Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä eroon exään liittyvistä unista?

Vierailija
31.03.2026 |

Erosta on jo 1,5 v. Alkuun heräsin aamuyöllä ahdistuneena enkä saanut enää unta. Nyt olen mielestäni päässyt exästä tunnetasolla aika hyvin eroon, mutta edelleen hän tulee joka ikinen yö uniini. Hän siis jätti minut todella rumasti ja sitä ennen jo hylkäsi useaan kertaan. Nyt sama hylkääminen jatkuu unissa.. Voi miettiä miltä lapsistamme tuntuu, kun hän on käytännössä hylännyt nekin eron myötä. Jotain vinkkejä päästä näistä unista eroon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Vierailija
2/2 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta erosta suhteesta jossa mies oli väkivaltainen. Edelleen tulee joskus. Inhottavaa kun unissa oikein rauhallinen ja mukava, herään semmoiseen hämmentävään ikävän tunteeseen. Ennen eroa painajaiset oli kamalimmillaan, pikkuhiljaa rauhoittunut.

Kai sun mieli vaan käsittelee, mitä jäi kesken, olisitko halunnut jotain vastauksia jne. Sulla jäänyt varmaan kaikenlaisia tunteita pyörimään. Oletko kuullut termistä lucid dreaming, taitaa olla suomeksi selkounet?

Oon saanut joskus ihmisiin liittyviä painajaisia talttumaan. Esim ystäväni itsemrhan jälkeen näin pitkään painajaisia. Jossain unessa olin taas hänen talossa ja tajusin et oon unessa. Sain sit itkettyä kaiken kiukun ja surun, ja juteltua hänen kanssaan rauhallisesti siinä keittiön pöydän ääressä kuten hänen eläessäänkin tehtiin. Unet rauhoittui. Joskus hän käy edelleen jos pyydän apua.

Jos sä pääsisit edes kerran exäs kanssa puhumaan ja huutamaan ulos ne tunteet mitkä hän on tuottanut mitä et ole saanut ikinä ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän