Minulla on sieraimessa haava
Ja se ei ilmeisesti parannu, kun joka aamu ja pari kertaa päivässä vetäisen haavan päälle muodostuneen veriklimpin pois ja sitten haava vuotaa taas. Ikuinen kierre.
Miten ratkaisen ongelmani? Tuppo nenään?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on se, että annat sen parantua rauhassa etkä repäise rupea irti.
Ei kestä itsekuri, koska
a) nenän kaivaminen on kivaa
b) se verituppo häiritsee ilman kulkua ja sen haluaa pois
ap
Laita nenään Bepanthen voidetta.
En saa etuja, se vaan toimii vaikka mihin. Paransi mun haavan ikenessäkin
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Laita nenään Bepanthen voidetta.
En saa etuja, se vaan toimii vaikka mihin. Paransi mun haavan ikenessäkin
Paljonko laitan? Pikkasen vain topsilla vai koko sierain täyteen?
ap
Laita kuule Bepanthenia sen verran ettei se häiritse. Kun se verihyytymäkin häiritsee, ehkä sitä pienempi määrä olisi sopiva. Mitäpä olet itse mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Laita kuule Bepanthenia sen verran ettei se häiritse. Kun se verihyytymäkin häiritsee, ehkä sitä pienempi määrä olisi sopiva. Mitäpä olet itse mieltä?
Ehkä kultainen keskitie Bepanthenia. Ei siitäkään ole hyötyä, jos tukkii sieraimen. Kiitos vinkistä.
ap
Voi tulla ihosyöpä jos et anna sen parantua. Motivoisikohan tämä olla repimättä sitä? Jos ei parane kohtuuajassa, niin mene käymään lääkärillä, niin saat reseptivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla ihosyöpä jos et anna sen parantua. Motivoisikohan tämä olla repimättä sitä? Jos ei parane kohtuuajassa, niin mene käymään lääkärillä, niin saat reseptivoidetta.
Motivaatiota on, koska asia ärsyttää. Muutos on vain vaikeaa. Kai sitä pitää vain odotella ja rasvata vaikka se tukos ärsyttääkin. Tippuuhan ne ruvetkin aikanaan pois.
ap
3009 kirjoitti:
Kiitos tiedosta
Ole hyvä. Pysyköön nenäsi läpi talven tukoksettomana.
ap
Ihanaista on ihmisen kuulla, että on muitakin jotka kokevat nenän kaivamattomuuden mahdottomaksi. Kurkottakaamme yhdessä sormemme syvyyksiin! (pikku taipumus paatoksellisuuteen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motivaatiota on, koska asia ärsyttää. Muutos on vain vaikeaa. Kai sitä pitää vain odotella ja rasvata vaikka se tukos ärsyttääkin. Tippuuhan ne ruvetkin aikanaan pois.
ap
Ei oo hätää. Bepsua vaan sinne pari kertaa päivässä.
Ratkaisu on se, että annat sen parantua rauhassa etkä repäise rupea irti.