Hyi olkoon, Master Chefissä yhtenä tuomarina on Vappu Pimiä
Kape Aihinen on potkittu pois. Eipä tarvitse enää katsoa.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on potkittu pois eikä ole itse halunnut lähteä ohjelmasta?
Aihisella on kylläkin kaksi omaa ohjelmaa, uusin Kuppilat kuntoon tulee kai tänä syksynä.
Masterchef olisi pitänyt säilyttää ammattilaisvetoisena. Pahoin pelkään, että siitä tulee Pimiän yksityisshow. Hän on väärä ihminen hääräämään ja kälättämään, kun ihmiset yrittää valmistaa ruokia. Olen todella pahoillani tästä muutoksesta, sattuu olemaan mieliohjelmani. Pimiällä alkaa olla jo liikaa valtaa, menee mihin haluaa, oli sopiva tai ei. Kurjaa.
Minusta hyvä uudistus. Onhan Suomi Leipoo - ohjelmassakin juonta, joka ei taida ymmärtää leipomisesta. Vappu tuo viihdykettä.
Mutta tuomari on eri juttu kuin juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelman nimi on Master Chef, kuinka tuomarina voi olla ns. kotikokki?
Kaikki osallitujatkin ovat kotikokkeja.
Voi herranjumala. Tuolla logiikalla tuomariksi olisi voitu valita tohtori Kiminkinen, onhan hänkin "kotikokki". Tuomarien tehtävä on valmentaa kotikokeista huippuja. Mitä osaamista Pimiä tuo tuomaristoon valmentaakseen kilpailijoista huippukokkeja?
Vierailija kirjoitti:
Millä kompetenssilla Pimiä on ohjelmassa? Osaako mikrottaa maksalaatikon?
Häh! Eikös Vappu Pimiä ole perustanut sen Ruokaboksi firman? Kyllä siinä mun mielestä on kompetenssia tuohon ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää sen toisenkaan naisen sönköttämisestä joten vähälle on muutin jäänyt katsominen.
Hän voisi vähän panostaa siihen puheilmaisuun, joku erikoinen aksentti puheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on potkittu pois eikä ole itse halunnut lähteä ohjelmasta?
Aihisella on kylläkin kaksi omaa ohjelmaa, uusin Kuppilat kuntoon tulee kai tänä syksynä.
Masterchef olisi pitänyt säilyttää ammattilaisvetoisena. Pahoin pelkään, että siitä tulee Pimiän yksityisshow. Hän on väärä ihminen hääräämään ja kälättämään, kun ihmiset yrittää valmistaa ruokia. Olen todella pahoillani tästä muutoksesta, sattuu olemaan mieliohjelmani. Pimiällä alkaa olla jo liikaa valtaa, menee mihin haluaa, oli sopiva tai ei. Kurjaa.
Minusta hyvä uudistus. Onhan Suomi Leipoo - ohjelmassakin juonta, joka ei taida ymmärtää leipomisesta. Vappu tuo viihdykettä.
Mutta tuomari on eri juttu kuin juontaja.
Ehkä Vappu on enemmän juontaja kuin tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut monia keittokirjoja.
Keittokirjan kirjoittaminen tekee ihmisestä kirjailijan, ei kokkia.
Vappu on intohimoinen ja taitava ruuanlaittaja. Enemmän kuin tavallinen kotikokki. Vaikka Vapulla ei ehkä ole ihan samanlaista kompetenssia ja näkemystä ravintolaruusta kuin ammattikokeilla niin kyllä hän hyvin siihen tuomariksi soveltuu. Eihän Jorma Uotinenkaan TTK:ssa ole kilpatanssin ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelman nimi on Master Chef, kuinka tuomarina voi olla ns. kotikokki?
Kaikki osallitujatkin ovat kotikokkeja.
Voi herranjumala. Tuolla logiikalla tuomariksi olisi voitu valita tohtori Kiminkinen, onhan hänkin "kotikokki". Tuomarien tehtävä on valmentaa kotikokeista huippuja. Mitä osaamista Pimiä tuo tuomaristoon valmentaakseen kilpailijoista huippukokkeja?
No se jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh! Eikös Vappu Pimiä ole perustanut sen Ruokaboksi firman? Kyllä siinä mun mielestä on kompetenssia tuohon ohjelmaan.
Heh! Sopivasti unohdit kertoa, mitä kompetenssia se Ruokaboksi firman perustaminen tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kirjoittanut monia keittokirjoja.
Keittokirjan kirjoittaminen tekee ihmisestä kirjailijan, ei kokkia.
Vappu on intohimoinen ja taitava ruuanlaittaja.
Hän on luonut itsestään vaikutelman, että olisi intohimoinen ja taitava ruoanlaittaja. Brändännyt itsensä siis kaupallisia yhteistöitä varten. Eikä siinä sinänsä mitään pahaa ja väärää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh! Sopivasti unohdit kertoa, mitä kompetenssia se Ruokaboksi firman perustaminen tuo?
Tiedätkö edes mikä kyseinen firma on ja mikä sen toimiala on? Perehdy asiaan, niin sullakin voi välähtää.
Pitää muistaa, että kovasta kilpailusta huolimatta kyseessä on viihdeohjelma. Hyvä etteivät sentään mitään Sikke Sumaria sinne valinneet,
Vierailija kirjoitti:
Vapun parhaimpia ystäviä on Susa Valvio joka on MTV:n johtoryhmässä. Sieltä sitä taustatukea.
Jahans, no tämäpä selittää sitten asian. Vappu on jo liiankin monessa mukana. Olis voinut jäädä tämä muille kyllä.
"Ehkä Vappu on enemmän juontaja kuin tuomari."
Kyllä noissa lehtijutuissa puhutaan nimenomaan, että on tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Tuolla "kompetenssilla" juontajaksi olisi voitu valita vaikka Roni Back.
Olisipa saatu joku oikea, aiemmilla kausilla vieraillut huippukokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö edes mikä kyseinen firma on ja mikä sen toimiala on? Perehdy asiaan, niin sullakin voi välähtää.
Tiedän. Siksi ihmettelenkin mitä kompetenssia se tuo. Kykenetkö yksinkertoisesti kertomaan?
Ei voi olla totta. En pysty katsomaan mitään ohjelmaa, missä tuo nainen on kälättämässä. Oli jo ilo siitä, että nyt voi alkaa katsoa tanssii tähtien kanssa. Sitten se menee pilaamaan masterchefin. Minä en voinut sietää sen tyyliä olla esillä edes silloin kun se oli jossain tv-visassa juontajana. MTV3-kanavalla chat. Ihan järkyttävä. Ja sitten se pilasi minulta myös radion. En nyt kanavaa muista, mutta tykkäsin kuunnella iltapäivän kun ajelin töistä kotiin. Kun Vappu tuli sinne käkättämään ja tekemään omasta mielestään hauskoja ja oikein nokkelia kommentteja, loppui koko radion kuuntelu minulta vähäksi aikaa. Se oli niin järkyttävä. Kun se tietää kaikesta kaiken ja jyrää mielipiteillään. Ja se esiintyminen on jotenkin niin teennäistä. Jotkut sanoo, että luontevaa. Ei ole luontevaa, vaan nimenomaan sellaista ylipirteää, yliempaattista, yli kaikkea.
Onkohan Vapulla päällä ihania antavia essuja ja säihkysääret esillä, kuten TKK :3
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuomarin pitäisi olla oikea koulutuksen saanut ammattikokki, eikä joku juontaja joka on julkisuutensa vuoksi päässyt julkaisemaan reseptikirjoja.
Samaa mieltä. Häthätää jopa ammattitaitoinen ravintolakriitikkokin olisi pätevämpi tuomari kuin Vappu Pimiä.
Ainakin Australian Macster Chefissä juurikin tavikset arvostelee niitä annoksia tietyissä jaksoissa.