Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.
Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.
Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..
Kommentit (452)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että vasurina tuollainen harmittaa kun pitää itse maksaa, jos nainen olisi valinnut kahviseuralle hyväkäytöksisen porvarin niin tästä olisi voinut kehittyä jotain vakavampaa.
Kahvilatreffeillä mies joutuu nirsojen naisten pelinappulaksi. Paljon järkevämpää lähettää viestiä kaikille pantavan näköiselle naisille, ja pyytää nainen suoraan kotitreffeille. Sitten panostaa kaiken tähän yhteen rohkeaan naiseen, joka suostuu siihen. Tällä tavalla ei tule hutitreffejä ollenkaan. Aikaa, vaivaa ja rahaa säästyy valtavasti.
Ymmärrätkö, että vaikka nainen suostuisi tulemaan kotiisi niin sekään ei takaa että saa seksiä sen enempää kuin kahvilanaiseltakaan?
Ei takaakaan, mutta ne ovat miehelle huomattavasti mukavammat treffit kuin kahvilatreffit ja naisten laatu on parempi. Naiset ovat rohkeita ja määrätietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri on se joka ei uskalla kahvilaan toisen ihmisen kanssa juttelemaan. Pelkuri on myös se, joka ei uskalla kahvin hinnan vertaa uhrata tutustumiseen.
Tuskin kukaan pelkää mennä kahvilaan, mutta mitä järkeä on mennä vain kahvilaan juttelemaan jonninjoutavia?
Tämä tyyppi nimenomaan pelkää mennä kahvilaan. On niin kertonut.
Kahvilaan mennään treffeille, jotta siitä toisesta näkisi käytöstavat, miten kohtelee muita ihmisiä, osaako muutenkin käyttäytyä luonnollisesti ihmisten keskellä, ja myös että miten suhtautuu rahaan.
Yksi tärkeimpiä asioita joihin kannattaa ihmisessä kiinnittää huomiota on se, miten he kohtelevat esimerkiksi tarjoilijoita.
Käytät miehiä vain pelinappuloina. Ei ole ihme, ettei miestä ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.
Minun mies maksoi aina kaiken silloin alkuun, kun tavattiin. Ja tais ne aiemmatkin tehdä niin.
Saivatko miehet vastinetta sijoituksilleen?
Seksin kertahinta luusereille on tiettävästi 500 eurosta ylöspäin ja sitä voi ostaa ammattilaisilta.
Jos mies kuvittelee saavansa sitä joltakulta randomilta 15 egellä niin se mies ei saa edes siltä ammattilaiselta koska on liian sekaisin ja köyhä.
Ap ja sinä poistutte geenipoolista. Typerien miesten suvut päättyvät teihin.
Tal
Tässä on jotain tosi suomalaista kun kilpaillaan sillä, kuka ostaa halvimman hooran :DDD Ei mitään luksusta, sitä rynkytetään keneltä halvimmalla saadaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en kyllä naiseen käytä enää treffaillessa rahaa. Suoraan seksiä ensitapaamisella tai se on byebye ja nextiä.
Poika, sä alat oppia.
Jos kuvittelet, että seurustelu tulee kalliiksi, mietippä vakìtuista parisuhdetta (avoliitto, avioliitto, mitä näitä nyt on).
Butt Reynoldsia mukaillen Marriage is about the most expensive way for the average man to get laundry done free.
Pyykinpesulla tarkoitrtaan tässä (myös) pilfeä, mutta senhän toki ymmärsitkin.
Tuo pitää täysin paikkaansa.
Burt oli homo ja niin olet sinäkin. Jätä naiset rauhaan. On ihan ok poikien panna toisiaan.
Burt oli aikaansa edellä. Muu maailma on vasta nyt tullut ulos kaapista ja tunnustanut same sex marriagen mahdollisuuden.
Itselläni ei ole niistä kokemusta, eikä toivottavasti tulekaan, mutta käsittääkseni niissäkin usein noudatetaan perinteistä mies/nainen-tyyppistä työnjakoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että vasurina tuollainen harmittaa kun pitää itse maksaa, jos nainen olisi valinnut kahviseuralle hyväkäytöksisen porvarin niin tästä olisi voinut kehittyä jotain vakavampaa.
Kahvilatreffeillä mies joutuu nirsojen naisten pelinappulaksi. Paljon järkevämpää lähettää viestiä kaikille pantavan näköiselle naisille, ja pyytää nainen suoraan kotitreffeille. Sitten panostaa kaiken tähän yhteen rohkeaan naiseen, joka suostuu siihen. Tällä tavalla ei tule hutitreffejä ollenkaan. Aikaa, vaivaa ja rahaa säästyy valtavasti.
Ymmärrätkö, että vaikka nainen suostuisi tulemaan kotiisi niin sekään ei takaa että saa seksiä sen enempää kuin kahvilanaiseltakaan?
Aika harva taitais lähteä suorilta uppooudon tyypin kotiin tai ainakin toivottavasti näin ei ole.
Jos nainen antaa miehelle mahdollisuuden tarjota, hän voi olla vaimomatskua eikä tyypillinen joka asiasta valittaja.
Mulla ei tulisi mieleenkään että mies maksaisi mun ostokset. Naiset voivat ihan itse maksaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tulisi mieleenkään että mies maksaisi mun ostokset. Naiset voivat ihan itse maksaa omansa.
Itse pelaan tutustumisen alkuvaiheessa seuraavilla linjauksilla:
-- Jos ilmasssa ei ole seurustelu-, tms. viritystä (esim. työpäivän kahvi- tai lounastauolla), kukin maksaa aina omansa.
-- Muussa tapauksessa pääsääntöisesti aloitteen tekijä (kutsuja) maksaa molemmat. Kutsuja myös valitsee paikan ja siten (hinta)tason. Jos minut kutsutaan, voin silti tarjoutua maksamaan tai upgreidaamaan paikan ja tarjottavat.
-- En koskaan maksa mitään toisen osapuolen kuluja pelkästään siksi, että hän on nainen.
Ap:n kuvailemassa tilanteessa oletan hänen olleen aloitteen tekijä, mutta antaneen deitin speksata tapaamisen itselleen tuntemattomaan paikkaan. Näin ei pitäisi käydä, joten näkisin, että kyse on oppirahojen maksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse päätit treffeille lähteä? Vai pakottiko nainen sinut?
Aidosti kiinnostaa, että miten päädyitte tuonne ja treffeille ylipäätään.
Moni sinkkumies ei ikinä pääse treffeille, joten 30 e vois maksaa jo kokemuksesta.
Tuota tapahtuu nuorilla jatkuvasti kun nuori mies ihastuu kauniiseen naiseen. Mies ihastuksissaan ostaa treffeillä naiselle mitä vain kunnes se lopulta päättyy siihen, että nainen antaa miehelle pakit. Pettymys on miehellä valtava.