Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ

Vierailija
29.10.2025 |

Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni pari ihmistä jo teki edellisessä ketjussa (siinä lukitussa) Löyly-treffit. Kaj se konsertti sitten terassilla on, jos tuhat ihmistä kerran mukaan pääsee. Ulkoilmassa se oli viime vuoden harmaan päivän konserttikin. No, suomalaisella sisulla. (Niin mä en itse pääse paikalle, sen verran matkaa tulisi täältä pohjoisesta, että nyt jää valitettavasti väliin.)

Minäkin olisin menossa.

Minä myös, jos vain suinkin pääsen. Yritän arpoa sitä kellonaikaa, kun asun kuitenkin jonkinmoisen matkan päässä Helsingistä. 

Jos reissuun kerran lähtee, kannattaa varmaan lähteä ajoissa, niin varmistaa sisäänpääsynsä. Päivähän siihen joka tapauksessa menee. Toki voi olla, ettei pitkiä jonoja muodostukaan, mutta mistäs sen tiedät. Kirjoja ja eväitä reppuun vaan ja iloiselle mielellä Helsingin-retkelle!

Vierailija
62/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten, kuinka pitkä se KOI-konsertti loppujen lopuksi oli? Kun sen kestoa täällä niin pitkään etukäteen arvailtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni pari ihmistä jo teki edellisessä ketjussa (siinä lukitussa) Löyly-treffit. Kaj se konsertti sitten terassilla on, jos tuhat ihmistä kerran mukaan pääsee. Ulkoilmassa se oli viime vuoden harmaan päivän konserttikin. No, suomalaisella sisulla. (Niin mä en itse pääse paikalle, sen verran matkaa tulisi täältä pohjoisesta, että nyt jää valitettavasti väliin.)

Minäkin olisin menossa.

Minä myös, jos vain suinkin pääsen. Yritän arpoa sitä kellonaikaa, kun asun kuitenkin jonkinmoisen matkan päässä Helsingistä. 

Jos reissuun kerran lähtee, kannattaa varmaan lähteä ajoissa, niin varmistaa sisäänpääsynsä. Päivähän siihen joka tapauksessa menee. Toki voi olla, ettei pitkiä jonoja muodostukaan, mutta mistäs

Minä ajattelin että jospa vielä Ettan session jälkeen vapautuu paikkoja.

Vierailija
64/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOI oli aika lailla tasan sen 2 h

Vierailija
65/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei muuten, kuinka pitkä se KOI-konsertti loppujen lopuksi oli? Kun sen kestoa täällä niin pitkään etukäteen arvailtiin.

1 h 58 minuuttia. (Tai 57) Katsoin kelloa kun aloittivat ja lopettivat.

Vierailija
66/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Löylyyn tulee se toinenkin esiintyjä. Mulle koko Etta on aivan tuntematon nimi, tietääkö joku hänestä jotain? Minkälaista tyyliä hän edustaa? Toki jos täysin erilaista kuin KAJ, niin hänellä voi hyvinkin olla oma yleisönsä joka taas ei niin KAJ'sta välitä.

Vierailija
67/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä olikin täsmällinen tieto 😁

Vierailija
68/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin menossa.

Jos reissuun kerran lähtee, kannattaa varmaan lähteä ajoissa, niin varmistaa sisäänpääsynsä. Päivähän siihen joka tapauksessa menee. Toki voi olla, ettei pitkiä jonoja muodostukaan, mutta mistäs

Juu se on selvä, ettei sitä Löylyyn saapumista voi iltaan jättää, vaan ajoissa on tultava paikalle. Mulle on sopivasti tulossa kirjastosta Rääppöö luettavaksikin 😊

Vierailija
69/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOI oli aika lailla tasan sen 2 h

Kiitos tiedosta! Kaksituntinen taltiointikin sitten aikanaan luvassa.  :)

Vierailija
70/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Vierailija
71/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tuntia. Alkoi tasan klo 20 ja loppui klo 22.

Vierailija
72/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, Löylyyn tulee se toinenkin esiintyjä. Mulle koko Etta on aivan tuntematon nimi, tietääkö joku hänestä jotain? Minkälaista tyyliä hän edustaa? Toki jos täysin erilaista kuin KAJ, niin hänellä voi hyvinkin olla oma yleisönsä joka taas ei niin KAJ'sta välitä.

Etta on räppäri.

Vierailija
73/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Kaksi tuntia räppäystä. No, uusi kokemus on sekin. En valita yhtään, lahjahevonenhan tämä on.   :D

Vierailija
74/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku teistä jo varmuudella menossa sinne Löylyyn?

Ja tietääkö joku, onko konsertti Löylyn terassilla? Ei kai sinne sisälle tuhatta ihmistä mahdu (en tunne paikkaa) 🤔

Siellä lukee että sisälle mahtuu 1000 ihmistä. En tajua miten, varsinkaan kun ravintola on auki ja jotkut varmaan syömässä.

Siellähän voi olla myös Ettan faneja. Jos menen sinne koko hela dageniksi, joudun syömään ehkä kaksikin kertaa, mutta so what, seuran vuoksi vaikka matokuurille ja mä haluan nähdä KAJ'n. Axel oli väärässä: viime lauantain pitkä keikka ei tyydyttänyt tarpeitani.

Sama täällä. Kävi just niinkuin arvasinkin, KAJ-nälkä vaan kasvoi taas. Niissä pojissa on kyllä jotain ihan maagista.

Vierailija
75/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Kaksi tuntia räppäystä. No, uusi kokemus on sekin. En valita yhtään, lahjahevonenhan tämä on.   :D

Eiköhän siinä ole joku väliaika Ettan ja KAJ'n välissä...? 

Vierailija
76/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole joku väliaika Ettan ja KAJ'n välissä...? 

Ohjelmassa lukee näin:

18.00 Etta

19.52 Koko Suomi kippistää

19.55 KAJ

Vierailija
77/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitäisi kyllä tiedottaa vähän laajemmin. Pelkään pahoin, ettei koko Suomi vielä tiedä, että 8. marraskuuta kello 19.52 pitää kippistää. (Mä toki olen valveutunut kansalainen, tyhjä lasi odottaa sohvapöydällä jo nyt, ettei pääse unohtumaan.)

Vierailija
78/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin klo: 21.57 loppui Bada Bastu suunnilleen ja oon lähtenyt taksille, sen jälkeen varmaan loppupuheet eli oisko sit kuitenkin sinne kymmeneen kestänyt.

Vierailija
79/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä muuten Karaoke kuulosti KOI:ssa? Sehän oli sen ensiesitys livenä? Kuinka meni Axelin vaativa soolo ja osasiko yleisö jo laulaa mukana?

Vierailija
80/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis noin klo: 21.57 loppui Bada Bastu suunnilleen ja oon lähtenyt taksille, sen jälkeen varmaan loppupuheet eli oisko sit kuitenkin sinne kymmeneen kestänyt.

Olin kotona puoli yhdeltätoista. Jäähallin ulkopuolella oli melkoinen ruuhka kun jalkakäytävä oli täynnä takseja eikä siitä meinannut mahtua kulkemaan Mannerheimintien ratikkapysäkille.