Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAJ

Vierailija
29.10.2025 |

Edellinen KAJ-ketju lukittiin, joten aloitan uuden. Vain asiallista keskustelua, kiitos.

Kommentit (266)

Vierailija
241/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Vörjeans-huumassani etsin Marlene-videon, josta näkee Tommyn koko kappaleen ajan kun joku täällä mainitsi, että yleisöön heitetyt katseet vertautuvat jopa kyykkyflirttiin. Kyllähän ne tosiaan aika kuumia olivatkin. Huh huh mikä show kerta kaikkiaan!

Vierailija
242/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelilla on hyvä vaisto. Hän halasi myös mun poikaani (9 vee), joka jännitti idolinsa tapaamista niin että polvet tärisivät. Se auttoi, ja poika on siitä hetkestä lähtien loistanut kuin Naantalin aurinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauniisti he meitä kiittävät. "Still shook by all the love we got from the audience last saturday on KAJ On Ice."

https://www.instagram.com/p/DQZ3VkWCkuQ/?img_index=1

Tulipa mieleen yksi video. Tähän heillä on vielä hiukan matkaa, mutta toisaalta hyvä on ollakin, nimittäin Lara Fabianin yleisö tiesi hänen henkisistä vastoinkäymisistään ja halusi ilmaista tukensa mahdollisimman suoralla tavalla. Yleisöstä huudetaan, älä laula Lara. Ja sitten he laulavat hänelle, että sua rakastetaan. Vaihtavat sen verran sanoja. En tiedä onko totta, mutta jostain luin, että laulaja pohti elämänsä lopettamista, sen verran heikosti meni. Ja että yleisö nosti hänet siitä kuopasta pysyvästi. Kyllä nämä ovat todellisia asioita, ei pelkkää höpöä. Siihen on syynsä, mihin me tarvitsemme "kevyttä" musiikkia. Silloinkin, kun sitä tehdään vähän vitsillä. Vitsailu KAJ:n tapauksessa auttaa ylittämään tilanteen ja kommunikoimaan tunnetasolla. Samoin kun se toimii tässä ketjussa. Siinä minulle huumorin teoriaa. Tässä sitten se naamioimaton taso kun mennään asian ytimeen:

Vierailija
244/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Vörjeans-huumassani etsin Marlene-videon, josta näkee Tommyn koko kappaleen ajan kun joku täällä mainitsi, että yleisöön heitetyt katseet vertautuvat jopa kyykkyflirttiin. Kyllähän ne tosiaan aika kuumia olivatkin. Huh huh mikä show kerta kaikkiaan!

Haluaisitko linkittää sen videon meillekin?

Vierailija
245/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
246/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolkuttomuudesta; rakastan Pa to ta na kakon ja Taco Hejn making of videoita. Ne olivat yksi merkittävä tekijä sille, että jäin tähän koukkuun. Katsoin ne jo melko alkuvaiheessa ja vaikutuin todella paljon. Miten uskomattoman lahjakkaita, idearikkaita, ahkeria ja myös käytännön asioissa käteviä he ovatkaan. 

Sama täällä. Unohdit listasta sosiaalisuuden. Ei onnistuisi tuo millään ahkeruudella, jos ei olisi ympärillä melkoinen yhteisö. Kaj 10-keikan taustalla muistaakseni on valokuva, jossa pojat poseeraavat kaakkuasuissaan, ja kuvassa on luokkakuvan verran videohankkeeseen osallistuneita. Ja sitten tullaankin siihen rakkauspuoleen. Se nimenomaan on lopulta kaiken ytimessä, ei edes huumorihomma. En tiedä tajuavatko he itse eläessään siinä todellisuudessa, miten eksoottinen se on monelle. Erittäin hieno tuo faceanalyysi, joka

Joo kyllä minä mietin tuota yhteisöllisyyttäkkn, mutta se jäi nyt tekstist pois. Todella upeaa miten monet vöyriläiset olivat mahdollistamassa näitä upeita videoita.

KAJ10:stä tuli nyt mieleen se upea One day more-cover, jonka aikana myös tuo mainitsemasi kuva näytetään. Se kappale taustalla näytettävine kuvineen on niin liikuttavan ihana, että oikeasti itken sitä katsoessani.

Juu niin minäkin. En tarkoittanut moittia mitenkään, arvasin että unohdit. Kirjoitin kiireesti ja viesti näytti tylyltä. Kaikkihan täällä taitavat ymmärtää tämän asian, turhaan minä kuorolle saarnaan. Mutta jos sattuu olemaan muitakin paikalla...

Vierailija
247/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy on kuuma... mutta hänhän on myös pehmo! Ei millään pysty olemaan hymyilemättä. Tuli aikamoinen kolhu hänen imagoonsa, ja jos hän ei pidä varaansa, mennään eloveenasta ekstaasiin ja lopulta hänet sekoitetaan siihen KAJ-Jakobiin.

Vierailija
248/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mulla on mennyt tää ohi jostain syystä. Ihanaa kun tässä näkyy Jakob paremmin kuin niissä, mitä mä olen katsellut. On niin harvinaista nähdä Jakob soittamassa kitaraa! Ja tietysti nuo paljon puhuvat ilmeet... 

Vierailija
249/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mulla on mennyt tää ohi jostain syystä. Ihanaa kun tässä näkyy Jakob paremmin kuin niissä, mitä mä olen katsellut. On niin harvinaista nähdä Jakob soittamassa kitaraa! Ja tietysti nuo paljon puhuvat ilmeet... 

Tommyn ilmeet eivät ole Tommyn ilmeitä vaan Jakobin, sitä Nobelin rauhanpalkinnon arvoista hymyilyä.

Vierailija
250/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy on kuuma... mutta hänhän on myös pehmo! Ei millään pysty olemaan hymyilemättä. Tuli aikamoinen kolhu hänen imagoonsa, ja jos hän ei pidä varaansa, mennään eloveenasta ekstaasiin ja lopulta hänet sekoitetaan siihen KAJ-Jakobiin.

Tommylla se vaarallinen kehityskulku menee vaan toisinpäin. Ekstaasista eloveenaan. Vielä nolompaa.

Vierailija
251/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo meinasin, että en ala menemään Löylyyn jonottamaan, mutta nyt alkaa mieli muuttumaan, että jos sittenkin. Tällä menolla meitä on lauma tästä ketjusta, vaikka meitä ei edes taida olla hirveän isoon porukkaa täällä.

Vierailija
252/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axelilla on hyvä vaisto. Hän halasi myös mun poikaani (9 vee), joka jännitti idolinsa tapaamista niin että polvet tärisivät. Se auttoi, ja poika on siitä hetkestä lähtien loistanut kuin Naantalin aurinko.

Ihana! Siis molempien jännittäjien kokemukset. Kertoo kyllä siitä, että Axel taitaa olla harvinaisen herkkävaistoinen ja tarkkanäköinen ihmisten kanssa. Tosin mitenpä muutenkaan tuollaisia tekstejä voisi kirjoittaa.

Vierailija
253/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo meinasin, että en ala menemään Löylyyn jonottamaan, mutta nyt alkaa mieli muuttumaan, että jos sittenkin. Tällä menolla meitä on lauma tästä ketjusta, vaikka meitä ei edes taida olla hirveän isoon porukkaa täällä.

Sinne vaan, jos kerran sulla on mahdollisuus. Mä asun niin kaukana, ettei nyt onnistu mitenkään, mutta mene sä mun ja meidän monen muun puolesta. Meidän pitää saada edes löylyraportti kun ei paikan päälle päästä.

Vierailija
254/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan meitä on kirjoittelemassa tänne? Jonoja Löylyyn syntyy varmasti silloin illalla, mutta ainakin minä mietin miten aikaisin päivällä sinne voisi mennä notkumaan. En ole nähnyt asiasta keskustelua Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä.

Vierailija
255/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakohan meitä on kirjoittelemassa tänne? Jonoja Löylyyn syntyy varmasti silloin illalla, mutta ainakin minä mietin miten aikaisin päivällä sinne voisi mennä notkumaan. En ole nähnyt asiasta keskustelua Tillsammans följer vi KAJ -ryhmässä.

En ole seurannut ryhmää, onko siellä enemmän suomalaisia vai ruotsalaisia? Ruotsista tuskin on pahemmin ketään tulossa hytisemään lyhyelle keikalle ulos marraskuussa.

Vierailija
256/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä tuun, niin tulen myös ajoissa, koska tulen kauempaa. Eli siellä notkutaan yhdessä. Mä siis tuo yllä ollut, joka alkoi vasta harkitsemaan, josko kuitenkin lähtisi.

Vierailija
257/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt tykkäysten määrän perusteella, että täällä pyörii enintään parikymmentä tyyppiä.

Facessa en ole nähnyt keskustelua siitä, että joku olisi menossa Löylyyn. Nuoremmat fanit eivät tietenkään facessa pyöri, mutta en silti usko, että Ruotsista olisi moni tulossa.146

Vierailija
258/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakobhan soittaa myös bassoa ainakin Majvorissa, mutta jostain syystä vaihtoivat tähän Marleneen niin, että basso Kevinille ja kitara Jakobille.

Vierailija
259/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Siis molempien jännittäjien kokemukset. Kertoo kyllä siitä, että Axel taitaa olla harvinaisen herkkävaistoinen ja tarkkanäköinen ihmisten kanssa. Tosin mitenpä muutenkaan tuollaisia tekstejä voisi kirjoittaa.

Vaikka se joskus kaiken muun keskellä unohtuu, Axel on ennen kaikkea kirjailija. Kirjailijat katselee maailmaa ja ihmisiä paljon tarkemmalla ja herkemmällä silmällä kuin me tavikset. He myös näkevät enemmän ja syvemmälle.

Vierailija
260/266 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä tuun, niin tulen myös ajoissa, koska tulen kauempaa. Eli siellä notkutaan yhdessä. Mä siis tuo yllä ollut, joka alkoi vasta harkitsemaan, josko kuitenkin lähtisi.

Notkumisiin!

Tillsammans följer vi KAJ - ryhmässä tuntuu olevan eniten ruotsalaisia.