Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.

Vierailija
26.10.2025 |

Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.

Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..

Kommentit (455)

Vierailija
101/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nämä niitä mitättömän pieniä täytettyjä leipiä jotka näyttää siltä,että 2v tulisi sellaisesta täyteen mutta hinta ihan posketon?

Joskus kauhisrellut kahvilassa.

NIimpä. Samalla rahalla olis saanut vatsansa kumpikin täyteen jossakin kebappipaikassa tai grillillä.

Kuullostaa aika epätaloudelliselta treffiseuralaiselta.

Voin läskit syö kebabia tai muuta pikaruokaa. Ei kukaan hoikka nainen lähtisi tuollaiseen paikkaan.

Minä olen läski, mutta en silti söisi tuollaista vaikka minulle maksettaisiin. Saisi olla todella mielenkiintoinen mies, jos lähtisin hänen seuraksi, mutta itse en söisi.

Mä olen old school, mutta eikö treffeille mennä todella mielenkiintoisen kanssa? Mitä järkeä sinne on muuten mennä? Ja sen todella mielenkiintoisen kanssa lähtee vaikka potkimaan käpyjä, koska se.henkilö on se pääasia, siksi sinne mennään. 

Vierailija
102/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 40 euroa on halpa hinta siitä että oppii tuntemaan sen toisen. Jotkut menettävät paljon enemmän.

Sehän se vasta kalliiksi tulee -- niin rahallisesti kuin henkisestikin -- jos vaikka ei onnistu välttämään väärää kumppania, saa sitä täällä niin kovasti (yli)mainostettua pildeä ja panee justiinan paksuksi, niin kuin isäukolle kävi. Siihen aikaan yh ei ollut vaihtoehto, vaan miehet korjasivat jälkensä (haulikolla ei tietääkseni ollut osuuta asiaan).

Ap pääsi siis halvalla. 40 euroa, ja samaan rahaan tuli vielä sänkkäri ja kuppi kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tyytyä seuralaiseen joka ulisee muutamasta kympistä. Mulla oli viikonloppuna synttärit, mies oli ostanut lahjaksi reissun Japaniin. 

Vierailija
104/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsu sando -leivät on hyviä! Et ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle. Kuka jotain nahistuneita huoltsikan elmu kelmu sämpylää haluaa syödä.. hrrrr.... En minä ainakaan. 

Nuo leivät näyttävät kuvottaville, kirjaimellisesti sokerikakun palasia ja välissä kermaa ja hedelmiä. Japsit taas yrittäneet keksiä jo olemassa olevia asioita uudelleen ja urbot hihkuttavat koska japaniiii so cool. 

Vierailija
105/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä siis treffit? Miten sulla ei soittanut kellot siinä vaiheessa kun treffipaikkaa valitaan, jos toinen ehdottaa jotain kallista trendipaikkaa? Ainakin itse katsoin jo viestittelyvaiheessa, vaikutammeko samanhenkisiltä, ja jätän menemättä treffeile, jos tuntuu, että olemme ihan eri aaltopituudella.

Miesten valitettavan yleinen ongelma tuntuu olevan se, että kun naisessa kiinnostaa pelkästään ulkonäkö ja ikä, ei sitten anneta yhtään painoarvoa esim. sille samanhenkisyydelle. Sitten huoltsikkaleipamies löytää itsensä kalliista trendikahvilasta ja tulee jälkikäteen valittamaan, että kallista oli ja "ihan turhaan" kun ei saanut seksiä eikä suhdetta. Onko se joku yllätys? Jos kerran olette ihan erilaisia, niin lähtöoletus pitäisi olla jo, ettei siitä mitään tule.

Voihan sitä joskus mennä uteliaisuuttaan tai muuten vaan treffeille jonkun erilaisenkin kanssa, jos jostain syystä kiinnostaa, mutta ei silloin jutulle kannata ladata liikoja odotuksia. Monelle miehellä tuntuu olevan tyhmä ajattelutapa, että jos nainen on hyvännäköinen, silloin itse on heti valmis seksiin ja suhteeseen, ja sitten tulee järkytyksenä, että se nainen on muutakin kuin ulkonäkö. Sitten ihmetellään huuli pyöreänä, että miten se halusi ihan erilaisia asioita kuin itse, vaikka ulkonäkö olis ollut just oman maun mukainen.

Vierailija
106/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä siis treffit? Miten sulla ei soittanut kellot siinä vaiheessa kun treffipaikkaa valitaan, jos toinen ehdottaa jotain kallista trendipaikkaa? Ainakin itse katsoin jo viestittelyvaiheessa, vaikutammeko samanhenkisiltä, ja jätän menemättä treffeile, jos tuntuu, että olemme ihan eri aaltopituudella.

Miesten valitettavan yleinen ongelma tuntuu olevan se, että kun naisessa kiinnostaa pelkästään ulkonäkö ja ikä, ei sitten anneta yhtään painoarvoa esim. sille samanhenkisyydelle. Sitten huoltsikkaleipamies löytää itsensä kalliista trendikahvilasta ja tulee jälkikäteen valittamaan, että kallista oli ja "ihan turhaan" kun ei saanut seksiä eikä suhdetta. Onko se joku yllätys? Jos kerran olette ihan erilaisia, niin lähtöoletus pitäisi olla jo, ettei siitä mitään tule.

Voihan sitä joskus mennä uteliaisuuttaan tai muuten vaan treffeille jonkun erilaisenkin kanssa, jos jostain syystä kiinnostaa, mutta ei silloin jutulle kannata

😆

Vierailija
107/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tuhlaajia.

Nainen ei maksanut mitään.

Ai, antoiko se lopuksi muka ilmaiseksi, epäilen?

Vierailija
108/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että mies menee maksamaan naisen puolesta ja sitten valittaa, kun piti maksaa naisen puolesta. Kun minä deittailin, niin maksoin omani ja mies maksoi omansa. Siinä on toki se puoli, että ap ei voi enää yrittää ostaa naista, vaan hänen pitää kehittää itseään niin, että kelpaa ilmaiseksi. Eli että ap olisi niin ihana luonne, että ihan omana itsenään ilostuttaisi naisen elämää, jotta nainen haluaisi hänen kanssaan parisuhteeseen. Se olisi normaalia, sillä lailla parisuhteet yleensä syntyvät.

Vierailija
109/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää treffata jotain someprinsessoja? On meitäkin jotka emme ole somessa ja käymme töissä ja maksamme omat pöperöt. Mutta eihän tällainen tylsä tavis tietenkään kelpaa.

Vierailija
110/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait ap, hyvän opetuksen ja muistutuksen. Eikä treffien rahanmeno ole mitään siihen verrattuna, paljonko ylläpito maksaa. Nainen on siinä suhteessa verrattavissa veneeseen tai ratsuhevoseen. Ei se ole se hankintahinta, vaan ylläpito joka tulee hintoihinsa. Mutta sinulla on hyvä hetki luopua moisesta hömpötyksestä, ja laittaa rahat visusti pankkiin. 

Miksi et kelpaa normaaliin tasa-arvoiseen parisuhteeseen, jossa kumpikin tienaa omat rahansa ja maksaa omat menonsa? Ehkä sun kannattaa mennä juttelemaan parisuhdeterapeutille, voi mennä yksinkin, sieltä saatu apu varmasti maksaa itsensä takaisin nopeasti, jos otat itsesi henkisesti kehittämisen vakavasti.

Vierailija
111/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tuhlaajia.

Nainen ei maksanut mitään.

Eipä tietenkään. Naiset ovat nimen omaan muiden rahojen tuhlaajia.

Jankutajankunhankunjaa. Vajakkujankuttaja taas jankkaa. Ihan oma vika, jos aina haksahdat hyväksiköyttäjåuhmisiin, niin ,ihmisiin, niitä on sekä miehissä, että naisissa. Se on ihan oma valintasi . 

Vierailija
112/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks naiset edellee nii vajakkei et olettaa miehen maksavan 😏

Vierailija
113/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole pääsääntöisesti mitään ymmärrystä rahasta, joskaan tämä ei estä heitä kuluttamasta miesten rahoja holtittomasti kaikeen lapselliseen järjettömyyteen omissa prinsessaleikeissään.

Naiset ovat liian usein henkisesti pikkulapsia aikuisen kehossa.

Naiset ovat kyllä hassuja, Aina niin tohkeissaan jostain hölmöyksistä.

Miesselittäjå selittää aiheesta,josta hänellä a) ei ole mitään tietoa b) mitään kokemusta. 

Vierailija
114/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole pääsääntöisesti mitään ymmärrystä rahasta, joskaan tämä ei estä heitä kuluttamasta miesten rahoja holtittomasti kaikeen lapselliseen järjettömyyteen omissa prinsessaleikeissään.

Et ole ilmeisesti katsellut television amerikkalaisia viihdesarjoja. Monet nuoret suomalaisnaiset kuvittelevat, että Suomessa eletään jotakin amerikkaa, jossa miehet aina tarjoavat saamatta mitään vastineeksi (tai ainakaan sitä ei näytetä televisiossa).

Suomessa on kuitenkin amerikkaan verrattuna ihan toisentasoinen palkkatasa-arvo, josta seuraa se ikävä tosiasia, että harva nainen pystyy enää perustelemaan, miksi miehen olisi elätettävä hänet.

Ai että ihan palkkatasa-arvo....Juu, ei ole. Suomessa on poliittisesti päätetty vuonna 1948, että naisten palkka on pienempi,kuin mieten, koska miehet elättää naisia. Ja tätä epötasa-arvoa ei ole vieläkään saatu kurottua umpeen. Että älä puhu paskaa. Se, että naisvaltaisilla aloilla on pienempi palkka,kuin miesvaltaisilla aloilla on ihan poliittinen päätös. 

Vierailija
115/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes 40 euroa on halpa hinta siitä että oppii tuntemaan sen toisen. Jotkut menettävät paljon enemmän.

Sehän se vasta kalliiksi tulee -- niin rahallisesti kuin henkisestikin -- jos vaikka ei onnistu välttämään väärää kumppania, saa sitä täällä niin kovasti (yli)mainostettua pildeä ja panee justiinan paksuksi, niin kuin isäukolle kävi. Siihen aikaan yh ei ollut vaihtoehto, vaan miehet korjasivat jälkensä (haulikolla ei tietääkseni ollut osuuta asiaan).

Ap pääsi siis halvalla. 40 euroa, ja samaan rahaan tuli vielä sänkkäri ja kuppi kahvia.

Pysy sinä ja vastaavat miehet ihan seksityölöisissä ja nettipokeria,kun sinulle "naiset" on vain pillureikä. Sinulla ei ole naiselle mitään annettavaa.  Ja se, että nainen tulee raskaaksi on ihan oma vika- jos on pakko pillukiimassa panna, niin silloin voi käydä noin, varsinkin jos ei käytä kumia. Kannattaa pitää se mulkku housussaan niin ei käy noin. 

Vierailija
116/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tapauksen naisella oli hyvinkin ymmärrys rahasta. Sai haluamansa herkun miehen kustantamana.

Vierailija
117/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tuhlaajia.

Eivät varmana maksaisi itse tuota leivästä mutta kun toinen tarjoaa....

Vierailija
118/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä joskus mennä uteliaisuuttaan tai muuten vaan treffeille jonkun erilaisenkin kanssa, jos jostain syystä kiinnostaa, mutta ei silloin jutulle kannata

Miehet ajattelee kyrvällään. Siinä se vika.

Vierailija
119/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse tyytyä seuralaiseen joka ulisee muutamasta kympistä. Mulla oli viikonloppuna synttärit, mies oli ostanut lahjaksi reissun Japaniin. 

Ihana mies sinulla.

Vierailija
120/455 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kuulosta kivalta tyypiltä. Miksi toimit noin? Kukaan ei pakota.