Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan halunnut tehdä töitä

Vierailija
26.10.2025 |

Nyky-yhteiskunta perustuu riistoon. Enkä aio olla riiston kohteena. Kapitalistin rahapussin pullistaminen ei ole sitä mitä haluan tehdä. Olen vapaaehtoisesti työtön ja elän tuilla. Jos tämä häiritsee niin mieti uudestaan. "don't hate the player, hate the game."

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden pitää sitten elättää sinut tekemällä sinunkin työsi?

Onko se esittänyt vaatimuksen, että muiden pitää silti tehdä töitä?

Haloo? Kuuluisat tukiaiset jotka otetetaan tulee verorahoista ja verorahat tulee työnteosta! Suomen valtiolle nämä Ap;n kaltaiset 4 miljardia euroa..toistaiseksi vielä ennenkuin sakset käy sielläkin! 

Vierailija
102/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo? Kuuluisat tukiaiset jotka otetetaan tulee verorahoista ja verorahat tulee työnteosta! Suomen valtiolle nämä Ap;n kaltaiset 4 miljardia euroa..toistaiseksi vielä ennenkuin sakset käy sielläkin! 

Vastaa nyt kysymykseen: onko esittänyt vaatimuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa nyt kysymykseen: onko esittänyt vaatimuksen?

Olet näköjään vielä koululainen 🍼 ? 

Vierailija
104/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokainen toimii niin kuin haluaa. Mutta työ luo myös tekemistä ja ihmissuhteita. Ei kukaan mene joka päivä iloisena työpaikalle, ei varmasti. Mutta ainakin itse tulisin hulluksi jos kökkisin kotona, eikä olisi mitään tekemistä.

Itse en pysty kuvittelemaankaan kamalampaa kohtaloa kuin joutua yrittäjäksi tai töihin.

Mä tykkään olla yrittäjä. Voin itse määritellä miten paljon tai vähän teen duunia.

Vierailija
105/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja minua on kiusattu töissäkin. Siksi ei huvita työnteko ja en ehkä pystyisikään. 

Vierailija
106/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miekään halua tehdä töitä, mutta koska haluan hyvä elintason, niin pakko on. 

Työttömyyskorvauksella ei hankita omaa taloa, kustanneta lapsille kivoja harrastuksia ja matkustella. Edes pienellä palkalla ei näitä saa (olen ollut myös pienituloinen), saati sitten sillä alle 600 euron työttömyyskorvauksella. 

Minun puolesta ap voi olla työtön, jops hänelle riittää se elintaso minkä pävärahoilla saa. Mun veroilla kustannetaan myös esim. tukia turkistarhoille, mikä on mun mielestä huomattavasti inhottavampi käyttötarkoitus. 

Vierailija
107/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jokainen toimii niin kuin haluaa. Mutta työ luo myös tekemistä ja ihmissuhteita. Ei kukaan mene joka päivä iloisena työpaikalle, ei varmasti. Mutta ainakin itse tulisin hulluksi jos kökkisin kotona, eikä olisi mitään tekemistä.

Itse en pysty kuvittelemaankaan kamalampaa kohtaloa kuin joutua yrittäjäksi tai töihin.

Mä tykkään olla yrittäjä. Voin itse määritellä miten paljon tai vähän teen duunia.

Ei tarvitse olla yrittäjä, että pystyy passaamaan työn kokonaan.

Vierailija
108/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään erityisesti halunnut, mutta oli saatava lapsille ruokaa pöytään ja paras tapa siihen oli palkkatyö. Niin pitkään olin kyllä kotiäiti kun rahat riitti (=6 vuotta).

Vierailija
109/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisesta kodista olet kotoisin ?

Työväenluokkaisesta. Katselin vanhempia päivästä toiseen ja näin miten työelämä romutti heidän suhteen ja tuhosi lopulta perheen ja mitään ei jäänyt säästöön heiltä.

He tuhosivat perheen uhraamalla yli työpäivän töihin ilman ylityölisiä. Lopulta tuli eroperhe, uusioperhe ja minä lapsena en saanut mitään.

Tai sain, opin läheltä ettei työnteko kannata ja pahimmillaan se tuhoaa parisuhteen. Työelämä varastaa halvalla vanhemmat lapsiltaan ja mahdollistaa vapaankasvatuksen. Lapsi on täysin ilman valvontaa, kun vanhemmat tekee pilkkahintaan pitkää päivää.

Lapsi elää puutteessa. Taloudellisessa ja henkisessä eristettynä vanhemmistaan.

Suomeen tarvitaan minimipalkka ja perustulo.

Tätä suunnitellaan jo ja on kehitteillä. Malttia nyt!

Vierailija
110/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miekään halua tehdä töitä, mutta koska haluan hyvä elintason, niin pakko on. 

Työttömyyskorvauksella ei hankita omaa taloa, kustanneta lapsille kivoja harrastuksia ja matkustella. Edes pienellä palkalla ei näitä saa (olen ollut myös pienituloinen), saati sitten sillä alle 600 euron työttömyyskorvauksella. 

Minun puolesta ap voi olla työtön, jops hänelle riittää se elintaso minkä pävärahoilla saa. Mun veroilla kustannetaan myös esim. tukia turkistarhoille, mikä on mun mielestä huomattavasti inhottavampi käyttötarkoitus. 

Mä kävisin työissä kanssa jos saisi oman talon ja hankittua kaikkea. Kokeilin 20 vuotta työntekoa ja ei jäänyt säästöönkään rahaa. Lähes saman saa työttömänä. Työttömänä jää energiaa muuhun ja voi katsoa tarjouksia. Ei mene rahat työmatkoihin ja eväisiin.

Vierailija
111/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi. Riittää kun heität ruokaa. Joku ruokakuponki ja asunto mahdollisuus niille jotka ei halua pelata huonosti suuniteltua epäreilua peliä, jota yhteiskunnaksi kutsutaan. 

Ymmärrän kyllä että lääkärin palkkatasolla olevat ihmiset tykkää tehdä töitä ja elää kivaa elämää eläkeikään asti. Se heille sallittakoon. Kyllä muutkin kävisi töissä samoilla eduilla mielellään. 

Vierailija
112/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi. Riittää kun heität ruokaa. Joku ruokakuponki ja asunto mahdollisuus niille jotka ei halua pelata huonosti suuniteltua epäreilua peliä, jota yhteiskunnaksi kutsutaan. 

Ymmärrän kyllä että lääkärin palkkatasolla olevat ihmiset tykkää tehdä töitä ja elää kivaa elämää eläkeikään asti. Se heille sallittakoon. Kyllä muutkin kävisi töissä samoilla eduilla mielellään. 

Ilmaiset huumeet + vuokra-asunto + kuukausilippu julkisiin riittäisi hyvin. Vähät syömiset voin hakea ruokajaosta. Halvaksi tulisi, koska huumeiden valmistaminen laillisesti ei maksa käytännössä mitään.

Vierailija
113/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä oikein sitä kun kerran meillä on niin huono työtilanne ja työttömyysprosentti huippukorkea sekä pitkäaikaistyöttömiä ei edes haluta palkata mikä siinä kaihertaa että sanoo ettei työ kiinnosta ? Tällaisessa tilanteessa se on käytännössä ihan sama kiinnostaako vai ei 🤔

Vierailija
114/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkaltaiset AP ovat yhteiskunnan syöpä!

Vierailija
115/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olisi maatalon omistaja, viljelijä tms., niin tuntuisi työnteko varmaan erittäin ymmärrettävältä ja luonnolliselta. 

Vierailija
116/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuet nolliin tuollaiselta elintaso loiselta.

vtun elätti.

No aika nollissahan ne on mut tollainen tapatyötön juhlii kun on 20e rahaa taskussa.

varmaa kivaa kärvistellä perseauki jossain itsemurha yksiössä.

Vierailija
117/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset huumeet + vuokra-asunto + kuukausilippu julkisiin riittäisi hyvin. Vähät syömiset voin hakea ruokajaosta. Halvaksi tulisi, koska huumeiden valmistaminen laillisesti ei maksa käytännössä mitään.

Viinapullo kotiin aina töistä päästyä. Duunietuna.

Vierailija
118/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee kerrankin kohdalleen, oikein lihavoituna. Valmiina ap:

MENE TÖIHIN!

Aah, mikä nautinto.

En mene. Kokeile pakottaa😘😘😘😘

Ei tarvitse pakottaa tukia leikataan ja hinnat nousevat tuet ei elät köyhyydessä ja jatkuvasti ilman rahaa niin normaali järkinen ihminen kyllä haluaa töihin ja paremman elintason muutama hullu on tyytyväinen tohon kurjuuteen.

Vierailija
119/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi halunnut tehdä töitä, mutta halusin oman talon kesämökin veneen ulkomaanmatkat hyvät ruoat moottoripyörän harrastukset ym. Niitä kuin ei työttömänä hankita niin jouduin hankkimaan hyväpalkatun työn. 

Vierailija
120/172 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinunkaltaiset AP ovat yhteiskunnan syöpä!

Mitä merkitystä olisi jos AP sanoisi että haluaisi töihin, mutta tilanne olis ettei töitä oo tai häntä ei palkattaisi🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä