Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.
Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.
Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..
Kommentit (454)
Miksi ap ja kaltaisensa miehet ylipäätään käy treffeillä? Kun on noin vaikeaa. Kannattaa pysyä kotona ja erossa naisista,niin ei tule tälläisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kun joka päivä käy treffeillä, ellei useammillakin niin yhteensä noista tulee aivan jäätävän suuri rahanmeno.
Hankalaa kun joutuu rahansäästön vuoksi rajoittamaan sosiaalista elämäänsä.
Hankalaa,kun on noin tyhmä.
Köyhimyksillä ei ole varaa deittailla! Joten lopeta se!
Joo niinpä. Minulle olisi hyvin käynyt ne huoltsikan eväät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsu sando -leivät on hyviä! Et ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle. Kuka jotain nahistuneita huoltsikan elmu kelmu sämpylää haluaa syödä.. hrrrr.... En minä ainakaan.
Nuo leivät näyttävät kuvottaville, kirjaimellisesti sokerikakun palasia ja välissä kermaa ja hedelmiä. Japsit taas yrittäneet keksiä jo olemassa olevia asioita uudelleen ja urbot hihkuttavat koska japaniiii so cool.
Kannattaisiko vaikka googlailla hieman,
ennen kuin levittelee ennakkoluulojaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Katsu-sando
https://www.ruokatuokio.fi/etniset-keittiot/japanilainen-keittio/katsu-…
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhlaajia.
Omiaan saa tuhlata, jos siltä tuntuu. En tuhlaa sinun rahojasi
-eri -
Vierailija kirjoitti:
Laita mobilepayllä pyyntö että daami maksaa oman osuutensa niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Jos ei maksa, niin siviilikanne oikeuteen.
Siinä ei siviilikanne auta kun ei ole todistetta että olisi luvannut maksaa. Tulee kallis voileipä haasteen nostajalle 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nää on jotain japanilaisia voileipiä? Pyydä ap seuraavaksi treffeille joku vähemmän influensseri trendimuija.
Mikrossa lämmitetty lihapiirakkakin on parempaa
Grillissä lämmitetty vieläki parempaa ja väliin kunnon nakki ja juusto ja muut höysteet.
No ei se nakki houkuttele yhtään sen enempää kuin lihapiirakka. Olen varmaan yhden lihiksen syönyt 10 v aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen testasi oletko nuuka pihtari, tai valheellista tietoa antanut (olet muka töissä, vaikka elät tuilla).
En ole ap ja olen töissä mutta en näe mitään syytä ostaa treffeillä naiselle ylihintaisia voileipiä kun ei ole edes varmaa antaako nainen pildeä.
Eiks kannattais sitten mennä maksulliselle niin se saanti olisi varmaa. Tokikaan maksullinen nainen ei sinua aidosti halua, mutta tuskin se sinua kiinnostaa, pääasia että saat pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nainen testasi oletko nuuka pihtari, tai valheellista tietoa antanut (olet muka töissä, vaikka elät tuilla).
En ole ap ja olen töissä mutta en näe mitään syytä ostaa treffeillä naiselle ylihintaisia voileipiä kun ei ole edes varmaa antaako nainen pildeä.
Eiks kannattais sitten mennä maksulliselle niin se saanti olisi varmaa. Tokikaan maksullinen nainen ei sinua aidosti halua, mutta tuskin se sinua kiinnostaa, pääasia että saat pildeä.
Niinpä. Maksulliset/parisuhdetytöt nostavat elintasoaan pojalla ja poika purkaa paineensa tytöllä. Kaikki voittavat, oli sitten parisuhde tai asiakassuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)
Ap saa huoltoasemalta +70v. Martta-mummon treffeille.
Ja mitähän vikaa meidän ikäisissä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhlaajia.
Vaihda miehiin. Ongelma ratkaistu.
Tämä. Hyvin tienaavia naisia, jotka ymmärtävät rahan arvon, ei riitä kaikille miehille.
Jos oma taso ei riitä naiseen joka tienaa kuten mies, niin sitten on tyydyttävä lokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Köyhimyksillä ei ole varaa deittailla! Joten lopeta se!
Selvästi on varaa, kun ei tarvinnut maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Maksulliset/parisuhdetytöt nostavat elintasoaan pojalla ja poika purkaa paineensa tytöllä. Kaikki voittavat, oli sitten parisuhde tai asiakassuhde.
Juurikin näin. Maailman vanhin ammatti kunniaan, niin naisetkin pääsevät tienaamaan omaa rahaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa käynti on juurikin siinä mielessä kannattavaa että saa rahoilleen vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä voi lukea, että nainen sanoi lopuksi "tässä ei ollut tunnetta kiitos hei onnea parin etsintään minä se en ole"
Muuten ap olisi suunnittelemassa jo kosintaa
Se suunnitteli kosintaa jo ostaessaan ne leivät. "Investoin naisen tarjoiluun huikeat 28,75 euroa, saan vastineeksi ejakuloida hänen sukuelimeensä ja muutamme asumaan mammani vierashuoneeseen Joroisiin"
Vierailija kirjoitti:
Ap, et kuulosta kivalta tyypiltä. Miksi toimit noin? Kukaan ei pakota.
Oletko sanonut joskus naiselle ei treffeillä? Taidat olla itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ja kaltaisensa miehet ylipäätään käy treffeillä? Kun on noin vaikeaa. Kannattaa pysyä kotona ja erossa naisista,niin ei tule tälläisiä ongelmia.
Eihän ne käykkään, noissa ravintoloissa on iltaisin pääosin naisasiakkaita kun miehiä ei kiinnosta se kovaääninen rääkyminen. Ja ilmeisesti ravintoloilla menee taloudellisesti niin hyvin, että eivät edes miesasiakkaita sinne kaipaa.
Minä haluan raikkaita voileipiä.