Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ

Vierailija
29.10.2025 |

Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että olisiko pitänyt aloittaa uusi ketju jollakin KAJ:n biisiin tms. viittaavalla nimellä, mutta ehdit ensin. Kiitos, täällä ollaan 🤗

Jos tämä ketju kusee, voidaan antaa uudelle nimeksi Pa to ta na kako tms. Be my guest!

Pidetään vaan tämä ketju niin sanotusti liekeissä. Hankalaksi menee, jos aina joudutaan aloittamaan alusta. Tämä on tärkeä paikka niin monelle, jotka eivät halua mennä niihin Facen ryhmiin (ei toki pahaa sanottavaa niistäkään, mutta täällä voi jutella anonyymisti, ja tästä on muodostunut jo oma yhteisönsä).

Vierailija
42/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että olisiko pitänyt aloittaa uusi ketju jollakin KAJ:n biisiin tms. viittaavalla nimellä, mutta ehdit ensin. Kiitos, täällä ollaan 🤗

Jos tämä ketju kusee, voidaan antaa uudelle nimeksi Pa to ta na kako tms. Be my guest!

Joku biisiin viittaava nimi oliskin sitten hyvä. KAJ-fanit tunnistavat kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme saaneet aiemmin tutustua Tommyyn ja Määniniin sen verran, että tiedämme, etteivät he ole kovin teräviä vaan suorastaan sieltä kaikkein vähä-älyisimmästä päästä. Tähän kohtaan sopisi ne Hallnissa kuullut hauskat kuvaukset, mutta en saa nyt mieleeni yhtäkään.

Koronakeissin perusteella on mahdollista, että Tommy ja Määnin oikeasti ajattelevat tuollaisen Naistenklinikan tilastopiikin voivan syntyä ihan vaan bassoa soittamalla."

Ei nouse haarukkanostin ihan yläasentoon asti...  Ei ole kaikki kalapuikot pannulla...

Vierailija
44/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku teistä jo varmuudella menossa sinne Löylyyn?

Ja tietääkö joku, onko konsertti Löylyn terassilla? Ei kai sinne sisälle tuhatta ihmistä mahdu (en tunne paikkaa) 🤔

Vierailija
45/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni pari ihmistä jo teki edellisessä ketjussa (siinä lukitussa) Löyly-treffit. Kaj se konsertti sitten terassilla on, jos tuhat ihmistä kerran mukaan pääsee. Ulkoilmassa se oli viime vuoden harmaan päivän konserttikin. No, suomalaisella sisulla. (Niin mä en itse pääse paikalle, sen verran matkaa tulisi täältä pohjoisesta, että nyt jää valitettavasti väliin.)

Vierailija
46/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietääkö joku, onko konsertti Löylyn terassilla? Ei kai sinne sisälle tuhatta ihmistä mahdu (en tunne paikkaa) 🤔

Siellä lukee että sisälle mahtuu 1000 ihmistä. En tajua miten, varsinkaan kun ravintola on auki ja jotkut varmaan syömässä.

Vierailija
47/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä lukee että sisälle mahtuu 1000 ihmistä. En tajua miten, varsinkaan kun ravintola on auki ja jotkut varmaan syömässä.

Mutta nyt löysin Löylyn mainoksen ja siinä lukee että terassilla.

Vierailija
48/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kajpa ne ovat sen mitanneet, montako mahtuu. Eivät uskaltaisi tuhatta paikkaa luvata, jos siitä ei olisi varmaa tietoa. Varmasti joku tähänkin ketjuun osallistuva Löylyyn menee ja toivottavasti sitten raportoi paikan päältä meille muille.

Vierailija
49/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle se Kaj on Icen tärkein juttu taisi olla Vörjeansin näyttävä paluu julkisuuteen. Hienosti oli Määninkin hoidettu esiintymiskuntoon. Tässä keikka uudesta näkökulmasta kuvattuna:

Olin isumakatsomossa  vähän etäämmällä ja kyllähän sinne se huuto tietysti kuului, kun Vörjeans-video alkoi pyöriä. Mutta vasta näiltä kuvatuilta videoilta tajusi, miten pähkinöinä yleisö siinä permannon etuosassa oli. Ja mikä valtava meteli. Näytin näitä videoita (ja muitakin KOI-videoita) kaverille, joka ei niin KAJ'sta välitä. Hämmästeli, että "oho, onpas fiilistä, taitaa pojat olla todella suosittuja". No niin ovat! 

Vierailija
50/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni pari ihmistä jo teki edellisessä ketjussa (siinä lukitussa) Löyly-treffit. Kaj se konsertti sitten terassilla on, jos tuhat ihmistä kerran mukaan pääsee. Ulkoilmassa se oli viime vuoden harmaan päivän konserttikin. No, suomalaisella sisulla. (Niin mä en itse pääse paikalle, sen verran matkaa tulisi täältä pohjoisesta, että nyt jää valitettavasti väliin.)

Minäkin olisin menossa.

Vierailija
51/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallnista puheen ollen: siitä Jakobin viimeviikkoisesta Vegatoppen-haastattelusta voisi ehkä päätellä, että Hallnin toinen kausi on todellakin toteutumassa ja että hänet siinä edelleen nähdään Jonan roolissa. Hän ei voinut eikä saanut sanoa juuri mitään täsmällistä mutta antoi siis ymmärtää, että monenlaista on jo vuodelle 2026 lyöty lukkoon. Sen lisäksi, että koko Kaj ottaa aikaa uuden musiikin kirjoittamiselle.

Vierailija
52/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallnista puheen ollen: siitä Jakobin viimeviikkoisesta Vegatoppen-haastattelusta voisi ehkä päätellä, että Hallnin toinen kausi on todellakin toteutumassa ja että hänet siinä edelleen nähdään Jonan roolissa. Hän ei voinut eikä saanut sanoa juuri mitään täsmällistä mutta antoi siis ymmärtää, että monenlaista on jo vuodelle 2026 lyöty lukkoon. Sen lisäksi, että koko Kaj ottaa aikaa uuden musiikin kirjoittamiselle.

Mä ajattelin että onko kyse siitä Svenska teaternin musikaalista. Sen esiintyjien pitäisi olla tiedossa lähiviikkoina.

Vierailija
53/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän voi olla myös Ettan faneja. Jos menen sinne koko hela dageniksi, joudun syömään ehkä kaksikin kertaa, mutta so what, seuran vuoksi vaikka matokuurille ja mä haluan nähdä KAJ'n. Axel oli väärässä: viime lauantain pitkä keikka ei tyydyttänyt tarpeitani.

Vierailija
54/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että onko kyse siitä Svenska teaternin musikaalista. Sen esiintyjien pitäisi olla tiedossa lähiviikkoina.

Sekin on mahdollista. Musikaali ja Halln eivät mene päällekkäin, Halln kuvattiin viimeksikin kesällä kun teatterit ovat kokonaan kiinni eikä niissä järjestetä edes harjoituksia.

Vierailija
55/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutko olemaan paikalla sinä, joka KOI:ssa bongasit Celesten ja juttelitkin hänen kanssaan? Näitkö kenties myös hänen äitiään, joka kuulemma oli myös lentänyt Suomeen? Musta on hauska ajatella, että konserttiin on lähdetty usean sukupolven voimin jopa ulkomailta (meitä oli mukana kolme sukupolvea mutta ihan vaan muutaman kilometrin matkan takaa).

Vierailija
56/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne yhdet floridalaiset olleet myös perhe? Jotka kirjoittivat Facebookissa, että he kävivät ekan kerran Helsingissä jo kesällä nähdäkseen kaikki paikat ja osatakseen suunnistaa. Muistanko oikein että vanhemmat ja kaksi lasta/nuorta?

Vierailija
57/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallnin kakkoskaudestahan liikkuu tietoa, että siinä olisi mukana myös Kevin. Se on ainakin varmaa, että Jonan isäpappa Raymond nähdään tällä kertaa livenä eikä hänelle pelkästään soitella Espanjaan (tästä puhuivat Axel ja Seesar siinä Seesarin peliohjelmassa). Mutta onko siihen saatu vahvistusta, että Raymondin roolin esittäisi juuri Kevin?

Vierailija
58/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi kanadalainen, jolla oli ihana Gambämark-asu, oli tavannut kaikkien vanhemmat ja puolisot ja jutellutkin kuulemma pitkään Alexandran kanssa. Näin kuvia muistaakseni tiktokissa. Olivatkohan perheet vipissä?

Vierailija
59/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi kanadalainen, jolla oli ihana Gambämark-asu, oli tavannut kaikkien vanhemmat ja puolisot ja jutellutkin kuulemma pitkään Alexandran kanssa. Näin kuvia muistaakseni tiktokissa. Olivatkohan perheet vipissä?

No onpa ollut hänelle ikimuistoinen, kokonaisvaltainen kokemus. Hienoa. Onko muuten kukaan kuullut siitä amerikkalaisesta (tai en tiedä, oliko heitä seurueessa useampikin), jotka olivat konsertin jälkeisenä päivänä menossa Vöyriin ja yöpymään siellä Axelin vanhassa mummolassa? Luulisi, että hän kertoisi reissustaan jossain myös.

Vierailija
60/137 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin menossa.

Minä myös, jos vain suinkin pääsen. Yritän arpoa sitä kellonaikaa, kun asun kuitenkin jonkinmoisen matkan päässä Helsingistä.