Vinkkejä kuivan ihon hoitoon
Heti kun kelit alkaa viilenee mun iho alkaa kuivua. Nyt naama suorastaan hilseilee ja iho on tosi arka ja punoittaa. Oon koittanut käyttää nivean kosteusvoidetta. Onko mitään hyviä hyviä neuvoja mikä toimis tai mitä tuotteita kannattais kokeilla?
Oon 40 kymppinen mies ja muuten ihan perusterve.
Kommentit (211)
Jaa, että vetelit kuivat, jännää.
Onko tämä se kuuluisa maanantaimoodi?
Mene ulos ja hengitä vähän raikasta ilmaa.
Vähemmän sanoja, enemmän tekoja.
Joku tarvitsee selvästi kahvia.
Tulet pettymään myöhemmin ja pahasti jos luulet olevasi kaikkia suurempi sekä vahvempi.
Spermaa ja virtsaa suun kautta masuun ja kasvoille. Silmätkin ja silmäripset tykkää.
Tuolla on muitakin vastaavia ja itketkö taiteesta? :D
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Kasvojen pesu miedolla voidemaisella tuotteella, kuten CeraVe Hydrating Cleanser (itse asiassa ihan älyttömän hyvä). Pesun jälkeen suihkuttele kasvoille vaikka Avène Eau Thermale -mineraalivettä, ja kun iho on vielä hieman kostea, levitä sille hyalyroniseerumia (esim. Vichy Minéral 89).
Kun seerumi on imeytynyt, levitä jotain ihotyypillesi sopivaa kosteusvoidetta, tai aurinkosuojavoidetta. Itselläni on rasvoittuva iho, joten päivävoiteen virkaa toimittaa Eucerin Oil Control SPF 50 tai La Roche-Posay Anthelios UVMune 400 SPF 50+ Oil Control Fluid. Käytän aurinkosuojavoiteita ilman seerumia, mutta kuiva ja hilseilevä iho saattaa tarvita alle hyalyroniseerumin.
Yöksi voi laittaa hyalyroniseerumin jälkeen jonkin syväkosteuttavan voiteen ikään kuin naamioksi. Itse olen käyttänyt tähän tarkoitukseen Vichy Aqualia Thermal Night Spa -geelivoidetta.
Kaikki mainitut tuotteet ovat apteekkikosmetiikkaa.
Alapeukkukin tuli melkein reaaliajassa :D
Nosto up