen. Pitkä 190 cm, hiukan mahaa mutta en lihava ole. Vähän harventunut tukkaki, en vaan voi sille mitään, ja joo tiedän että vika on mussa ja mut tuomitaan, mutta löytyy myös hyvääkin.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olen miettinyt mitä tässä voisi tehdä ja kehittää itseään.

Alat sivistää itseäsi. Menet työväenopistoon tai avoimeen yliopistoon. Siellä tapaat naisiakin. Selvin päin. Koska sinulla on talous perseellään, älä tuhlaa rahaa baareihin. Alkoholi vain tyhmistää sinua entisestään.

No monet naiset ja miehet juo alkoholia, kyllä haluan välillä juoda en kokoajan, ja myös liikun käyn lenkillä kahviloissa ja ne asiat kiinnostaa minua. Ei kiinnosta koulutus, mulla on jo työpaikka.

Kukaan ei halua sivistymätöntä, alkoholiongelmaista moukkaa.

No mä en ole alkoholisti vaikka juon 2 kertaa kk.

Vierailija
42/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat sivistää itseäsi. Menet työväenopistoon tai avoimeen yliopistoon. Siellä tapaat naisiakin. Selvin päin. Koska sinulla on talous perseellään, älä tuhlaa rahaa baareihin. Alkoholi vain tyhmistää sinua entisestään.

No monet naiset ja miehet juo alkoholia, kyllä haluan välillä juoda en kokoajan, ja myös liikun käyn lenkillä kahviloissa ja ne asiat kiinnostaa minua. Ei kiinnosta koulutus, mulla on jo työpaikka.

Luuletko sinä saatanan idiootti että ihmiset käyvät työväenopistossa espanjan tunneilla tai luovan kirjoittamisen kurssilla hankkiakseen itselleen ammattikoulutuksen? Ei, se on heille harrastus. Ja sieltä sinäkin ehkä löytäisit itsellesi pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi kun et osaa kirjoittaa enää sanaa oikein.

Vierailija
44/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä saatanan idiootti että ihmiset käyvät työväenopistossa espanjan tunneilla tai luovan kirjoittamisen kurssilla hankkiakseen itselleen ammattikoulutuksen? Ei, se on heille harrastus. Ja sieltä sinäkin ehkä löytäi

Aika törkeetä kielenkäyttöä.

Vierailija
45/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yritän liian tasokkaita naisia jotka ovat menneet elämäs eteenpäin, fiksuja koulutettuja ja heillä on rahaa ja jopa uusi auto.

Vierailija
46/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käännetään tämä homma. Jos olisit nainen löytyisi lukuisia päänsilittäjä-miehiä viemään kaffeelle ja kulttuurin pariin.

Miksi siis ravaat niissä kapakoissa jos et tule ihmisten kanssa toimeen? Olen nähnyt että juuri ne kuppia ottavat miehet ovat sosiaalisimpia yleensä oli miten kolho ulkonäkö vaan.

Me kaikki vanhetaan koko ajan ei se valittamalla muuksi muutu. Pitää koettaa elää tässä päivässä päivä kerrallaan. Jos ei tule itsensä kanssa toimeen, on hyvin epätodennäköistä että joku muu tulisi sellaisen ihmisen kanssa hyvin toimeen.

Vierailija
47/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yritän liian tasokkaita naisia jotka ovat menneet elämäs eteenpäin, fiksuja koulutettuja ja heillä on rahaa ja jopa uusi auto.

Runotytöillä ei ole rahaa eikä autoa.

Vierailija
48/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käännetään tämä homma. Jos olisit nainen löytyisi lukuisia päänsilittäjä-miehiä viemään kaffeelle ja kulttuurin pariin.

Miksi siis ravaat niissä kapakoissa jos et tule ihmisten kanssa toimeen? Olen nähnyt että juuri ne kuppia ottavat miehet ovat sosiaalisimpia yleensä oli miten kolho ulkonäkö vaan.

Me kaikki vanhetaan koko ajan ei se valittamalla muuksi muutu. Pitää koettaa elää tässä päivässä päivä kerrallaan. Jos ei tule itsensä kanssa toimeen, on hyvin epätodennäköistä että joku muu tulisi sellaisen ihmisen kanssa hyvin toimeen.

Mä käyn yökerhoissa enempi.

Vierailija
49/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorempana kelpasin jopa parisuhteeseen ja sain naisia vielä 10 v sitten.

Vierailija
50/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikeeta on  ja tuntuu pahalta, ei kai tälle voi mitää, olen yrittänyt ihan tavallisia ja pyöreempiäkin.

Vierailija
51/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hiljanen sivusto niinku aina, ihmisiä ei kiinnosta.

Vierailija
52/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pitänyt niistä kiinni.

Vierailija
53/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit pitänyt niistä kiinni.

No niitä nyt ei ole, en tiedä mitä vikaa minussa on sitten.

Vierailija
54/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään annettavaa, koska olet kouluttamaton tyhjäpää.

Tuskin olet edes hyvä sängyssä.

Vierailija
55/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kertoa. Sovin kerran Tinder-deitin kanssa treffit Akateemisen kirjakaupan kahvilaan, koska se on kiva paikka ja siellä on pöytiintarjoilu. Jätkä sanoi ettei tiennyt missä se oli. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
56/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta en ole elämäntapatyötön luuseri.

Vierailija
57/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta seksiä kun ei ole naisia.

Vierailija
58/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamaton miten kehtaat sanoa noin törkeesti, monet on amiksen käyneet.

Vierailija
59/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä yritän tehdä asioille jotain ja haluaisin muuttua.

Lorussa sanotaan, suuttui ja mustaksi muuttui, sitten voisi lohjeta paremmin!

Vierailija
60/77 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei tule osumia.