Hyi olkoon, Master Chefissä yhtenä tuomarina on Vappu Pimiä
Kape Aihinen on potkittu pois. Eipä tarvitse enää katsoa.
Kommentit (155)
Pakko se on silti katsoa. Niin vähän tulee tuon tason katsottavaa viihdeohjelmaa töllöttimestä.
Eikö ole jännä miten jonkun naama alkaa tylsiä. Vappu ei tylsi minua koska en ole seurannut tanssii ohjelmaa. Inhoan ohjelmia jossa julkkikset käy leikkimässä ja pätemässä. Maajussi parempi kun siinä taviksia. Sitä katsonut muutaman jakson toisinaan.
Vapulle annetaan paljon ohjelmia pilattavaksi.
Ei sillä, Suomi-versio Master Chefistä on jo ennen tätä ollut kuraa, jota ei ole saattanut katsoa. Australian versio on ainoa, jota katson.
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen yllätys tämä.
Nyt voisikin vaihteeksi ruveta tätä katsomaan. Kyllä yhden kolmesta tuomarista pitää olla joku muu kuin keittiömestari, niin tulee laajempaa näkökulmaa eikä mene ihan pelkästään hifistelyksi, kun kilpailijatkaan ei ole ammattilaisia. Vapulla on kuitenkin kompetenssia ja tietää, mistä puhuu, kun on kirjoittanut keittokirjojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimiö on yksi niistä tusinakasvoista, jotka tungetaan joka ohjelmaan. Eikö tässä maassa oikeasti ole uusia kasvoja?
Niin, olisi edes kaunis ja tyylikäs ja vielä miellyttäväkin.
Eikös hän ole, ainakin osittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vappu pimiä muka joku ruuanlaiton erikoisosaaja?
Keittokirjojensa perusteella ei mikään gourmet-kokki ainakaan. Tavallinen kotikokki vaan, ei muuta.
Ehkä tähän ohjelmaan on kaivattu tavallisen kotikokin näkökulmaa.
Mun mielestä on ihan kiva että Vappu tuli mukaan, voin yrittää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vappu pimiä muka joku ruuanlaiton erikoisosaaja?
Jonkinlainen osaaja kuitenkin, hän on kirjoittanut mm. useita keittokirjoja ja on intohimoinen kotikokki.
Vappu on iloinen ja positiivinen ihminen. Ja sekös joitakin suomalaisia ärsyttää. Ruttunaamat ei siedä mukavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimiö on yksi niistä tusinakasvoista, jotka tungetaan joka ohjelmaan. Eikö tässä maassa oikeasti ole uusia kasvoja?
Niin, olisi edes kaunis ja tyylikäs ja vielä miellyttäväkin.
Eikös hän ole, ainakin osittain.
Kerro ihmeessä, miltä osin?
vappu sopisi telian mainokseen sinne kun kelpaa kaikki ongelma jätteet.
No ei mikään kotikokki. Montako keittokirjaa on tehnyt ?
Melkoista mollaamista, ihan turhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään kotikokki. Montako keittokirjaa on tehnyt ?
Melkoista mollaamista, ihan turhaa
Täysin verrattavissa kotikokkiin!
Voithan sä verrata keskenään sinua ja muurahaista, mutta kannattaako ?
Miljoona tulot tehnyt esiintymisellään, ei mikään turha tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Varmasti piristää ohjelmaa.
Ei ole havaintoa tuollaisesta ollut. Ei sopinut joukkoon alkuunkaan, se näkyy myös hänestä ettei ole kovin luonteva olla. Hänen kontribuutionsa ohjelmaan oli lievästi ilmaistuna 'next to nothing'. Ei jatkoon!
Katoin nyt esittelyn ja sehän vaikutti vaan hyvältä. Vappu tuo sinne vähän rentouttavaa fiilistä.