Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset: Riikan nettikommentit olivat ITSEPUOLUSTUSTA!

Vierailija
12.07.2023 |

"Mutta tässäkin heitossa oli koko ajan kyse itsepuolustuksesta tilanteessa, jossa nuori mies uhkailee naista suljetussa tilassa."

https://www.suomenuutiset.fi/__trashed-16/

Riikka on UHRI! Perussuomalaiset ovat syyttömiä!

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu uhriintui. Tämäpä yllättävää.

Vierailija
2/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne mitä oli niin väitetyn mainehaitan suomelle suomi teki niistä ihan itse. Älytön melskaus mediassa muutamasta kiukkusesta virkkeestä joskus kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän se on, media ei vaan voi kertoa rehellisesti asioista.

Jätetään ratkaisevia asioita kertomatta, niin yksi lause saa aivan väärän mielikuvan aikaan.

Vierailija
4/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kommentti oli väkivaltaa ja kuvottavaa käytöstä aikuiselta naiselta. Ei todellakaan mitään ministeriainesta. Kummallista että Suomen kansassa on porukkaa jonka mielestä tällainen apinasirkus on ok ja jopa ihailtavaa.

Vierailija
5/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ajojahti on saatu tästäkin Purraa kohtaan.

Aikamoista maalittamista.

Vierailija
6/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se oli - asiayhteydestä irrotettuja kommentteja kuten Sanomalla ja vihervassareilla on ollut tapana. Sitten kauhistella että miten se nyt noin...

Vierailija
7/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkko Turkkilalla kaikki ok?

Vierailija
8/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ne mitä oli niin väitetyn mainehaitan suomelle suomi teki niistä ihan itse. Älytön melskaus mediassa muutamasta kiukkusesta virkkeestä joskus kauan sitten.

Mainehaitan niistä teki Sanoma ja vihervassari toimittajat. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin soittelivat itse myös ulkomaisiin medioihin.

Vierailija
9/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pbs.twimg.com/media/F0bgcPFX0AAVKUW?format=jpg&name=900x900

30.7.2008 Riikka Purra, valtiovarainministerimme, keräsi netissä kokoon porukkaa hakkaamaan lapsia.

Eikö edes Supoa kiinnosta? Kok, kd ja RKP:lle homma on ok.

Mikään tuossa ei ole joukon keräämistä edes vilkkaalla mielikuvituksella.

Kuvaa hyvin kommareiden paniikkia oikeistohallituksen takia.

Vierailija
10/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Matiaksen vaimo tuomitsi Riikan, ja samaan aikaan Matias puolustaa henkeen ja vereen Mestaritartaan. Eron paikka?

Vierailija
11/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kommentti oli väkivaltaa ja kuvottavaa käytöstä aikuiselta naiselta. Ei todellakaan mitään ministeriainesta. Kummallista että Suomen kansassa on porukkaa jonka mielestä tällainen apinasirkus on ok ja jopa ihailtavaa.

Aivan samaa retoriikkaa mitä Li ja Dan ovat käyttäneet vuosia.

Taisi ongelma olla puolue.

Vierailija
12/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistolaiset huusivat "kuolema shaahille" mielenosoituksissa 1970-luvulla, mutta kukaan ei silti vaatinut heitä myöhemmin tuomiolle shaahin murhasuunnitelmista. Kaksinaismoralismia.

Vierailija
13/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainehaitan niistä teki Sanoma ja vihervassari toimittajat. Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin soittelivat itse myös ulkomaisiin medioihin.

Unkarissa perkele toimittajat pidetään jumalauta ruodussa sentään.

Vierailija
14/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas perussuomalaisten puoluetoimisto aktiivinen jo näin aamusta. Meneekö piriä?

Vierailija
15/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mainehaittakin on vähän liioittelua. Muutama vasemmiston verkkojulkaisu teki jutun.

Itkettekö mainehaittaa kun venäjän valtio keksii meistä tarinoitaan? Ette tietenkään, vaan nauratte niiden mielikuvitukselle.

Tässä on sama tilanne.

Vierailija
16/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän meneillään olevan ajojahdin seurauksena äänestän aina Persuja.

Tekivätpä he millaisia päätöksiä tahansa.

Kiitos kaikille heille jotka heittivät pas*kaa edellisen hallituksen niskaan taukoamatta. Itse osallistun myös samaan seuraavalla kertaa,kun sen aika koittaa. Tällä kertaa olin vielä liian kiltti ja katselin asioita ymmärtäväisesti.

Vierailija
17/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas perussuomalaisten puoluetoimisto aktiivinen jo näin aamusta. Meneekö piriä?

Hyvää huomenta sinne viljatielle!

Vierailija
18/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukset ovat pelkkää vihafantasiaa ja niissä kuvatut tapahtumat kyynistä sepitettä ja valhetta, jonka on tarkoitus kiihottaa lukijaa vihaan. Ei niitä asioita ole koskaan tapahtunut.

Vierailija
19/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuvottavaa, että persujen mielestä taas vaihteeksi vika on toimittajissa jotka kertoivat asiasta, ei tekstien kirjoittajassa.

Oppia on otettu rapakon takaa, vähän joka asiassa. "Median syytä!"

Vierailija
20/208 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisen uskottavuuden nimissä dos. Luukkasen pitäisi nyt kyllä välittömästi mennä huumetesteihin.

Ja puhalluttaa pitäisi koko väki aina joka aamu. Tai niinhän siellä jo tehdään: alta promillen ei ole asiaa töihin, kun on syyntakeellisessa tilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän