Hyi olkoon, Master Chefissä yhtenä tuomarina on Vappu Pimiä
Kape Aihinen on potkittu pois. Eipä tarvitse enää katsoa.
Kommentit (134)
Enää? En ole koskaan pystynyt katsomaan tuota suomi versiota paria minuuttia pidempään.
En tykännyt siitä Kimista joten tämä Vappu on parempi mutta paras olisi että Kape tulisi takaisin .
Mistä tiedät, että on potkittu pois eikä ole itse halunnut lähteä ohjelmasta?
Kape olis voinut tulla takaisin. Tietysti Pimiä oli itsensä tyrkännyt kyynärpäillä tähänkin formaattiin.
Jotain uusia kasvoja kiitos, jos kivoja ei saada takaisin.
En tykkää sen toisenkaan naisen sönköttämisestä joten vähälle on muutin jäänyt katsominen.
Hyvä vaan. Varmasti piristää ohjelmaa.
Millä kompetenssilla Pimiä on ohjelmassa? Osaako mikrottaa maksalaatikon?
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut monia keittokirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän julkaissut noita keittokirjoja. Hyvä, kun tulee taviksen tatsia mukaan ohjelmaan.
Tykkään Vapun energiasta, ja tämä on positiivinen yllätys ohjelmaan.
Minusta tuomarin pitäisi olla oikea koulutuksen saanut ammattikokki, eikä joku juontaja joka on julkisuutensa vuoksi päässyt julkaisemaan reseptikirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kape olis voinut tulla takaisin. Tietysti Pimiä oli itsensä tyrkännyt kyynärpäillä tähänkin formaattiin.
Jotain uusia kasvoja kiitos, jos kivoja ei saada takaisin.
Onko Kape edes koskaan ollut tuossa sarjassa?🤔
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on potkittu pois eikä ole itse halunnut lähteä ohjelmasta?
Aihisella on kylläkin kaksi omaa ohjelmaa, uusin Kuppilat kuntoon tulee kai tänä syksynä.
Masterchef olisi pitänyt säilyttää ammattilaisvetoisena. Pahoin pelkään, että siitä tulee Pimiän yksityisshow. Hän on väärä ihminen hääräämään ja kälättämään, kun ihmiset yrittää valmistaa ruokia. Olen todella pahoillani tästä muutoksesta, sattuu olemaan mieliohjelmani. Pimiällä alkaa olla jo liikaa valtaa, menee mihin haluaa, oli sopiva tai ei. Kurjaa.
Heh, Kapehan on syrjäytetty jo aiemmin, eli et ole sä ole sarjaa ennenkään seurannut kuhan provoilet.
Hienoa, Vappu sopii ohjelmaan loistavasti! Rakastaa ruuanlaittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Mutta ymmärtääkö ruoanlaittamisesta sen kummempaa kuin normaali kotiäiti. Aikaahan tuollaisella tyhjäntoimittajalla on vaikka kuuraketin rakentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö oikeuttaa ruokaohjelman tuomariksi arvostelemaan muiden ruoan tekoa. Hermostuttava levoton ihminen häiriköimässä kilpailijoita. Ei ja ei.
Jaa minä alan nyt katsoa.