Menisitkö huomenna töihin, jos tänään pientä kuumetta 37,5 ja flunssaa?
Olen ollut viikonlopun kipeänä. Pe-iltana alkoi kurkkukivulla ja oli pyörryttävä olo, vähän varsa sekaisin. La ja su vuotanut nenä, ollut pientä lämpöä, joka kyllä laskee särkylääkkeellä. Tänään aamulla oli jo terveempi olo, yskää alkaa pukata, mutta nenää ei tarvitse enää niistää koko ajan. Lämpöä ei ollut aamulla, nyt on 37,5. Olo ei kuitenkaan ole väsynyt.
Mietin vaan, että kuinka moni jäisi kotiin huomenna ja kuinka moni menisi töihin. Siksi kysymys.
Kommentit (22)
Mulla tuo on jo selvästi lämpöä eli en lähde mihinkään ihmisten ilmoille. Jos nyt olisi töissä joku ihan must juttu, joka on tehtävä just tänään ja minun toimesta tai muuten muille aiheutuu hirveästi töitä ja ongelmia, niin sitten varmaan sinnittelisin sen läpi buranan voimalla.
Omalle tiimille yritän sanoa, että jos olo on sellainen ettei lähtisi toimistolle, niin ei tarvitse myöskään tehdä etätöitä, vaan saa ja pitää toipua rauhassa. Harvoin tosin itse tätä noudatan, kun on helpompaa ainakin osa sähköposteista ja muista hoitaa heti pois.
Nykyään ihan normaalia mennä töihin heti kun pystyy. Korona-aikaan oli eri asia.