Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAJ

Vierailija
29.10.2025 |

Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.

Kommentit (266)

Vierailija
261/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jo meinasin, että en ala menemään Löylyyn jonottamaan, mutta nyt alkaa mieli muuttumaan, että jos sittenkin. Tällä menolla meitä on lauma tästä ketjusta, vaikka meitä ei edes taida olla hirveän isoon porukkaa täällä.

Montakohan meitä on kirjoittelemassa tänne? Jonoja Löylyyn syntyy varmasti silloin illalla, mutta ainakin minä mietin miten aikaisin päivällä sinne voisi mennä notkumaan. En ole nähnyt asiasta keskustelua Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä.

Jos mä tuun, niin tulen myös ajoissa, koska tulen kauempaa. Eli siellä notkutaan yhdessä. Mä siis tuo yllä ollut, joka alkoi vasta harkitsemaan, josko kuitenkin lähtisi.

Notkumisiin!

Tillsammans följer vi KAJ - ryhmässä tuntuu olevan eniten ruotsalaisia.&n

On muuten tämä pienempikin facen faniryhmä kasvanut kokoa, melkein 7000 jäsentä jo. 

Löylyyn notkumaan todennäköisesti tulossa minäkin, jos vain suinkin pääsen. Kun se keikka kuulemma on siinä terassilla, niin pitää kai sitten ottaa kassillinen lämmintä vaatetta mukaan. 

Vierailija
262/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen miettinyt minkä verran meitä on täällä ketjussa keskustelemassa ja päätellyt myös tykkäysten määrästä että ehkä parisenkymmentä? Itse oon roikkunut mukana edellisen ketjun alusta asti ja melkein joka päivä tulee kirjoitettuakin. Vois tietysti keksiä itselleen jonkun nimimerkin ja allekirjoittaa omat viestit sillä, mutta toisaalta pidän tästä anonyymiydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin tippuu nyt koko ajan eri kulmista ja etäisyyksiltä kuvattuja biisejä Nordiksen konsertista. Bongasin just tämän tuoreen Dehär e min byn, joka on mun mielestäni tähänastisista paras. Niin läheltä taltioitu, että tuntuu kuin Josua laulaisi täällä omassa olkkarissa tuossa parin metrin päässä. Tämä video myös paljastaa, että häntähän säestää tuhatpäinen kuoro.

Vierailija
264/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen miettinyt minkä verran meitä on täällä ketjussa keskustelemassa ja päätellyt myös tykkäysten määrästä että ehkä parisenkymmentä? Itse oon roikkunut mukana edellisen ketjun alusta asti ja melkein joka päivä tulee kirjoitettuakin. Vois tietysti keksiä itselleen jonkun nimimerkin ja allekirjoittaa omat viestit sillä, mutta toisaalta pidän tästä anonyymiydestä. 

Kaksplussassa oli nimimerkkien välillä äkkiä melkoisia sosiaalisia kuvioita. Häiritsee itse asiaan keskittymistä. Arvostan anonyymiyttä sen jälkeen tosi paljon. Tulee rehellisempiä reaktioita ja keskustelu pysyy paremmin aiheessa.

Vierailija
265/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tuo videon kuva. Siis ihan jo kuvana huima. 

Vierailija
266/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiin tippuu nyt koko ajan eri kulmista ja etäisyyksiltä kuvattuja biisejä Nordiksen konsertista. Bongasin just tämän tuoreen Dehär e min byn, joka on mun mielestäni tähänastisista paras. Niin läheltä taltioitu, että tuntuu kuin Josua laulaisi täällä omassa olkkarissa tuossa parin metrin päässä. Tämä video myös paljastaa, että häntähän säestää tuhatpäinen kuoro.

Kurt Bymanista on ilmeisesti tullut superfanien keskuudessa jonkinlainen kulttihahmo, voisi päätellä tuosta kirkumisesta, kun hänen naamansa heijastetaan Josuan taustalle. Ja niin taitavat olla myös Dan-Ole ja Bertel, jotka saivat omassa esiintymisessään aikaan samanlaisen reaktion. Permantokatsomo ulvoi kuin hengenhädässä, kun harrastelijaornitologi yritti opiskella bisnesmiehen muuveja.  :D