KAJ
Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.
Kommentit (266)
Mäkin olen miettinyt minkä verran meitä on täällä ketjussa keskustelemassa ja päätellyt myös tykkäysten määrästä että ehkä parisenkymmentä? Itse oon roikkunut mukana edellisen ketjun alusta asti ja melkein joka päivä tulee kirjoitettuakin. Vois tietysti keksiä itselleen jonkun nimimerkin ja allekirjoittaa omat viestit sillä, mutta toisaalta pidän tästä anonyymiydestä.
Nettiin tippuu nyt koko ajan eri kulmista ja etäisyyksiltä kuvattuja biisejä Nordiksen konsertista. Bongasin just tämän tuoreen Dehär e min byn, joka on mun mielestäni tähänastisista paras. Niin läheltä taltioitu, että tuntuu kuin Josua laulaisi täällä omassa olkkarissa tuossa parin metrin päässä. Tämä video myös paljastaa, että häntähän säestää tuhatpäinen kuoro.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt minkä verran meitä on täällä ketjussa keskustelemassa ja päätellyt myös tykkäysten määrästä että ehkä parisenkymmentä? Itse oon roikkunut mukana edellisen ketjun alusta asti ja melkein joka päivä tulee kirjoitettuakin. Vois tietysti keksiä itselleen jonkun nimimerkin ja allekirjoittaa omat viestit sillä, mutta toisaalta pidän tästä anonyymiydestä.
Kaksplussassa oli nimimerkkien välillä äkkiä melkoisia sosiaalisia kuvioita. Häiritsee itse asiaan keskittymistä. Arvostan anonyymiyttä sen jälkeen tosi paljon. Tulee rehellisempiä reaktioita ja keskustelu pysyy paremmin aiheessa.
Melkoinen tuo videon kuva. Siis ihan jo kuvana huima.
Vierailija kirjoitti:
Nettiin tippuu nyt koko ajan eri kulmista ja etäisyyksiltä kuvattuja biisejä Nordiksen konsertista. Bongasin just tämän tuoreen Dehär e min byn, joka on mun mielestäni tähänastisista paras. Niin läheltä taltioitu, että tuntuu kuin Josua laulaisi täällä omassa olkkarissa tuossa parin metrin päässä. Tämä video myös paljastaa, että häntähän säestää tuhatpäinen kuoro.
Kurt Bymanista on ilmeisesti tullut superfanien keskuudessa jonkinlainen kulttihahmo, voisi päätellä tuosta kirkumisesta, kun hänen naamansa heijastetaan Josuan taustalle. Ja niin taitavat olla myös Dan-Ole ja Bertel, jotka saivat omassa esiintymisessään aikaan samanlaisen reaktion. Permantokatsomo ulvoi kuin hengenhädässä, kun harrastelijaornitologi yritti opiskella bisnesmiehen muuveja. :D
On muuten tämä pienempikin facen faniryhmä kasvanut kokoa, melkein 7000 jäsentä jo.
Löylyyn notkumaan todennäköisesti tulossa minäkin, jos vain suinkin pääsen. Kun se keikka kuulemma on siinä terassilla, niin pitää kai sitten ottaa kassillinen lämmintä vaatetta mukaan.