Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistaako kukaan täällä pilatesrullaa?

Vierailija
29.10.2025 |

Millaista suosittelisitte? Niitä näyttäisi olevan niin paljon eri kokoisia ja materiaalisia vaihtoehtoja...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten hankin 3-in-1 -rullan, jossa on 3 rullaa sisäkkäin. Vain sitä suurinta ja sileintä olen käyttänyt. 

Pilatesrulla on eri asia kuin hierontarulla/foamroller, eikä pilatesrullassa ole nystyröitä.

Ilman nystyröitäkin voi hieroa, duh!

Vierailija
22/27 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä Comfy-pilatesrulla. Käytän sitä harvakseltaan selkärangan jäykkyyteen.Mies käyttää sitä joka päivä skolioosivaivoihinsa.Ollaan tyytyväisiä!

Vierailija
24/27 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD

Vierailija
25/27 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten hankin 3-in-1 -rullan, jossa on 3 rullaa sisäkkäin. Vain sitä suurinta ja sileintä olen käyttänyt. 

Pilatesrulla on eri asia kuin hierontarulla/foamroller, eikä pilatesrullassa ole nystyröitä.

Kyseinen rulla myytiin pilatesrullan nimellä, eikä ole foamroller, eli yksikään kolmesta rullasta ei ole pehmeä. 

Ei kai foam rollerit ole pehmeitä, vaan nimenomaan niitä kovia pahimmillaan traktorin renkaita muistuttavia.

Tosin google-haku näyttää tuovan sekaisin kaikenlaisia rullia, joten kai näitä myydään ihan millä nimellä vaan. Minä kuitenkin ymmärrän pilatesrullan sellaiseksi pitkäksi, jonka päällä voidaan pilatestunnilla esim harjoittaa tasapainoa. Ei siis käytetä mihinkään hierontaan. 

Vierailija
26/27 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman nystyröitäkin voi hieroa, duh!

Juu, mutta pilatesrulla ei ole tarkoitetu hierontaan.

Vierailija
27/27 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi